Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valkeakosken eläinkeskus - mikä koulutus?

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   15.7.24 11:10:52

Tarjoavat erilaisia kursseja, mutta missään ei lue näiden vetäjien koulutusta; ovatko eläintenkouluttajia vai ammattitutkinnon suorittaneita, onko erikoistumista tiettyyn asiaan tms. Erikoista, tietääkö joku lisää?

Re: Valkeakosken eläinkeskus - mikä koulutus?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   15.7.24 11:15:44

Olihan siellä kuvaukset. Yksikään ei ole ammattitutkintoa suorittanut, tai eivät ainakaan siitä kerro.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   15.7.24 11:38:17

Käsittääkseni aikalailla itseoppineita, mikä sinänsä on alalla ihan normaalia. Tuo eläinkouluttajatutkinto on vasta viime vuosina yleistynyt alan palveluntarjoajilla eikä sinänsä ole kyllä tae mistään.

Mutta kurssejahan tuolla tarjoaa myös moni ulkopuolinen yrittäjä, jotka vuokraavat tiloja. Kannattaa varmaan olla yhteydessä suoraan kiinnostavan kurssin kouluttajaan ja kysellä tarkemmin esim. koulutustyyleistä.

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   15.7.24 11:53:19

Siis lukeehan tuolla ihan selkeästi ammatit ja mitä tekevät, esim. eläinfysioterapeutit.

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   15.7.24 12:29:10

Ei ole kuitenkaan esim. ohituskurssin pitäjän koulutusta. Vaikea suositella tutuille, kun ei tiedä.

Ja kyllä koulutusta sekä erilaisia kursseja on ollut saatavilla jo pitkään. Ei ole mikään syy.

Päivämäärä:   15.7.24 12:39:28

Noi vietti ja vaisto -tyypit kertoo omilla sivuillaan itsestään. Ainakin jossain vaiheessa oli pevi-hommissa oppimassa, sen takia eivät varmaan kauheasti halua kertoa yksityiskohtia.

Päivämäärä:   15.7.24 12:43:09

Ja ei näihin ihmisiin viitaten, mutta ihan yleisesti: itsellä on se periaate, että jos yrittäjä ei suoraan esittäydy avoimesti omalla nimellään ja kerro koulutustaustaansa ja periaatteitaan, sekä käyttämiään koulutusmetodeja, niin se koulutus ei ole minua varten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.24 14:22:56

Juuri kuten X sanoi, jos ei selkeästi kerrota mihin metodeihin koulutus perustuu, se ei todennäköisesti ole nykyisen tiedon mukaista. Itsekin olen kuullut yhdistettävän PeVi opit tähän nimeen.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   15.7.24 20:27:32

Minä en tee hittojakaan millään tiedoilla kenenkään koulutuksista. Tiedän omat koulutus- ja avunarpeeni ja osaan päätellä saanko ne koulutuksen edetessä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.24 20:30:38

”Minä en tee hittojakaan millään tiedoilla kenenkään koulutuksista.”

Minä todellakin teen. En aio maksaa latin latia kenellekään, kuka haluaa pelotella ja rankaista koiraani muka opetusmielessä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.7.24 22:15:34

Ainakaan aiemmin kys. paikassa koulutus ei perustunut positiiviseen vahvistamiseen ja nykyaikaiseen, tutkittuun tietoon.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.7.24 22:32:34

Se kertoo jo paljon, jos ei kerrota. Itseään jatkuvasti kouluttavat ja tietoaan päivittävät tietävät että tieto esim. metodeista on tärkeä, ja he kertovat sen kyllä joka kerta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.