Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Exä kiristää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.7.24 19:28:55

Olen toiminut meinneisyydessäni seksityöntekijänä. Lopettanut ne hommat monia vuosia sitten.

Erosimme exäni kanssa ja nyt hän uhkaa kertoa menneisyydestäni kaikille. Jatkuvasti tulee uhkaus ja raivoviestejä. Voinko tehdä asialle mitään?

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Mipsu 
Päivämäärä:   17.7.24 19:30:09

Voit.
Estä hänet ja jatka elämääsi.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.7.24 19:33:01

Se on hieman vaikeaa kun meillä on yhteinen lapsi.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   17.7.24 19:33:16

Onko exälläsi todisteita? Jos ei, anna olla. Sano vaikka etukäteen tutuillesi ja läheisillesi että exäsi on seonnut ja yrittää kiristää sinua tuollaisella. "Mistäköhän se on tuollaistakin saanut päähänsä."

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.7.24 19:34:46

On sillä ilmeisesti jotain todisteitakin olemassa.

  Re: Exä kiristää

LähettäjäPersikka 
Päivämäärä:   17.7.24 19:35:04

Käännä asia ympäri. Jos joku kuulee ja tule kysymään niin sano että ex on oikeassa. Tosin häneltä loppui rahat joten heitit hänet ulos . Nyt se kinuaa ilmaista hoitoo ,ei tipu.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.7.24 19:52:44

Tai sano, että tapasitte kun ex tuli asiakkaaksi

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Nisu 
Päivämäärä:   17.7.24 19:55:51

Poliisille. Kiristää ei saa.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.7.24 20:02:08

Olen juuri miettinytkin, että voiko poliisi edes tehdä mitään. Olen tosi loppu asian kanssa.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   17.7.24 20:14:24

Mitä siitä seuraa jos tulee asia julki?

Eihän tuo enää hetkauta kuin vanhuksia. Tosiaan, voi laittaa exän syyksi. Eihän se sun ongelma ole tai tarvi selitellä. Miksi selitellä, kertoo lyhyen totuuden jos joku kysyy.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.7.24 20:16:35

Mitä mies vaatii, tai uhkaa? Vai pelkästään raivoaa, että kertoo kohta kaikille?

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Hattara 
Päivämäärä:   17.7.24 20:23:59

Vaikka toi tulisi ilmi niin tod.näk. ihmiset olisivat sun puolella tuota ex sekoilua vastaan

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 20:27:31

Eikö exää kiinnosta lainkaan, mitä tuon tiedon paljastaminen tarkoittaa lapsenne kannalta?

Joka tapauksessa ehdottomasti yhteys poliisiin. Kiristys on rikos, ja soitto poliisilta saattaisi saada miehen uusiin aatoksiin.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.7.24 20:32:52

Jos menee kertomaan, niin syyllistyy solvaukseen.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ieri 
Päivämäärä:   17.7.24 20:46:02

Mitä haittaa siitä on, että asia tulee ilmi? Enemmän pidän säälittävänä sitä, joka levittelee asioitasi alentaakseen sinua, kuin sinua, joka olet saanut rahaa myyymällä seksiä. Eli levittämällä taustaasi, eksäsi nolaa ainoastaan itsensä, ei sinua.

Jos hän alkaa levitellä asiaa ja joku tulee sinulle siitä ilkeilemään, niin naurahda ja sano "Eikö olekin säälittävää, että joku joutuu maksamaan naisille saadakseen pesää? Oli muuten todella helppo keino ansaita kolme sataa euroa. Kaksi minuuttia selällään lahnana ja that's it!".

Kun nälvijä ei saanutkaan sinua nolostumaan, niin hänhän myös nolaa siinä itsensä.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Mipsu 
Päivämäärä:   17.7.24 20:49:46

Mitä sitten, jos asia tulee julki? Se on osa sinua ja osa mennyttä elämääsi. Mitä sitä häpeilemään, tehty mikä tehty.
Lähtökohtaisesti ei ehkä kannata alkaa tekemään mitään mitä joutuu häpeämään, mutta nythän sille ei enää mitään voi.

En usko, että poliisi tekee asialle mitään. Jos eksäsi uhkaisi kertoa, että olit ennen töissä Prismassa niin ei poliisi sillekkään mitään tekisi.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 21:01:34

Älä tee mitään, kun ei saa reaktiota niin unohtaa koko asian.

Mua kiristettiin menemään tapaamaan työpaikan portille syyllä että oli muka saanut multa klamydian ja tulee näyttämään munaansa sinne. Että heti paikalle kesken töiden. Sanoin pomolle että olen sairas ja poistuin takakautta, käppäilin pitkän matkan pysäkille ja menin kotiin. Pälli petti, nuori kun olin. Nyt voisin vaikka kajauttaa pesismailalla sitä munaa, mulle ei enää vittuilla :D

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   17.7.24 21:10:06

Kummallista kaksoisstandardia. Jos se seksityö on niin kamalaa, niin miksi se hänelle oli silloin aikanaan ihan ok?

