Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmissuhteet väsyttää

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   17.7.24 22:19:12

Onko muita, jotka haluaisi parisuhteen, mutta toisen ihmisen läheisyys kuormittaa liikaa?
Olen jo 50 vuotias, eikä tämä asia muutu miksikään. Viihdyn yksin, mutta en enää haluIsi olla yksin. Väsyn hälinässä ja voin vain olla hiljaa tuijjottaen luontoa. Kun olen yrittänyt seurustella, uuvun vuorokaudessa ja tarvitsen pari lepopäivää. Luontoretki onnistuu jotenkin, mutta yökyläily ei. Tarvitsen hyvää untakin 9h. Eli ei onnistu työn kanssa yksiin.

  Re: Ihmissuhteet väsyttää

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   17.7.24 22:23:20

Ymmärrän tuon kaiken muun, mutta olen onneksi löytänyt maailmasta sen yhden ihmisen kenen kanssa jaksan ja viihdyn enkä kuormitu vaan saan virtaa <3 Tosin on meilläkin sovittu, että sanotaan heti jos tarvitsee aikaa rauhoittua tai olla yksin ja silloin sen tilan aina saa, kumpi vaan. Seurustellessa pitää olla tosi ihastunut, että jaksaa sen vaiheen ja sitten voi vaan toivoa, että löysi jotain tällaista..

Ehdottaisin kuitenkin @!#$ buddya, ehkä läheistyystaipuvaista enemmän kuin kovaa rynkyttäjää niin saisit läheisyyden ja seksin hoidettua, mutta aina pääsisit kotiin lepäämään.

  Re: Ihmissuhteet väsyttää

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   17.7.24 22:38:35

Juu toi on toiminut, mut ei ole löytynyt sitä kuka haluis tuollaisen parisuhteen. (Aina sanotaan ettei sellainen ole parisuhde) Rynkyttäjiä kyllä löytyy ja ne yrittää muuttua, mut eihän se onnistu.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.