Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Raiskaus?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   14.7.24 05:03:56

Heräsin siihen kun avomies harrasti seksiä kanssani kun nukuin eli pani. Nyt oksettaa ja @!#$ koko mies. Selitti sillä että olin itse siirtänyt käteni päällensä, @!#$! Koko illan vihjaili jos tänään ja itse torjuin nämä haaveet, ei tänään, haluan nukkua tämän yön. Oksettaa koko ihminen

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: pikkuMyy 
Päivämäärä:   14.7.24 06:07:09

Tuollainen EI OLE OK! Hae jooko keskustelutukea (oikeasti muutakin kuin tämä palsta) itsellesi heti, älä jää yksin nyt pyörittelemään asiaa mielessäsi <3 Sinua kohtaan on tehty todella väärin.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.24 07:43:33

Voi ei, inhottavaa! Sanoitko mitään kun heräsit? Eli luuleeko mies vieläkin, että kaikki on ok?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.7.24 07:53:30

Totakait teet rikosilmoituksen.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 08:26:24

Kyllä, raiskaushan tuo oli.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   14.7.24 08:35:10

Raiskaushan tuo. Ex-mieheni teki samaa. Koitin kerran rikosilmoituksen tehdä mutta ahdisti ja vitutti liikaa kun poliisi selkeästi väheksyi minua, oot naimisissa ja seksi missä sinua ei ole sidottu tai alistettu millään tavalla olisi raiskaus.. Vaikea kirjoittamalla selittää toisen epäuskoa ja selvää "höpö höpö" asennetta josta kuuli kuitenkin läpi, että virkavalta ei nähnyt tässä edes rikosta ja piti minua lähinnä idioottia.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 08:38:27

Tällaset asiat kannattaa sopia ennakkoon, tiedän ihmisiä jotka parisuhteessa taas tykkäävät jos kumppani on niin viriili ja haluaa yöllä niin siitä vaan.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   14.7.24 08:46:41

Jos pysyy samassa sängyssä ja ei hae eroa, on ehkä melko naurettavaa tehdä rikosilmoitusta.

Ensisijainen huolehtija ihmisestä on hän itse, täysivaltaisen aikuisen kyseessä ollessa.

Miehen toiminta ei ollut ok, mutta ehkä hirveän trauman ja tunnereaktion kiihdyttämään sijasta laittaa ukon pihalle ja hankkii vaikka viesteinä todisteet tapahtuneesta, ellei aidosti ymmärrä ja kadu niin sitten itse tekisin rikosilmoituksen.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   14.7.24 09:48:05

Luulis että olisit herännyt jo siinä vaiheessa kun mies tuli päälle.
Mun mies teki tuota tosi harvoin laukedin aina itsekin lopuksi. Oli kuitr ki otenkin niin kiihottavaa kun tunsi toisen tulevan sisään. Olen itsekin joskus aloittanut miehen nukkuessa, mies havahtuu kun istun päällä ja laittanu kalun sisääni. Oltiin vähän erikoisia ehkä. Nautin kun mies leikki ala päälläni vaikka telkkaria katsoessa tai nukkumaan mennessä halusin hänen sormet sisääni

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: usko huvixes 
Päivämäärä:   14.7.24 09:51:42

Hommaa itsellesi uusi osoite, tuo ei lopu muuten. Poliisi ei sua auta.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: kuinka... 
Päivämäärä:   14.7.24 10:31:49

...hiton isoja ja vetisiä toosia teillä oikein on, jos ei tunne kun joku yrittää tunkea heppiään kuivana sisälle? Itseäni sattuu niin stnasti ihan jo normaalistikin ellei todella ole halukas ja valmis, että automaattinen reaktio ihan kesken unienkin olisi kyllä nyrkillä päin satuttajaa.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 10:54:42

No on todellakin raiskaus, ellei ole etukäteen puhuttu että olet innostunut heräämään se sisällä. Tässä tapauksessa selvästi ei. Todellakin puhutte tämän asian VAKAVASTI. Tämä on raiskaus ja mies voisi saada siitä tuomion jos oikeasti lähdet asiaa viemään eteenpäin.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 10:58:51

"...hiton isoja ja vetisiä toosia teillä oikein on, jos ei tunne kun joku yrittää tunkea heppiään kuivana sisälle? Itseäni sattuu niin stnasti ihan jo normaalistikin ellei todella ole halukas ja valmis, että automaattinen reaktio ihan kesken unienkin olisi kyllä nyrkillä päin satuttajaa."

