Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkuraskaus pyörryttäminen

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   18.7.24 10:25:19

Raskauden ensimmäinen kolmannes menossa ja olo todella heikko.

Pahoinvointia ja väsymystä ollut alusta asti mutta hankalin oireista on heikotus. Kun nousen ylös, silmissä sumenee ja en jaksa olla pystyssä pitkään, tulee heikottava ja pyörryttävä olo. Kädet tärisee. Olen jatkuvasti kuin rajun mahataudin jälkitilassa (vaikka en voimakkaasta pahoinvoinnista huolimatta oksentele, ja saan syötyä ja juotua)

Epäilen tämän liittyvän matalaan verenpaineeseen. Minulla on luonnostaan matala verenpaine ja nyt se on tainnut laskea entisestään. Ainakin noustessa lasku tuntuu voimakkaalta ja pystyssä oleminen tosiaan on vaikeaa. Syke nousee myös korkealle pelkästä seisoma-asennosta.

Onko muilla ollut tällaista? Pyörryttävää, totaalisen heikkoa oloa.

  Re: Alkuraskaus pyörryttäminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 10:31:22

Minulla oli alhainen verenpaine ennen raskauta ja raskauden aikana se laski entisestään. Pyörrytti jo siinä, kun käänsi katsetta nopeasti. Sain luvalla syödä salmiakkia. :D

En osaa auttaa, silloin (20 vuotta sitten) ei asialle ainakaan nähty tarpeelliseksi tehdä mitään. Kiusallinen, mutta vaaraton vaiva.

  Re: Alkuraskaus pyörryttäminen

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   18.7.24 10:42:00

Ikävä kuulla. Oliko sinullakin jatkuvasti täysin vetämätön olo? Olen kesälomalla ja en voisi kuvitellakaan meneväni töihin. Hyvä että saan perustarpeet tyydytetyksi, ruuanlaitto ym. En aina sitäkään.

Nykyisin tosiaan tuo lakritsi ja salmiakki kielletty raskauden aikana. Se oli itselläkin ensimmäisenä mielessä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.