Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Sivusta seurannut 
Päivämäärä:   17.7.24 13:53:04

Ystävätär on ihastunut erääseen mieheen ja nyt ei kehtaa/uskalla lähettää treffipyyntöä.
Jankuttaa miten miesten pitää tehdä aloite.
Sanoin hänelle ettei nykyaikana tommosia sääntö kukaan noudata.
Tekee pahaa kun olis hyvä mies.
Mielipiteitä?

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   17.7.24 13:55:15

Kyllä mies tekee aloitteen, jos miestä kiinnostaa tarpeeksi. Jos siis ovat tavanneet.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.7.24 13:56:00

No kyllä valitettavasti moni mies noudattaa juurikin tuota. Jos nainen laittaa ensimmäisenä viestiä niin hyvin harva mies edes vastaa mitään.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 13:56:27

Teen aloitteen, jos olen kiinnostunut. Ymmärrän kuitenkin, että torjutuksi tuleminen voi pelottaa.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.7.24 13:56:34

Ystävätär on oikeassa. Jos mies ei tee aloitetta, hän ei ole riittävän kiinnostunut ja jos mies ei ole riittävän kiinnostunut, on sellaisen kanssa suhteessa olo jatkuvaa ongelmien valitusta hötönettiin.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Mieshenkilö 
Päivämäärä:   17.7.24 14:02:01

Onpa vanhanaikaisia kommentteja. Totta kai nainen tekee aloitteen siinä missä mieskin.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Mieshenkilö 
Päivämäärä:   17.7.24 14:03:26

Ja vastaan aina jos nainen tekee aloitteen, sehän on iloinen asia.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.7.24 14:05:20

Mieshenkilö: Joo, ja sitten nainen oppii olemaan tekemättä mitään kun yritykset ei johda edes siihen, että saisi lyhyen vastauksen.

Monet miehethän ovat nykyään ajattelultaan paljon konservatiivisempia kuin ennen, ehkä tämäkin johtuu siitä.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.7.24 14:07:30

Ryhdistäydy itse :D

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Anonyymi 
Päivämäärä:   17.7.24 14:09:50

Minä tein aloitteen ja mies oli kuitenkin sen verran kiinnostunut, että erosi edellisestä avokistaan minun vuoksi.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.7.24 14:10:02

Miksi ihmeessä kukaan haluaisi puolisokseen lapsen, joka haluaa pelata jotain pelejä?

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.7.24 14:10:23

Hienoa, että sinä vastaat, Mieshenkilö :) Olet poikkeus!

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 14:16:04

Ainakin deittiapeissa miehen täytyy tehdä sata aloitetta, jotta saa edes yhteen vastauksen.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.24 15:41:24

Joka ikinen kerta kun olen tehnyt aloitteen niin mies ei ole ollut kiinnostunut. Kiinnostunut mies kyllä tekee aloitteen ja pitää myös yhteyttä JOS häntä oikeasti kiinnostaa tarpeeksi - poislukien ehkä jotkut itsetunto/mt ongelmaiset ja erittäin ujot ihmiset.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   17.7.24 15:46:22

Minua vähän naurattaa nämä "kahdesti olen kysynyt miestä ulos ja kumpikaan ei napannut" -tilastomatematiikka. Miehet pyytää naisia ulos moninkertaisesti, eikä onnistumisprosentti ole kovin kummoinen. Minä olen naisena lähestynyt aika usein miehiä eri aikeissa, ja sanoisin, että numerot menee aika tasan.

Tässä ehkä vähän voisi naiset lakata suojelemasta itseään pettymyksiltä ja ottaa niitä riskejä. Saataisiin maailmaan paljon uusia, onnellisia suhteita. Miettikää, jos se kiinnostava mies on vaikka saanut rukkaset monta kertaa peräkkäin ja olisi kyllä kiinnostunut, mutta vähän maassa aiemmista kokemuksista?

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Roosa 
Päivämäärä:   17.7.24 15:55:05

Edellisen kanssa täysin samaa mieltä. Keräsin voimavarat ja pyysin miestä ulos. Nyt jo kahden vuoden ihana suhde.
Mies kertoi jälkeenpäin olleensa kiinnostunut muttei kehdannut pyytää minua deiteille.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: o_o 
Päivämäärä:   17.7.24 15:55:52

Aivan, naisten vika kun maailma on miehille niin ankea paikka. Lasketaan vaikka miesten palkat naisten palkkoja vastaavaksi noin niinkuin alkajaisiksi niin voivat naisetkin sitten alkaa tasavertaisesti kysellä miesparkoja ulos.

Hankkikaa elämä.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   17.7.24 15:56:29

Niinhän mä sanoin...

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Sivusta seurannut 
Päivämäärä:   17.7.24 16:30:15

Mielenkiintoisia näkemyksiä.
Melkoiselle kiitolaukalle homma lähtee jos päädytään palkkaeroihin. :)

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Been 
Päivämäärä:   17.7.24 16:32:43

Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu ja sehän ei toteudu, jos itse pitää tehdä aloite.
Samoin mies haluaisi tuntea itsensä halutuksi, mutta ei tule sitä tunnetta saamaan.
Kumpikaan ei halua tuntea torjutuksi tulemisen tunnetta.
Väitän että pätee n. 90% suht normaaleista ihmisistä.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.7.24 16:33:24

"Minua vähän naurattaa nämä "kahdesti olen kysynyt miestä ulos ja kumpikaan ei napannut" -tilastomatematiikka."

Jaa. Minulla ainakaan ei ole kyse mistään kahdesta kerrasta :D
Voi olla, että miehet kyselevät enemmän ja saavat myös enemmän pakkeja, mutta se ei poista sitä faktaa, että hyvin monet miehet haluavat itse ns. metsästää ja tehdä aloitteet - muutoin eivät ole kiinnostuneita.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Äijäi 
Päivämäärä:   17.7.24 16:38:58

"Voi olla, että miehet kyselevät enemmän ja saavat myös enemmän pakkeja, mutta se ei poista sitä faktaa, että hyvin monet miehet haluavat itse ns. metsästää ja tehdä aloitteet - muutoin eivät ole kiinnostuneita."

Kyllä me toivomme, että monet naiset kyselevät, minkä jälkeen voisimme valita.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   17.7.24 16:45:43

Minulla esimerkiksi on käynyt deittisovelluksissa AINA niin, että kun olen yrittänyt aloittaa keskustelua niin joko osuma on hävinnyt saman tien (tuli paniikki?) tai sitten ei ole vain tullut ikinä vastausta (mies jää odottamaan hetkeä, jolloin ei ole ketään parempaa kiikarissa?) :)

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: o_o 
Päivämäärä:   17.7.24 17:35:06

Nainen, joka tekee aloitteen useasti on tyrkky. Mies, joka tekee aloitteen useasti on sitkeä.

Siinä teille kiitolaukkaa. :)

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   17.7.24 20:28:23

Kuinka usein teitä pyydetään treffeille?
Oletteko mies/nainen?
Kauanko sinkkuna?
Itse 41 v., nainen, sinkkuna kohta 5 v. , kerran pyydetty ja vastasin kohteliaasti etten lähde.
En ole missään tinderissä yms.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.7.24 20:32:01

Mies tekee aloitteen, jos sitä kiinnostaa.

  Re: Naiset ryhdistäytykää

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.7.24 20:34:47

Oman kokemukseni mukaan nainen tekee kyllä aloitteen, jos on kiinnostunut. Aika harva on, mutta onneksi yksi riittää ainakin kerrallaan. :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.