Nyt on jo seuraavan levelin pick me girl. Raiskaus postauksen alle vielä, ei stna :D

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Sei 
Päivämäärä:   14.7.24 11:00:37

Mitä tämän jälkeen tapahtui? Jäitkö vielä hänen viereen nukkumaan? Erositteko jo?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   14.7.24 11:36:17

On raiskaus jos itse koet sen niin.
Minusta tuo olisi ihana tapa herätä!

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 11:38:27

ninni voisi painua muualle, aloittajan kokemus ei liity sinuun ja sanoillasi ei ole mitään arvoa. Joku tykkää myös tulla kuristetuksi seksissä mutta ilman keskustelua sellaisen tekeminen on väkivaltaa vaikka miten joku toinen siitä tykkäisi. Ja sen tuominen esiin tällaisessa on törkeää.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 12:05:43

kyllä tuo on raiskaus.

Koin saman joulukuussa. Edellisenä iltana harrastettiin seksiä kokeilimielessä pitkä tauon jälkeen joka päätyi siihen kun itkin koska se sattui. Mieheni ymmärsi tämän ja sanoi että se on fine ja ei tarvitse harrastaa mitään. Seuraavana aamuna herään siihen kuinka hän panee minua lusikassa. Vetäydyin sivuun paniikin vallassa ja lähdin vessaan paniikkikohtauksen takia. Hän koitti lohduttaa ja kiisti kaiken, että hän ei ole koskenutkaan minuun. Sanoi että minä vaan näen unta kuinka hän panee minua. Valehteli koko ajan.

Nyt minua ahdistaa seksi. En pysty edes kiihoittumaan. Ajatus ahdistaa niin paljon.Tunnen hänen kosketuksen aina kun ajattelen jotain seksuaalista ja alan itkemään.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.24 12:06:56

Ja olette siis edelleen yhdessä vai? Miksi?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Mp 
Päivämäärä:   17.7.24 07:04:21

"Tällaset asiat kannattaa sopia ennakkoon, tiedän ihmisiä jotka parisuhteessa taas tykkäävät jos kumppani on niin viriili ja haluaa yöllä niin siitä vaan."
Ei ole ok panna nukkuvaa/ sammunutta. Ei sellaista tarvitse osata sopia ennakkoon.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Mp 
Päivämäärä:   17.7.24 07:05:04

"ja selvää "höpö höpö" asennetta josta kuuli kuitenkin läpi, että virkavalta ei nähnyt tässä edes rikosta ja piti minua lähinnä idioottia."
Toivottavasti viranomaisten asenne on muuttunut ja nykyään toisenlainen.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.24 12:31:16

Voi meetoo sentään. Aloittaja voi mennä vaikka luostariin....

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.7.24 12:45:21

Siis yäk mitä kommentteja tässä. Ällöttää ajatella et tälläisten kanssa jaan saman hengitysilman.

Aloittaja, soita seri-kriisilinjalle tai tukinaiseen. Olet tullut raiskatuksi. Hurjasti tsemppiä <3

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ------- 
Päivämäärä:   18.7.24 12:47:48

Raiskaushan tuo oli. Oma exäni tosin vetosi aina siihen, että oli itsekin ollut kuulemma unessa, mitä oli vaikea kieltää. En tehnyt rikosilmoitusta, mutta erohan siitä tuli.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 13:46:27

"Tällaset asiat kannattaa sopia ennakkoon, tiedän ihmisiä jotka parisuhteessa taas tykkäävät jos kumppani on niin viriili ja haluaa yöllä niin siitä vaan."

Sitä että ei saa panna tajutonta, nukkuvaa, sammunutta tms. EI TARVITSE SOPIA! Se on oletus ja itsestään selvyys. Samoin kuin se, että toisen perseeseen ei tungeta mitään kysymättä, toista ei lyödä, toisen päälle ei kaadeta kuumaa steariinia, toisesta ei ladata alastonkuvia nettiin....

Naisen tehtävä ei ole holhota miestä varmistellen onko hän tietoinen näistä kaikista asioista. Aikuisen miehen velvollisuus on tietää ne tai vastata teoistaan oikeudessa.

Jos asioita haluaa, niistä keskustellaan ja on MIEHEN (tai kuka sitä haluaa) velvollisuus selvittää, että asia on sellainen mistä toinenkin nauttii ja keskustella rajat.

