Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Facebook päivitykset

Lähettäjä: Anu 
Päivämäärä:   19.7.24 14:07:02

Miten sanois järkevästi kaverille että rajoittaa sitä fb käyttöä?
Joka päivä kuvia tyyliin Tessu nukkuu, Tessu pieree, Tessu heiluttaa häntää. Koirasta siis kyse.

Ja päivä jatkuu, ihanaa, päivänkakkara, tässä kuva. Ihan kun muut ei niitä näkisi pihat pullollaan.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: y 
Päivämäärä:   19.7.24 14:08:24

Ei sitä tarvii sanoa eikä rajoittaa

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   19.7.24 14:08:29

Miksi sellaisesta pitäisi sanoa? Älä katso, jos häiritsee.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   19.7.24 14:09:18

Sinun asia se ei ole miten toinen käyttää facea ellei siellä jaeta jtn rikollista materiaalia. Ainoa vaihtoehto joko kestää, "painaa ota taukoa käyttäjästä" tai poistaa kavereista.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.24 14:25:29

Mun mielestä sun käyttö on huolestuttavampaa kuin hänen :D Mikä tarve sulla on rajoittaa TOISEN ihmisen somesisältöä? Lakkaa seuraamasta, voit siis lakata seuraamasta myös ilman että poistat kavereista, jos et halua lukea Tessun arjesta ja kaveri siitä postailee.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   19.7.24 14:28:20

Jokainen päivittäkööt kuten haluaa, ei kuulu sinulle

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: Anu 
Päivämäärä:   19.7.24 15:21:14

Tuskin ketään muutakaan kiinostaa Tessu ja loputtomat kukkakuvat.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.24 15:24:15

Lopetan aina näiden seuraamisen. Ei jaksa Tessua joka suunnasta.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   19.7.24 21:00:56

No onhan se nyt paljon mielenkiintoisempaa seurata kaverien uusia päivityksiä kuin mainoksia ja ehdotettuja keloja. Kuinka usein sitten saisi päivittää ja mitä? Kerran viikossa? Kerran kuussa? Vain silloin kun joku on syntynyt, kuollut tai mennyt naimisiin? Miksi menet itse niin usein someen, jos et halua nähdä uusia päivityksiä? Käy Kerran viikossa, niin ei tarvitse nähdä niin usein. Tai piilota ne kaverit, joiden aiheet eivät kiinnosta sinua. Tai miksi oikeastaan edes olla kaveri sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja on ihan eri aaltopituudella.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.7.24 21:12:48

Mulla on suurin osa kavereista tuttuja koira- tai hevosharrastuksista. Meitä kaikkia kyllä kiinnostaa toistemme eläinkuvat. Olen myös monessa puutarharyhmässä mukana ja kyllä kiinnostaa kukkakuvatkin.

Minua ei kiinnosta toisten ruoka-, lapsi- tai salitreenkuvat. Siksipä olen laittanut pois seurannasta sellaiset, joilla on paljon ko aiheisiin liittyviä päivityksiä. Mutta uskon että monia heidän kavereitaan taas kiinnostaa nuo asiat, joten niillekin kuville on seuraajansa.

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: Nakke 
Päivämäärä:   19.7.24 21:15:31

Osaatko aloittaja yhtään sanoa mistä tuollainen hallinnan tarve kumpuaa?

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.7.24 21:23:20

"Tuskin ketään muutakaan kiinostaa Tessu ja loputtomat kukkakuvat."

Ne, joita eo kiinnosta, skrollaavat ohi tai looettavat seuraamisen. Mutta mitä ne, joita kiinnostaa ja haluavat kuvia katsella, tekevät kun Anu haluaa päsmäröidä ja komennellla kaveria?

  Re: Facebook päivitykset

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   19.7.24 22:24:37

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 19.7.24 14:25:29

Mun mielestä sun käyttö on huolestuttavampaa kuin hänen :D Mikä tarve sulla on rajoittaa TOISEN ihmisen somesisältöä?

Tämä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.