Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauneusihanne

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   19.7.24 16:26:44

Toisesta ketjusta inspiroituneena!

Millainen on puolisosi kauneusihanne ja vastaatko sinä sitä?
Millainen on oma kauneusihanteesi ja vastaako puolisosi sitä?

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: Äijä 
Päivämäärä:   19.7.24 16:28:00

Olen viisikymppinen äijänkäppyrä. Minä en ole kenenkään kauneusihanne. Inhoan itseäni.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.7.24 16:34:49

Puolisoni naisihanne on pieni, siro, pienirintainen- ja peppuinen nainen, jonka hiukset pitää olla ponnarilla.
Vastaan tätä ihannetta.
Minun miesihanteeni o pitkä, sporttinen, sopivasti lihaksikas, lyhythiuksinen ja paraatin mies.
Puolisoni on täydellisesti miesihanteeni.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   19.7.24 16:39:05

"paraatin mies"

Häh?

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.7.24 16:39:28

Parraton paraatin mies.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.7.24 16:40:47

No hiton ennakoiva,siis parraton mies.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: Maalta 
Päivämäärä:   20.7.24 13:02:38

Olen sinkku eikä ole edes ihannemiestä. Mutta pitkä mies ei ole makuuni, enkä voi sietää karvaista selkää.
Olen 40v, ja "katselen" vähintään 50-vuotiaita, jotka hymyilevät. Kropalla ei väliä.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.7.24 13:14:43

En tiedä mikä on miehen kauneusihanne, mutta enpä usko että mies on ollut 30 vuotta kanssani kauneuden vuoksi. Mies vastaa osittain kauneusihannettani, sillä pidän laihoista miehistä.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.7.24 13:28:39

Mun miesihanne on sellainen sopusuhtainen, ei laiha eikä lihava, vaan sopusuhtainen. Lihaksia saa olla ja salilla käynti saa näkyä, mutta kehonrakentajaa en halua (eivätkä he minua :D). Pituuden puolesta ihan keskimittainen on hyvä. Itse olen vain 155 ja mieheni on 168, joten hän on sopivan mittainenkin! =)

Usein lyhyet miehet ovat lähestyneet minua (siis n. 160) ja se on ärsyttävää. Varmaan olettavat että kun olen itsekin lyhyt, niin ei haittaa jos mieskin on. Kyllä se haittaa ja tavallaan käy ''sääliksi'' lyhyitä miehiä. En haluaisi itsekään olla lyhyt mies tai pitkä nainen.

Tykkään ihan tavallisista miehekkäistä miehistä ja oma kumppani on just kyllä sellainen. Ihanat silmät ja hyvä kroppa, luonne kymppi. En vaihtaisi mistään hinnasta!

Luultavasti vastaan hänenkin naisihannettansa. Ei tykkää liian laitetuista instabeibeistä. Tykkää tavallisen naisellisista naisista, jotka pitää itsestään huolta (ulkoisesti ja sisäisesti).

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: Ule 
Päivämäärä:   20.7.24 15:04:57

En tiedä, en ole kysynyt. Hän vastaa ihanteitani.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.7.24 15:11:34

Tykkään eniten tummatukkaisista ja tummakulmaisista miehistä. Exäni oli nuorena hyvinkin paljon Elijah Woodin näköinen, kelpasi hyvin. Nykyinen on enemmän Viggo Mortensen tyyppiä, molemmat käy.

Itse olen aikalailla sellainen naapurintyttömäinen, moni tykkää. En käytä meikkiä juurikaan ja juhlameikkinikin on hyvin vähäinen, on kelvannut hyvin.

  Re: Kauneusihanne

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.7.24 15:12:59

Ja huomioikaamme, että puhun nyt Sormusten herran kuavusten ajan Elijah Woodista ja Viggo Mortensenista -ikäähän jokaiselle toki on kertynyt.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.