Ja vaikka esim. seksi yöllä nukkuvan kanssa olisi ok joissain tilanteissa, voi se joissain tilanteissa olla silti raiskaus. Esimerkiksi itse olen selvästi sanonut, että asia ok, jos illalla olen ollut halukas ja ollaan harrastettu seksiä. Jos en ole sillä tuulella ollut illalla ei ole ok yölläkään. Eli tässä sama kuin muussakin: vaikka seksi jossain tilanteessa olisi rakastelua, voi se toisessa tilanteessa olla raiskaus.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Napalm 
Päivämäärä:   18.7.24 13:54:14

Anteeksi mut mitä aineita te vedättä jos ette herää ennen kuin äijä kyntää jo täydessä touhussa tai jopa lopettelee hommia? Jos tosiaan olette noin kuutamolla, niin eikö ole mahdollista, että olette vilauttaneet vihreää valoa?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ------- 
Päivämäärä:   18.7.24 14:17:27

Napalm: itse ainakin heräsin kyllä jo kourimiseen, mutta eihän sekään ole ok ilman suostumusta.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ------- 
Päivämäärä:   18.7.24 14:17:54

Kourimiseen tai tosiaan siihen hetkeen, kun mies tuli sisälle, ei suinkaan ehtinyt siinä sen enempiä kyntää.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Hupsista 
Päivämäärä:   18.7.24 14:21:13


"Sitä että ei saa panna tajutonta, nukkuvaa, sammunutta tms. EI TARVITSE SOPIA! Se on oletus ja itsestään selvyys. Samoin kuin se, että toisen perseeseen ei tungeta mitään kysymättä, toista ei lyödä, toisen päälle ei kaadeta kuumaa steariinia, toisesta ei ladata alastonkuvia nettiin...."

Just näin, ei oo tähän ikään mennessä vielä tarvinnut sopia tuollaisia. Ikää yli 40

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   18.7.24 14:28:40

"Voi meetoo sentään. Aloittaja voi mennä vaikka luostariin...."

Mies? Et taida olla ihan perillä raiskauksen määritelmästä. Suosittelen lukemaan ketjun viestit huolella ja sisäistämään ne, kun se näköjään sinulle on epäselvää ja vain metoo-juttuja.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 14:42:07

Vähän sama tarina tähän toisin päin. Heräsin keskellä yötä siihen, kun mies himoissaan hiveli ja lämpesin sille itsekin. Harrastettiin ihan kunnolla seksiä, kunnes minun ollessani päällä täydessä touhussa mies yhtäkkiä herääkin ja huutaa, että mitä hemmettiä mitä teen hänelle. Itse menin täysin hämilleni, että mitä oletko ollut unissasi koko ajan!? Mies oli järkyttynyt, en enää muista mentiinkö loppuun asti sen jälkeen.

Mitä tähänkin nyt voisi sanoa?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Wuf 
Päivämäärä:   18.7.24 15:10:22

"Vähän sama tarina tähän toisin päin. Heräsin keskellä yötä siihen, kun mies himoissaan hiveli ja lämpesin sille itsekin. Harrastettiin ihan kunnolla seksiä, kunnes minun ollessani päällä täydessä touhussa mies yhtäkkiä herääkin ja huutaa, että mitä hemmettiä mitä teen hänelle. Itse menin täysin hämilleni, että mitä oletko ollut unissasi koko ajan!? Mies oli järkyttynyt, en enää muista mentiinkö loppuun asti sen jälkeen.

Mitä tähänkin nyt voisi sanoa?"

Tuohon voi todeta että olet raiskannut miehesi. Luultavasti anteeksipyyntö ja tapojensa parantaminen ettei sama toistu, saattaa riittää. Seksielämä voi hetken olla hieman hiljaisempaa ja luottamus ehkä täytyy rakentaa uudestaan.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.24 15:24:17

Lähettäjä: #
Päivämäärä: 14.7.24 08:46:41

Jos pysyy samassa sängyssä ja ei hae eroa, on ehkä melko naurettavaa tehdä rikosilmoitusta.

Ensisijainen huolehtija ihmisestä on hän itse, täysivaltaisen aikuisen kyseessä ollessa.

Miehen toiminta ei ollut ok, mutta ehkä hirveän trauman ja tunnereaktion kiihdyttämään sijasta laittaa ukon pihalle ja hankkii vaikka viesteinä todisteet tapahtuneesta, ellei aidosti ymmärrä ja kadu niin sitten itse tekisin rikosilmoituksen.

