Lähettäjä: Tätyli
Päivämäärä: 16.7.24 20:31:19
Noniin, olis pitkästä aikaa alkamassa ratsastustunnit kuun alussa. Olen käynyt tunneilla viimeksi noin 30v sitten, 90-luvun alkupuolella :D Toki sen jälkeen ollut hevosten kanssa tekemisissä paljon, esim. hoitanut kisahevosia ja niillä saanut ratsastaa jonkin verran, ja totaalitaukoakin oli lähes 10 vuotta. Viime vuosina kuitenkin käynyt hevosen selässä hyvin satunnaisesti vain maastoillen (kaikki askellajit kuitenkin).
Tasoltani olen ehkä jotain he C-he B tasoa, vaikea sanoa. Onko mitään vinkkejä, miten pääsisin parhaiten ratsastuksen rytmeihin taas kiinni? Tiedän entuudestaan tallin jonne menossa, ja nähnyt muutamia open pitämiä tunteja. Mikä sut itses yllätti, kun aloitit ratsastuksen uudestaan aikuisena? Eniten mä pelkään ehkä, ettei kuntoni riitä, tai että en pysty ryhdissä ratsastamaan hevostani kun ei oo kovin hyvä keskivartalon lihaksisto... toki nää on näitä, mitä pitää alkaa treenaamaan ratsastuksen ohella nyt jatkossa... Mitä jos en osaa mitään, ja ope toteaa mulle että oot kaukana edes helposta ceestä :D
|