Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kirjasuosituksia lennolle

Lähettäjä: Muu 
Päivämäärä:   19.7.24 17:25:25

Pitkä lento edessä, tarvitsen jotain koukuttavaa kuunneltavaa, etten stressaa.

Tykkään dekkareista, perinteisistä murhamysteereistä tai sitten vaihtoehtoisesti jotain hauskaa tai vaikka parisuhdedraamaa. Kunhan vaan on tarpeeksi mielenkiintoinen juoni, etten malta lopettaa kuuntelemista ja aika saa siivet.

Kiitos!

Re: Kirjasuosituksia lennolle

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   19.7.24 18:33:26

Clare Mackintosh - Panttivanki. Sopii hyvin aiheeseen.

Lähettäjä: Nisu 
Päivämäärä:   19.7.24 18:37:15

Meinasin ehdottaa samaa, mutta en tiennyt mistä palvelusta sen saa, kun itse luen kirjat paperisena

Lähettäjä: TR 
Päivämäärä:   20.7.24 02:08:45

Hauskaa ja parisuhdedraamaa:

Liina Putkonen: Kielokoski-sarja. Ilmestynyt Unohdettujen unelmien kirjasto sekä Varastettujen hetkien puutarha.

Maija Kajanto: Kahvila Koivu-sarja. Ilnestynyt Korvapuustikesä, Taatelitalvi, Sahramisyksy sekä Sitruunakevät. Näistä Sitruunakevät oli surullinen, joten sitä en ehkä lentokoneessa kuuntelisi.

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   20.7.24 21:41:07

Jos lennolla voi kuunnella Yle Areenaa:

https://arenan.yle.fi/poddar/1-4171547 (tosin kuunnelma, mutta kirjojen pohjalta).

Lähettäjä: rele 
Päivämäärä:   20.7.24 21:59:41

Taipuuko englanti? Mark Billinghamin Sleepyhead. On dekkarisarjan ensimmäinen osa ja ainakin mut piti hyvin hyppysissään.

Lähettäjä: Säästökuuri 
Päivämäärä:   20.7.24 23:17:39

Dekkarit seuraavilta: Viveca Sten, Sofie Sarenbrandt ja uusimpana löytönäni Chris Carter.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.7.24 23:21:32

Miksi o:n Areena on jollain oudolla vieraalla kielellä?

Lähettäjä: Pap 
Päivämäärä:   20.7.24 23:26:00

Noi Maija Kajannon kirjat on ihania.

Päivämäärä:   21.7.24 01:12:14

"Miksi o:n Areena on jollain oudolla vieraalla kielellä?"

Millä kielellä se sulla sitten näkyy? Mä käytän Areenaa ruotsiksi ja jos painan tuota linkkiä, niin ruotsiksi se on.

Päivämäärä:   21.7.24 01:14:41

Kokeilin vielä puhelimella, ja sitäkin kautta linkki toimii ihan oikein ruotsiksi, ei mitään outoa.

Lähettäjä: Murhakerho 
Päivämäärä:   21.7.24 01:17:53

Richard Osman: Torstain murhakerho -sarja. Cozy crimea. Lukijana Jukka Pitkänen, joka jonain vuonna voitti suosituin äänikirjan lukija -äänestyksen.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.7.24 03:59:50

Ruth Waren dekkarit ovat mukaansatempaavia

Lähettäjä: C.A 
Päivämäärä:   21.7.24 07:28:55

Osmanin Tirstwin murhakerholle täältäkin ääni! Oon itse lukenut vain paperisena, mutta Jukka Pitkänen sopinee siihen lukijaksi aivan täydellisesti.

Samaa brittiläistä tyyliä edustaa Robert Thorogoodin Thamesjoen murhat. Viskiä siemaileva ja joessa alasti uiva mummo ratkoo rikoksia kummallisen porukan kanssa.

Lähettäjä: . ;. 
Päivämäärä:   21.7.24 14:16:10

Olen suositellut tätä ennenkin mutta suosittelen taas, Stuart Turtonin kirjoittama Evelynin seitsemän kuolemaa. Näytti olevan äänikirjana ainakin BookBeatissa. Luin itse paperisena ja taisin valvoa pitkään koska oli pakko tietää mitä tapahtuu. Saman kirjailijan Pimeitten vetten paholainen on myös hyvä.

Lähettäjä: Rucola 
Päivämäärä:   21.7.24 14:49:10

Sebastian Fitzekin dekkari Ikkunapaikka 7A toimi itselläni pitkällä lennolla. Päähenkilö on lentopelkoinen, kuten minäkin olen.Oma lentoni alkoi vaikuttaa varsin turvalliselta verrattuna kirjan murhaaviin tapahtumiin :)

Lähettäjä: Rosa 
Päivämäärä:   21.7.24 15:50:00

Mä kuuntelen tällä hetkellä Robert Galbrightia enkuksi ja tykkään kun on ennemminkin ääninäytelty kuin luettu.

Omilla pitkällä lennoilla aloitin kolme kertaa kuuntelemaan yhtä Osmanin Torstain murhakerhon osaa, mutta nukahdin aina. Mitään käsitystä mitä kirjassa tapahtui. Tykkään näistä kirjoista kyllä, joten pitää jossain vaiheessa yrittää uudelleen. Ehkä ennemminkin kotitöitä tehdessä. :D

Lähettäjä: Xio 
Päivämäärä:   21.7.24 15:52:54

Katariina Vuoren Kasvun paikka on hulvatonta kuunneltavaa, etenkin jos on hiukankin viherkasviharrastusta taustalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.