^ Tää on tätä ajattelua että jos rikoksen tekee läheinen, niin painetaan villasella. Myös kummallista vähättelyä, että traumaa ja tunnereaktioita raiskauksesta voi vaan kiihdytellä ja hallita itse - trauma tapahtuu kehossa. Ei mielessä. Traumaa ei voi tietoisesti itselleen hankkia eikä siltä voi tietoisesti välttyä, sitä voi ainoastaan tietoisesti hoitaa.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.24 15:54:42

Kyllä se on. Tajuan tänä päivänä itsekin sen. 16v-19v vuosien välissä olin itseäni 10v vanhemman miehen kanssa yhdessä. Tässä kohtaa aikuisuutta, kun on 30-40v väliltä ikää, niin ymmärtää jo miten sairasta se oli muutenkin. Mutta tämä mies teki näin, useamman kerran. Heräsin siihen, mutta olin liian lamaantunut tehdäkseni mitään. Taustalla oli aikuisten miesten hyväksikäyttöä nettivälityksellä ja myös muuta. Olin aivan lapsi vielä, mutta janosin rakkautta, mistä vaan, koska olin niin yksin. Se lienee aikuisten miesten ja narsistien paras uhri.

Luoja, se on raiskaus.

Nykyisen puolisoni kanssa saatan pelästyä yöllä, kun aivan unissaan tulee halaamaan/hellästi kouraisemaan rintaa/peppua ja lyön aivan järjettömän kovaa tai potkaisen. Se tulee aivan alitajunnasta, en halua kosketusta ilman, että olen hereillä. Hän ei tee sitä tahallaan, on siis aivan unissaan, esim kääntymisen yhteydessä ottaisi mua vaan viekkuun. Hän ei tee minulle pahaa. Mutta hitto kun tuo ei pysty kontrolloimaan miten toimii kun hän itsekin nukkuu. Ja saa sitten aina nyrkistä. Ymmärtää kyllä, vaikka joskus häntä harmittaa, ettei voi sylikkäin siirtyä kesken yön nukkumaan. Vaikeaa joskus tällaiset.

No, en tiedä kuinka tuo äskeinen liittyy.. Ehkä halusin avata, että on kosketusta, joka ei ole väärin tai itsekkäästä syystä toteutettua. Ja sitten on ihmispaskoja, jotka koskettaa tarkoituksella seksuaalisesti, jopa tulevat sisään - raiskaavat. Ihan vaan, koska ollaan yhdessä, niin silloin voi muka tehdä niin. Kuvitellaan, että on OIKEUS toiseen ihmiseen jollain tavalla. Mutta ei ole.

Täytyy lopettaa tämä, ennen kuin puskee kaikki vanhat traumat lamauttamaan mut kokonaan.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: jes 
Päivämäärä:   18.7.24 16:23:52

Herää kysymys: Miksi olette parisuhteessa, jos seksi on noin vastenmielistä ja seksiin pitää saada kirjallinen suostumus? Sen ymmärrän, että päihtyneeseen ei sekaannut.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 16:25:06

Ja taas tätä joka toinen päivä mies mäkeen kun ei seiso! Laita ukko sellaselle naiselle joka tykkää panemisesta.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 16:27:41

"
Herää kysymys: Miksi olette parisuhteessa, jos seksi on noin vastenmielistä ja seksiin pitää saada kirjallinen suostumus? Sen ymmärrän, että päihtyneeseen ei sekaannut."

Sinulle on ok, että sanot, että EI tänään ja silti toinen tulee ja raiskaa? Ok. Monelle muulle ei ole.

Ihan vtun sairaita kommentteja täällä. Ja vielä luultavasti naisilta?!

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 17:44:56

"Herää kysymys: Miksi olette parisuhteessa, jos seksi on noin vastenmielistä ja seksiin pitää saada kirjallinen suostumus? Sen ymmärrän, että päihtyneeseen ei sekaannut."

Raiskaus ei ole seksiä. Seksi on suostumuksellista, aktiivista halua, molemmat haluavat ja nauttivat. Ja toisen nautinto on erittäin tärkeää, jopa tärkeämpää kuin oma. Seksissä toiselle haluaa tuottaa nautintoa ja toimii sen mukaan minkä toinen ilmaisee halukseen.

Raiskaus taas on omien seksuaalisten ja/ tai valtahimojen tyydytystä käyttäen toista hyväkseen ja viis veisaten toisen hyvinvoinnista.

Nämä eivät ole sama asia. Sama ihminen, jonka kanssa nauttii seksistä, voi raiskata. Ihminen jonka kanssa haluat seksiä voi raiskata. Seksi voi muuttua raiskaukseksi vaikka haluaisit jatkaa seksiä (tekee jotain mitä et halua).

