Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nukutko alasti?

Lähettäjä: sennu 
Päivämäärä:   13.7.24 19:43:55

Mä nukun aina, kesät ja talvet, peiton paksuus vaan vaihtelee. Käyn joka ilta suihkussa joten puhtaana menen petiin ilman rihman kiertämää.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 19:45:40

Pikkarit jalassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   13.7.24 19:46:14

Hyi en

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Ei pysty 
Päivämäärä:   13.7.24 19:54:29

Ei auttanut yhtään kuumuuteen. Päinvastoin yöpaidan kanssa on paljon mukavampi nukkua kun tulee hikikohtauksia( kuumia aaltoja).
Hiki ei jää iholle vaan häipyy pois paremmin.
Mutta nukkukaa alasti ken pystyy. En pysty ilman peittoakaan nukkumaan. Rintani myöskin helposti palelevat jos ei ole yöpaitaa vaikka olisi peittokin, kumma juttu. Sekstailun jälkeenkin laitan yöpaidan takaisin...

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.7.24 20:00:44

En. En jaksa käydä pesulla keskellä yötä, kun kuitenkin käyn pissalla vähintään kerran.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Tollo 
Päivämäärä:   13.7.24 20:03:28

Aina muuten, paitsi jos on yövieraita tai olen kylässä, niin silloin en.

Olen niin levoton riuhtojanukkuja, et kaikki vaatekappeleet jotenkin kiertyy yön aikana kropan ympäri ja alkaa kuristaa tai painaa.

No villasukat saatan laittaa kylmällä ilmalla.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   13.7.24 20:17:08

Aina, paitsi menkkojen aikaan on pakko pitää pikkarit jalassa. Lämpötilan mukaan vaihtelen lähinnä sitä, kuinka iso osa kropasta on poissa peiton alta.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: 575 
Päivämäärä:   13.7.24 20:20:25

''En. En jaksa käydä pesulla keskellä yötä, kun kuitenkin käyn pissalla vähintään kerran.''

Häh?? Tätä en jotenkin ymmärtänyt. :D Käyn mäkin pissalla 1-2 kertaa yössä ja nukun alasti. Kai nyt ihminen PYYHKII vessakäynnin jälkeen??

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.7.24 20:21:17

Nukun aina alasti.
Olen kuulemma jo vauvana repinyt vaatteita päältäni nukkuessani.
Meillä koko perhe nukkuu alasti.
Kylässä yöpyessä päällä on pikkarit ja narutoppi.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.24 20:29:54

En osaa nukkua alasti. Yövaatteet on päällä

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Ruska 
Päivämäärä:   13.7.24 20:35:21

Alasti nukun. Tekee myös alakerralle hyvää hengittää!

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Juli 
Päivämäärä:   13.7.24 20:37:40

Nukun

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   13.7.24 21:06:36

Nukun. Joskus talvella jos on tosi kylmä nukkumaan mennessä, laitan sukat ja t-paidan, mutta aamuun mennessä olen ne onnistunut unissani riisumaan.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 21:28:32

Aina. Paitsi kylässä ja kyllä ahdistaa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.7.24 21:34:00

Nukun alasti aina, vaatteet häiritsee nukkuessa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 21:39:36

En todellakaan. Joskus olen kokeillut olla ilman paitaa mutta ei mielestäni tuonut mitään parannusta.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   13.7.24 21:40:14

Nukun.
Aiemmin pidin alasti nukkumista jotenkin huvittavana ja kummallisena. Muutama vuosi sitten kuumana kesäyönä kuitenkin päätin kokeilla, kun oli niin kuuma. Jäikin sitten tavaksi.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 21:44:19

Aina, paitsi kyläillessä.

”En. En jaksa käydä pesulla keskellä yötä, kun kuitenkin käyn pissalla vähintään kerran.”
Mitä tämä tarkoittaa? Että pissat voi jättää mieluummin pikkuhousuihin muhimaan?
Itse käytän bideetä joka kerta kun asioin vessassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   13.7.24 21:44:38

Yleensä, en ymmärrä mikä siinä on joistakin niin erikoista.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Väs 
Päivämäärä:   13.7.24 21:47:41

Nukun alasti. Ja yleensä unohdan pakata yövaatetta mukaan (ei mulla edes ole yöpukua tmv) jos menen johonkin muualle yöksi niin se onkin kiva sitten keksiä jotain vaatetta päälle.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   13.7.24 21:51:24

Aina.
Paitsi jos olen muualla kuin kotona niin pitkä toppi päällä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.24 22:02:34

Aina alasti täälläkin. Paitsi menkkojen aikaan pikkuhousut.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 22:12:39

Kyllä. Paitsi kuukautisten aikaan on alushousut, vaikka tamponia käytänkin. Jotenkin varmempi olo. Vieraissa alushousut + miehen t-paita.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.24 22:14:24

En. Ällöttävä ajatus kun en lakanapyykkiä jaksa joka päivä. Pyjama päällä ja pyjama pyykkikoriin aamulla.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   13.7.24 22:14:53

Aina

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   13.7.24 22:21:18

ähettäjäTollo
Päivämäärä13.7.24 20:03:28

Aina muuten, paitsi jos on yövieraita tai olen kylässä, niin silloin en.

