Lähettäjä: ciel
Päivämäärä: 15.7.24 09:44:16
Raasepori - Ensivaikutelma: kaunis talo, liikaa neliöitä. Rakastan vanhoissa taloissa noita kylmiä kuisteja, joten se kiinnosti tässä heti. Sisällä ihana vanhan talon tunnelma, mutta huoneet tosiaan ovat omaan makuuni ja tarpeisiini aivan liian isoja. Joissain huoneissa aika rajut värit. Tuo pienempi mökki samalla tontilla riittäisi minulle vallan hyvin. Liian pieni piha ja liian likellä naapureita.
Espoo - Ensivaikutelma: Ihanalla paikalla ja sopivan kokoinen. Kaunis ja kodikas sisältä, viihtyisin. Hieno iso piha. Tämä olisi aivan ihana kesäpaikka.
Lohja - Ensivaikutelma: Hieman turhan iso. Pienehkö piha, mutta ei kuitenkaan ahdistava postimerkki. Viereinen kerrostalo aika liki. Sisäpuoli tosi nätisti laitettu ja pidetty, mutta jättää vähän kylmäksi. Minulle liian iso talo.
Lappeenranta - Ensivaikutelma: Aika taviksen näköinen talo, pikkuisen liikaa neliöitä. Sitten mennään sisälle: voi voi. Vanhan talon tunnelma on sisältä kokonaan pilattu. Liian valkoista, liian modernia. Mitä enemmän selasin kuvia, sitä lähempänä olin pillahtaa itkuun. Ahdistava, ankea, ruma. Ei missään nimessä jatkoon.
Salo - Ensivaikutelma: Upea, massiivinen talo! Minulle liian iso. Sisältä aikamoinen messuhalli, huoneet ovat kokoonsa nähden aika matalia joten tulee hieman ahdistava fiilis (erityisesti tuo olohuone). Aika erikoisia värivalintoja. Yläkerta vähän sokkeloisen tuntuinen. En nyt oikein tästä innostunut.
Pori - Ensivaikutelma: Oi miten söpö ja sopivan kokoinen! Sisätiloissa en nyt noista tapettivalinnoista ehkä niin pitänyt, mutta huoneet olivat mukavan pesämäisiä eikä mitään hehtaarihalleja. Vesivessan puute on iso miinus, enkä tiedä, mitä tuolla vierastalolla tekisin. Kanalana se olisi ollut paljon käytännöllisempi. Ihana piha!
Espoo on näistä paras. Raasepori ja Pori seuraavina, vaikka niissä on Espooseen nähden huomattavasti enemmän "sanottavaa".
|