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   18.7.24 18:31:05

Jos suostumusta ei ole, kyseessä on raiskaus. Ja tiedottomassa tilassa (sammunut, myös nukkuva henkilö) ei voi suostumusta antaa, joten silloin kyseessä todellakin on raiskaus. Piste.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.7.24 18:39:11

Tämä tässä onkin pahinta, että niin monet naiset näitä kipeitä kommentteja viljelee. Aivan uskomatonta, että naiset itse pönkittävät miesten uskomuksia siitä, että naista voi koskea miten ja milloin vain huvittaa. Ja jopa työntyä sisään hänen ollessa käytännössä tiedottomassa tilassa.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Hupsista 
Päivämäärä:   18.7.24 21:08:12

Jotkut naiset osaa kyllä olla idiootteja. Tai oikeastaan säälittäviä. Varmaan tossukoita jotka suostuu kaikkeen mitä mies keksii.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 21:15:50

"Jos suostumusta ei ole, kyseessä on raiskaus. Ja tiedottomassa tilassa (sammunut, myös nukkuva henkilö) ei voi suostumusta antaa, joten silloin kyseessä todellakin on raiskaus."

Tähän miehet sitten saattaa vastata että ei ollut raiskaus koska nainen oli hänen sängyssään alasti. Eli se on oikeuttanut ottamaan nukkuvan. Moni nainen uskookin ettei tapahtunutta kannata ilmoittaa poliisille koska jäisi alakynteen tuon selityksen takia.

Onko raiskauksessa lieventäviä asianhaaroja?

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: haloo 
Päivämäärä:   18.7.24 21:17:14

"Vähän sama tarina tähän toisin päin. Heräsin keskellä yötä siihen, kun mies himoissaan hiveli ja lämpesin sille itsekin. Harrastettiin ihan kunnolla seksiä, kunnes minun ollessani päällä täydessä touhussa mies yhtäkkiä herääkin ja huutaa, että mitä hemmettiä mitä teen hänelle. Itse menin täysin hämilleni, että mitä oletko ollut unissasi koko ajan!? Mies oli järkyttynyt, en enää muista mentiinkö loppuun asti sen jälkeen.

Mitä tähänkin nyt voisi sanoa?"

Tuohon voi todeta että olet raiskannut miehesi. Luultavasti anteeksipyyntö ja tapojensa parantaminen ettei sama toistu, saattaa riittää. Seksielämä voi hetken olla hieman hiljaisempaa ja luottamus ehkä täytyy rakentaa uudestaan."

Miten niin todeta että raiskaus. Luitko ollenkaan, että tässä mies oli ns unissakävelijä. Jos huoneessa on vaikka pimeähköä niin miten helkkarissa kukaan nyt tuollaisesta himohivelystä ja aloitteenteosta ajattelee että unissaan toinen on? Ei meinaan kovinkaan moni hillu unissaan tuohon malliin vaan nukkuu paikallaan. Eri asia jos toinen on jo havaittu unissakävelijäksi.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.7.24 21:40:44

Onneksi asun Euroopan ulkopuolella. Ihme paapomista ja hysäämistä nykyään. Mennyt feminismi taas pikkasen yli..

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: Wuf 
Päivämäärä:   18.7.24 22:09:36

"Miten niin todeta että raiskaus. Luitko ollenkaan, että tässä mies oli ns unissakävelijä. Jos huoneessa on vaikka pimeähköä niin miten helkkarissa kukaan nyt tuollaisesta himohivelystä ja aloitteenteosta ajattelee että unissaan toinen on? Ei meinaan kovinkaan moni hillu unissaan tuohon malliin vaan nukkuu paikallaan. Eri asia jos toinen on jo havaittu unissakävelijäksi."

Tuolla perusteella miehet voi yhtä lailla sanoa että nainen unissaan koski kaluun, halasi halukkaasti tms jolloin nukkuvan naiminen onkin ihan ok! Unissakävelijä on ihan yhtä tiedoton kuin sammunut/ nukkuva/ niin kännissä ettei ymmärrä.

  Re: Raiskaus?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.7.24 22:41:47

Tu sentään, mä elän yksin ja joskus herään siihen että olen exän tai muun kanssa vaikka sängyssä on vain minä ja kasa tyynyjä. Kyllä ihminen unissaan voi olla vaikka missä ja haluta.
Frigidit, älkää asuko miehen kanssa jos se läheisyys niin kammottaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.