Olen niin levoton riuhtojanukkuja, et kaikki vaatekappeleet jotenkin kiertyy yön aikana kropan ympäri ja alkaa kuristaa tai painaa.

No villasukat saatan laittaa kylmällä ilmalla.

Tämä. Miten likaisia ihmiset ovat jos joka päivä pitäisi lakanat pestä kun puhtaana nakkena niissä nukkuu?

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.7.24 22:38:22

En nuku. En pidä tunteesta kun iho on ihoa vasten, yök.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   13.7.24 23:04:12

Kyllä. Kaikki vaatteet häiritsee. Vaihdan nukkuessa asentoa usein.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 23:04:24

Miten ne lakanat saastuu alasti nukkuessa niin että yököttää? Ja kyllä, ihminen hikoilee yöllä, erittää kaikenlaista, ruumiinaukoista ja muualta, ja ihokin uudistuu mutta siinä nyt ei yöpaita auta lakanoiden "likaantumista" estämään, ja tyynyliinahan vähintään on sitten vaihdettava joka päivä? Päästä nimittäin sitä lämpöä haihtuu ilmeisesti eniten. Puhumattakaan kuolasta, rähmästä ja räästä... että ne pissakäynnit nyt on aika naurettava syy pitää ällötyksen vuoksi housuja?

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.24 23:12:07

Kyllä nukun kotona aina alasti.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   13.7.24 23:55:21

En koskaan. Ensinnäkin olen tosi viluinen, ja toiseksi en tykkää että lakanoista tulee ikään kuin alusvaatteita (suoraan persausta vasten) jotka pitäisi sitten vaihtaa joka päivä.

"Miten likaisia ihmiset ovat jos joka päivä pitäisi lakanat pestä kun puhtaana nakkena niissä nukkuu?"
Miten likaisia ihmiset ovat jos joka päivä pitäisi alusvaatteet vaihtaa vaikka ne puhtaalle iholle laitetaan? Eiku...

"Alasti nukun. Tekee myös alakerralle hyvää hengittää!"
Kyllä saa aika lettu levällään olla nukkuessa jotta oikeasti hengittäisi, ei se siellä jalkojen välissä vaikka kyljellään nukkuessa paljon happea saa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.24 00:06:31

En. Alushousut ja toppi päällä. Ja jos kylmä, niin sukat jalassa kun en saa nukuttua jos varpaat jäässä. Joskus harvoin tulee nukuttua alasti tai ainakin ilman alushousuja jos nukkumaan mennessä tuntuu että hiertää ikävästi. :D ilman paitaa jos nukkuu, niin tuntuu että aina meinaa tissit jäädä johonkin väliin niin että nipostää. :'D

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Niisku 
Päivämäärä:   14.7.24 00:22:09

Aina. Paitsi menkkojen aikaan pikkarit jalassa ja nekin ahdistaa.Joskus vaan peitto peittää osan kropasta,joskus enemmän.... Riippuu fiiliksestä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Wanha kurppa 
Päivämäärä:   14.7.24 00:34:00

Juu

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Mumma 
Päivämäärä:   14.7.24 02:08:19

Vaihdevuosien jälkeen olen aina nukkunut alasti kotona. Muutoin sitten T-paita ja ukolta nyysityt yöshortsit :D

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Mumma 
Päivämäärä:   14.7.24 02:10:24

Enkä ikinä mene nukkumaan ilman pesullakäyntiä. Eihän kukaan mene päivän pölyjen (ainakaan jos tallissa on ollut) kera nukkumaan!

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: .-.-. 
Päivämäärä:   14.7.24 04:33:13

En. Sukat aina jalassa. Talvella sitten villat, kuumilla kesäpäivillä ohuet sukat.
Nyt lasta imettäessä vielä maitoa heruu, joten rintaliivit on pakko pitää päällä.
Mutta alushousuja pidän vain pakon edestä (kuukautiset tai runsas valkovuotoa)

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Gh 
Päivämäärä:   14.7.24 04:59:30

Kyllä, alasti villasukat jalassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: tilu 
Päivämäärä:   14.7.24 06:58:31

En, päällä on aina pyjama ja myös rintaliivit, pehmeät sellaiset, erilliset yörintsikat. Kesällä peitto on vain keskivartalon päällä, jalat ja rintakehä ja kädet eivät ole peiton alla.

