Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: hilla 
Päivämäärä:   19.7.24 07:37:51

Pitäisi hankkia näyttö etätyöhön, onko mahdollista kytkeä näyttö telakkaan niin että se saa siitä virran? En haluaisi mitään johto muuntaja sekamelskaa työpöydälle.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.7.24 08:03:57

Jätä näyttö hankkimatta.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: hilla 
Päivämäärä:   19.7.24 09:52:55

Todella "fiksu" neuvo tuplapiste, olisiko järkeviä neuvoja, kiitos.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   19.7.24 09:53:33

Eikös tämä aloittajan toivoma ominaisuus ole jotakuinkin kaikissa uusissa näytöissä? Minulla on pelkästään tällaisia näyttöjä ollut töissä ja kotona jo vuosia.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.7.24 09:54:07

Eikö työnantajan kuulu tarjota välineet?

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   19.7.24 10:00:31

Niin että työntekijä ei saisi hommata haluamansalaisia välineitä?

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   19.7.24 10:06:11

Jos kyseessä on työkone, ei tästä ehkä ole apia, mutta meillä työnantaja vaihtiu kaikki koneet sellaisiksi, että telakka on näytössä. Kone saa virran siitä, lisälaitteet vii kytkeä näyttöön jne. Itse tarvitsen kahta näyttöä, kun lisänäyttö ei toiminut telakkanäyttöön kytkettynä, sain sen kytkettyä läppäriin ja toimii siinä hyvin, mutta olisi pitänyt toimia myös näyttöön kytketynä.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   19.7.24 11:25:31

Minulla on käytössä Lenovo ThinkVision T27h-20. Näyttöön menee oma virtajohto, mutta kaikki muut laitteet ovat sitten näytössä kiinni. Myös läppäri ottaa virran näytön kautta, on usb-C:llä kiinni näytössä.

Sen näyttö siis toimii samalla telakkana. Pitää vaan valita sellainen näyttö, jossa yksi usb-C-porteista tuottaa riittävän tehon virranluovutuksessa. Kannattaa googletella oman koneen virrantarvetta ja yhteensopivuutta valitsemasi näytön kanssa.

Telakasta virtaa ottavaa näyttöä en muista nähneeni. Telakat ovat jo sen verran mennyttä teknologiaa, että tuskin löytyykään.

  Re: Näyttö etätyöhön

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   19.7.24 11:52:12

Minulla on tänäkin päivänä telakasta virran ottavia näyttöjä, valtion palveluksessa. Kotiin en viitsi raahata telakkaa, joten vanha tv toimittaa näytön virkaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.