Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.7.24 14:44:33

Tuli vaan mieleen kun tulin heseen syömään, että eikö kuka vaan vois napata tuollaisen valmiina olevan tarjottimen tiskiltä? :D kun ei kukan siinä kysy mikä numero on, vaan itse sieltä katsoo oikean tarjottimen. Ajattelis että joku esim. nälkäinen köyhä vois tosta käydä nappaamassa itselleen aterian. Eihän siitä tiedä mitä siinä tarjottimella tarjolla on, mutta eikö nää ruuat aika pitkälle samanlaista höttöä ole. :)

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: Yllis 
Päivämäärä:   15.7.24 14:47:00

Mee kokeilee, kerro sit miten kävi

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.7.24 14:49:01

Jaa a. Multa on aina kysytty se numero, pitänyt kuittia näyttää

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   15.7.24 14:51:23

Ei ole koskaan käynyt niin että oltaisiin haluttu nähdä kuitti tai aina ei edes kysytä että oliko sulla numero xxx joten melko helppoa olis. Kerran olin odottamassa omia ruokia kun kävi niin että joku tuli hakemaan sovelluksessa tehtyä tilausta, sai ruuat ja häipyi. Hetken päästä kyseisen tilauksen oikeasti tehnyt tuli kyselemään omia ruokiaan ja silloin tajusivat että väärälle hepulle meni. Ilmeisesti ruuat saanut ei ollut edes maksanut tilaustaan jos oikein ymmärsin.

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   15.7.24 14:53:34

Ei ole minultakaan kysytty kuittia tai mitään.

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.7.24 16:03:01

Varastin kerran jonkun muun ruuat pikaruokapaikassa. Olin tehnyt tilauksen ja hain sen tiskiltä. Kotimatkalla huomasin, että mukana oli ylimääräinen kassi jonkun muun ruokia. Harmitti, mutta ei ollut mitään järkeä lähteä palauttamaan sitä. Söin siis ihan hyvällä halulla, mutta olen kyllä jatkossa tarkempi, etten uudelleen vahingossa vie muiden ruokia mukanani.

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.7.24 16:20:43

Helpompaa olisi tilata ravintolassa, syödä ja häipyä ennen laskun maksamista.

  Re: Voisko hesestä pölliä ruokaa?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.7.24 17:12:24

Ei ole koskaan kysytty, eikä Mäkissä. Mäkissä huudetaan vain numero ja ruoka jätetn tiskille. Kyllähän varkauden huomaa ellei syöksy pihalle saman tie

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.