Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vakuutusasiaa

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   18.7.24 18:33:50

Hei!

Osaako kukaan kertoa näkeekö vanhempi vakuutuksia jotka otan itse itselleni? Kyseessä tilanne että isäni maksaa edelleen minun matkavakuutusta ja oletettavasti sen näkee myös omassa vakuutussovelluksessa, mutta näkeekö hän vakuutuksia jotka otan itse itselleni omiin nimiin? Kysymyksessa siis se, että ottaisin lapsivakuutuksen tulevalle lapselleni ja isäni ei vielä tiedä raskaudesta ja en haluaisi että hän saa tietää sovelluksesta käsin vaan haluaisin itse kertoa :). Mietin vain onko meidän vakuutukset jotenkin linkattuna toisiinsa kun hänellä on vakuutuksia, joissa minä olen vakuutettu henkilö. Kyseessä on IF jos sillä on väliä.

  Re: Vakuutusasiaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 18:37:27

Nykyisellä tietoturvan kultakaudella tuskin, hyvä jos omat tietosi saat näkyville niin todellakaan kukaan muu ei niitä näe

  Re: Vakuutusasiaa

Lähettäjä: Kokemus 
Päivämäärä:   18.7.24 19:12:20

Itse otin ekalle autolleni vakuutukset Ifiltä. Laskun laittoivat isälleni joka oli joskus muinoin maksanut mun Ifillä ollutta lapsuudenaikaista tapaturmavakuutusta. Isällä ei ollut mitään tekemistä auton oston ja vakuutusten oton kanssa. Ei edes tiennyt että olin ostanut auton ennen kuin sai laskun. Ei mennyt moni muukaan asia Ifin kanssa putkeen.

If kun on kyseessä niin varmistaisin vakuutusyhtiöstä, etteivät sössi. Vaikka kuinka pitäisi olla tietoturva-asiat kunnossa.

  Re: Vakuutusasiaa

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   18.7.24 20:13:01

Ainakaan pohjolassa en vanhempana näe täysi-ikäisen lapseni hänen itse ottamia vakuutuksia, vaikka minä maksan joitain lapsena otettuja vakuutuksia edelleen

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.