Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ocd

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 22:46:58

Onko ihmisillä täällä? Millaisia oireita ja mikä auttaa?

  Re: Ocd

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 22:51:05

Valitettavasti kaikki mikä lopulta auttaa on se ettei tee niitä pakkotoimintoja ja siten vahvista sitä kierrettä. Helpommin sanottu kuin tehty jooh. Moni saa avun lääkkeistä tai terapiasta, mutta molemmissa pitää metsästää sopivaa.

  Re: Ocd

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 22:56:05

Entä jos ei saa terapiaa ja lääke ei auta?

  Re: Ocd

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 22:57:10

Sitten yritetään uutta lääkettä ja yritetään päästä terapiaan. Odotellessa luetaan muiden kokemuksista ja voitoista, luetaan kirjoja aiheesta ja yritetään säätää itse.

  Re: Ocd

Lähettäjä: Raskasta 
Päivämäärä:   14.7.24 22:58:40

Altistus ei auta kaikille, varsinkaan jos on paha ettei pysty mitään tekemää

  Re: Ocd

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 23:22:03

Monta joutuu kokeilemaan löytyy sopiva ettei sivuoireita ja joka oikeasti auttaa?

  Re: Ocd

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.7.24 23:24:00

Pääsin alle viisikymppisenä työkyvyttömyyseläkkeelle sen takia. Olin erittäin yllättynyt, en ollut uskonut hetkeäkään hakemuksen läpimenoon. Silti olin nysvännyt sen hakemuksen kanssa iät ja ajat, kuten kaiken muunkin tekemisessä olen aina viime tipassa tai myöhässä, liian tarkka ja takerrun yksityiskohtiin.
Lopulta uskottelin itselleni että eihän tällä (hakemuksella) ole mitään väliä kun ei kerran tule menemään läpi kuitenkaan. Jotenkin siihen tyyliin "heilahtelen" kaikessa, aina toistuu lykkääminen, nysvääminen, turhautuminen, luovuttaminen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.