Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.7.24 22:43:49

Onko olemassa mitään sävytettä vaalean harmaalle hiuksille? Tai ei nämä nyt ihan harmaat ole, mutta ei sellaiset vaaleatkaan. Kävin kesäkuun lopussa kampaajalla ottamassa raitoja, mutta taisi tehdä niitä todella vähän ja huonosti, kun niitä näkyy vain vähän ja jotenkin oudosti. Jonkun sävytteen laittoi, mutta ei sekään eronnut omasta väristä juuri mitään. Oma väri on sellainen kylmän vaalean harmaa, johon olen ihan kyllästynyt.

  Re: Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.24 22:44:44

Hopeashampoo?

  Re: Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.7.24 22:45:19

Lähti viesti liian aikaisin.

Niin onko tässä nyt mitään mahdollisuutta laittaa itse jotain vaaleaa sävytettä mikä tarttuisi vai mennä uudelleen jollekin toiselle kampaajalle laittamaan raitoja + sävytteen tai raitoja ja itse kotona sen sävytteen? Kävin ennen yhdellä kampaajalla ja hiusten väri oli aina erinomainen sinä aikana, mutta nosti hinnat niin korkeiksi että oli pakko luopua siellä käymisestä.

  Re: Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.7.24 22:47:27

Hopea shampoota käytän ja four reasonsin toning treatment hoitoainetra ja shampoota, mutta ne taitaa tehdä mun hiuksista entistä kylmän harmaammat vaan. Haluaisin sellaisen heleän vaaleat hiukset taas, jotka ennen oli kun kävin tuolla yhdellä kampaajalla. En vaan ole onnistunut löytämään yhtä hyvää mutta edullisempaa kampaajaa ja en raaski enää maksaa 200€ kampaaja käynneistä.

  Re: Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.24 22:59:58

Käykö kenties Four Reasons Takeaway Colour kestosävyte ja vaikka sävy Vanilla Sky?
Jos ei niin varmaan oikea haluamasi sävy löytyy kyllä kun perehdyt siihen mikä hiuksillesi käy koska vaaleammaksi kuin oma väri nyt on ei pysty kuin kestovärillä sitten.

  Re: Vaalean harmaat hiukset vaaleammiksi

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   16.7.24 23:33:28

Täytyykin tutkia tuo takeaway väri. Googlesta tuli vastaan joku vivahde hair myös, josta saisi sävytteitä ja vaalennusvoiteitakin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.