Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi toisella tai kolmannella kierroksella...

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.7.24 22:51:38

...olevat naiset edelleen tahtovat pariutua, vaikka ovat todenneet aikaisemman kokemuksen perusteella, ettei yhteiselämä miehen kanssa maistu?

Re: Miksi toisella tai kolmannella kierroksella...

Lähettäjä: Marenki 
Päivämäärä:   13.7.24 23:06:03

Keskenäänkö he pariutuvat, vai esimerkiksi eri yksilön kanssa kuin ennen?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.24 23:08:17

Yritän uudelleen monia asioita, joissa olen epäonnistunut aiemmin. Myös parisuhdetta.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   13.7.24 23:09:01

Elävät haavemaailmassa.
Itsessähän ei vikaa ole.
Parisuhde on kompromissi kompromissin perään.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   13.7.24 23:16:35

Ei tosiaan maistunut elämä juopon kanssa. Putki saattoi kestää pari viikkoa ja sitten vajaan viikon väli.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   13.7.24 23:17:44

Olisiko kompromissi ollut sitten se, että mies juo kaksi viikkoa putkeen ja katoilee, mutta on sitten seitsemän päivää selvin päin ja ei katoile?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.7.24 23:41:08

En kokenut epäonnistuneeni ns ekalla kierroksella. Rakas ihminen ja viikoittain ollaan tekemisissä.

En kokenut myöakään epäonnistuneeni hakiessani koulutukseen ja kun en päässyt, niin jaksoin yrittää entistä kovemmin.

Todella hassu ajatus, että jos joku ei nyt toiminut, niin ei toimisi ikinä.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.7.24 00:14:05

” ...olevat naiset edelleen tahtovat pariutua, vaikka ovat todenneet aikaisemman kokemuksen perusteella, ettei yhteiselämä miehen kanssa maistu?”

Koska en ensimmäisellä kierroksella todennut, etteikö elämä miehen kanssa maistu. Hyvin maistui. En vaan halunnut kyseisen miehen kanssa tulevia rahahuolia pidemmän päälle.

Tosin mulla ei ole kiire muuttaa yhteen ja naimisiin en suunnittele enää meneväni.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 00:32:18

Häät on ihanat.

Lähettäjä: Wanha kurppa 
Päivämäärä:   14.7.24 00:33:09

Aika moni muukin asia on sellainen, että kantsii kokeilla uudelleen, jos ei ekalla kerralla onnistu. Olishan se palstan teeman huomioiden melko typerää lopettaa vaikka esteratsastus, jos sattuu puomi kerran putoamaan?

Lähettäjä: Linda 
Päivämäärä:   14.7.24 11:17:36

Ihmiset ovat kovin erilaisia ja sitä oppii kokemysten myötä tunnistamaan millainen riski käytöksessä näkyy jo pienistä jutuista tulevaisuuden kannalta. Opitessa parinvalinta helpottuu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.24 15:47:17

Millä ihmeen kierroksella? Meinaatko että jos ensimmäinen parisuhde epäonnistuu niin ei pidä enää edes katsella uusia miehiä koska nekin kuitenkin epäonnistuu?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.7.24 15:53:51

Kaikki miehet ovat yhdestä puusta veistettyjä, ilmeisesti.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.7.24 11:19:47

'Häät on ihanat.'

Häät on kamalat ja teennäiset. Siitä päivästä lähtien loppuu molemminpuolinen kunnioitus, omistetaan toinen ihminen ja yritettän muokata omien mieltymysten mukaan. Joo ei kiitos.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   15.7.24 11:28:26

Itse koen onnistuneeni parisuhteissa ihan hyvin. Ensimmäinen pitkä suhde kesti 20-vuotiaasta 26-vuotiaaksi, toinen 27-vuotiaasta 40-vuotiaaksi. Kolmas on jatkunut nyt puolitoista vuotta. Olen parisuhdeihminen, ihmiset ja tarpeet vaan ehtivät pitkän elämän aikana muuttua. Lapsia ei ole ja olen taloudellisesti itsenäinen, joten ihan olen sydäntäni voinut seurata. :)

Lähettäjä: 00 
Päivämäärä:   15.7.24 11:31:06

Minä en halua muuttaa yhteen mutta uusi mies haluaisi.
Edellinen suhde kesti 22 vuotta ja siinä oli paljon hyvää. En koe epäonnistuneeni, kaikella on aikansa.

Lähettäjä: Vov 
Päivämäärä:   15.7.24 11:49:41

Ihmiset ovat erilaisia, yksi kaveri rakastuu aina niin palavasti, on varma että tämä on oikea ja eronnut myöhemmin aina (on aika nätisti sanottuna "hallitseva") lapsia on kolmelle, kahden kanssa ollut naimisissa, kilojen määrässä olen jo mennyt sekaisin. ihana kaveri minulle ;)
Toinen on menossa neljättä kertaa naimisiin. Nauraa että joka aikuisiän vuosikymmenelle löytyy sopiva mies :) no hän on kaksonen joten onkin aloittanut kaiken aina puhtaalta pöydältä, uudessa paikassa. Ei varmaankaan ole mielestään epäonnistunut, vaan kasvanut kaikesta.
Meitä on moneen junaan, ei kai nykyään enää pidetä eroja ja uusia suhteita minään epäonnistumisina

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.