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   17.7.24 21:11:27

Kummallista kaksoisstandardia. Jos se seksityö on niin kamalaa, niin miksi se hänelle oli silloin aikanaan ihan ok? Perheenkin perusti seksityöläisen kanssa. Nyt yhtäkkiä se ei olekaan enää ookoo.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   17.7.24 21:21:11

Ei siinä ole mitään häpeämistä. Mainostaahan jotkut ihan julkisestikkin mitä tekevät työkseen. Ex lopettaa heti kun huomaa ettei sua haittaa
,

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Lapsen etu 
Päivämäärä:   17.7.24 21:33:36

Jos olisin vastuullinen lastaan rakastava ja suojeleva vanhempi, ja haluaisin ettei lastani kiusata vastaisuudessa paikkakunnalla, en julkaisisi tuollaisia tietoja lapsen toisesta vanhemmasta.
Exäsi on epäkypsä, koska hän ei ajattele lapsen etua vaan mehevää kostoa josta ei kukaan hyödy.

Kirjoita tämä mielipide hänelle.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.7.24 21:42:32

Niin mitä hän sinulta kiristää? Jos rahaa, on rikos. Jos jotain muuta, ei ole rikos.

Ja poliisi ei soittele mitään "säikyttelypuheluita".

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.7.24 21:44:46

Voi olla kyse myös yksityiselämää loukkaavan tiedon paljastamisesta, häirinnästä tai vainoamisesta.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 22:04:57

Jep,poliisi!

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.7.24 22:05:41

"Eikö exää kiinnosta lainkaan, mitä tuon tiedon paljastaminen tarkoittaa lapsenne kannalta?"

Kerrohhan mitä se tarkoittaa? Ei seksityön enää nykypäivänä pitäisi olla sen kummempaa työtä kuin mikä tahansa muukaan työtä. Eikä aloittaja taatusti ole ensimmäinen eikä viimeinen seksityötä tehnyt, jolla on lapsi.

Aloittajan kannattaa vain suhtautua neutraalisti exän vouhotuksiin. Luultavasti se loppuu lyhyeen, kun huomaa ettei mahdollinen asian paljastuminen hetkauta aloittajaa mihinkään suuntaan.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.7.24 22:51:05

"poliisi ei soittele mitään "säikyttelypuheluita"."

Kyllä poliisi silti yhteyttä ottaa.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Nisu 
Päivämäärä:   17.7.24 22:53:40

Pienellä, vanhanaikaisella paikkakunnalla lasta voidaan kiusata, kun isä on "huorannussija". Itse en siis ajattele näin, mutta tiedän.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   17.7.24 23:02:13

Ensinnäkin kiitos ihan kaikille <3 Helpotti oloa jo lukea teidän kommentteja.

Kyllä se niin taitaa olla, että nyt taitaa olla parasta reagoimatta näihin uhkauksiin. Ehkä joskus vielä helpottaa..

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   18.7.24 00:16:40

Tsemppiä A, toivottavasti ääliö exäsi jättää sinut rauhaan.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Kaktus perseessä 
Päivämäärä:   18.7.24 00:30:48

Riku, ei ole solvausta ollut enää vuosiin rikoslaissa. Tuo olisi sen sijaan varmaankin yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   18.7.24 07:44:29

Aloittaja voisi väittää exää parittajaksi, ihan vaan vinkiksi? No ei kai kostaminen ole se juttu, vaan yhteydenotto poliisiin.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   18.7.24 12:05:19

Samaa mieltä, että aloittajalla ei ole mitään syytä hävetä! Se, ettei reagoi miehen uhkauksiin millään lailla, on ihan paras vastaveto. Jos hän asiaa sitten levittelee ja joku kehtaa siitä tulla kyselemään, niin toteat vaan, että kyllä, teit sitä työtä joskus ja se siitä.
Mua yritti eksä muinoin uhkailla sillä, että hän oli kuulemma elättänyt mua koko suhteemme ajan ja alkaa vaatia rahoja takaisin käräjillä. Ensimmäisellä kerralla nauroin ja löin luurin korvaan. Seuraavan puhelun tullessa sanoin hänelle, että nyt kannattaa harkita, uhkaileeko vielä, koska jos soittaa vielä kerrankin, niin minä otan yhteyttä verottajaan ja käräytän hänet siitä, että yrittäjänä tekee suuren osan tilistään pimeänä. Eksä tiesi, että mä pystyisin antamaan kaikki tarvittavat tiedot, mistä hän jäisi kiinni ja se olisikin ollut sitten hänelle vakavampi juttu, törkeä veropetos. Tämä oli meidän suhteessa ollut tosi suuri riidan aihe, koska kun mulle tuo touhu vaikeni, niin olin todella ällistynyt, järkyttynyt ja raivoissani. Tää vastauhkaus sitten kolahti ja ei kuulunut eksästä enää mitään.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: Jaah 
Päivämäärä:   18.7.24 12:08:01

Estä hänet ja anna olla, eikö nykyisin ura seksityöntekijänä koeta pikemminkin hohdokkaiksi kuin hävettäväksi uraksi. Ylestä lähtien joka media hehkuttaa, miten hienoa on olla seksialalla töissä.

  Re: Exä kiristää

Lähettäjä: noh 
Päivämäärä:   18.7.24 13:04:28

Niin mitä eksäsi sulta yrittää kiristää? Jotain se haluaa kun kirjoitat että eksä kiristää. Joten mistä on kyse, haluaako rahaa vai kakaran yksinhuoltajuuden vai mitä. Tilanteen mukaan yhteys poliisiin tai sossuihin+poliisiin, kerää talteen todisteet.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.