Melkein ympäri vuoden jalat ovat peiton ulkopuolella. En pysty mitenkään ymmärtämään, miten joku voi pitää sukkia yöllä. :O Yöllä pidettävät sukat olisivat minulle kiinalaista vesikidutusta vastaava kidutuksen muoto.

Alasti en todellakaan halua nukkua. Inhoan alastomuutta muutenkin, siis sitä fyysistä tuntemusta, joka on, kun on alasti.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: minja 
Päivämäärä:   14.7.24 07:38:19

En ikinä, yöshortsit + väljä teepaita (tai talvella väljä collegepaita). Olen oli epävarma kehostanija jopa yöllä haluan peittää sen.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.24 07:42:34

En pysty nukkuun ilman housuja. En vaan absoluuttisesti nukahda!

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   14.7.24 08:23:13

En koskaan. Ensinnäkin olen tosi viluinen, ja toiseksi en tykkää että lakanoista tulee ikään kuin alusvaatteita (suoraan persausta vasten) jotka pitäisi sitten vaihtaa joka päivä.

Ei helv...siis koko nukut istuallasi ja hinkutat persettäsi lakanoihin tai et peseydy/menet paskat kankuissa nukkumaan. Joo nukun alasti ja vaihdan petivaatteet kolmen viikon välein, ihan kamalaa, eikö?! :D

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.7.24 09:11:38

"En nuku. En pidä tunteesta kun iho on ihoa vasten, yök."
-Sama. Myös lämpötilan säätely on helpompaa, kun on yöpaita päällä ja voi olla vain osittain peiton alla.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Pimu 
Päivämäärä:   14.7.24 17:33:33

Nukun alasti aina kotona.
Jos ollaan porukalla esim. hotellissa, nukun pikkuhousut jalassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   14.7.24 18:03:30

Ihminen piereskelee öisin. Pierujen mukana tulee bakteereja ja muita ulostepartikkeleita. Koska en halua kieriskellä lakanoissa muutaman yön hautuneissa epäpuhtauksissa, niin nukun alushousut jalassa. Kivempi nakata pesuun alushousut kuin lakanat joka aamu.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 19:13:51

en. Yleensä on toppi/tpaita ja strigit. Talvisin vaikka on untuvapeitto niin pitkät housut ja huppari.

Välillä jos menee ulkopuolisissa kisoissa kauan istuessa iltaa ja menee nukkumaan aamu 3 aikaan niin menen sänkyyn farkuissa koska säästän aikaa. Herätys kuudelta yms

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.7.24 19:21:20

LähettäjäToinen

Päivämäärä14.7.24 18:03:30

Ihminen piereskelee öisin. Pierujen mukana tulee bakteereja ja muita ulostepartikkeleita. Koska en halua kieriskellä lakanoissa muutaman yön hautuneissa epäpuhtauksissa, niin nukun alushousut jalassa. Kivempi nakata pesuun alushousut kuin lakanat joka aamu.

Kyllä ne sun kakkabakteerit pölähtää niiden pikkareiden läpi, suosittelen sinulle paksuja muovivaippija yöksi.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   14.7.24 19:25:48

En nuku, en osaa. Alusvaatteita en tietysti käytä, mut jotkut housut tai shortsit ja tpaita aina öisin päällä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 19:33:22

Toinen: Sulla on melko tiiviit alkkarit vissiin jossei pieru pölähdä niistä läpi. Nukutko nahkahousut jalassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   14.7.24 19:34:20

'Ei helv...siis koko nukut istuallasi ja hinkutat persettäsi lakanoihin tai et peseydy/menet paskat kankuissa nukkumaan. Joo nukun alasti ja vaihdan petivaatteet kolmen viikon välein, ihan kamalaa, eikö?! :D"

En tiedä sinusta, mutta omasta mielestäni olisi tosi vaikea mennä makuulle ja nousta ylös istumatta siinä lakanalla jossain vaiheessa. Ja kyllähän sieltä alapäästä etenkin naisella saattaa jonkinlaista eritettä tihkua, samoin kainaloista hiet tulee sitten suoraan lakanoille. Kolme viikkoa on kyllä ht-nettiläisittäin varsin pitkä vaihtoväli lakanoille, yleensä sitä koskevissa topikeissa vaihdetaan max. viikon välein :D Alasti nukkujille se onkin hyvä maksimi, itsehän vaihdan ehkä kerran kuussa, mutta mulle ne ei olekaan ihoa vasten kun nukun yövaatteet päällä. Tyynyliina vaihtuu useammin.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Hupsista 
Päivämäärä:   14.7.24 19:40:55

Välillä. Lakanat vaihdetaan 5-6 päivän välein.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   14.7.24 19:50:42

En tiedä sinusta, mutta omasta mielestäni olisi tosi vaikea mennä makuulle ja nousta ylös istumatta siinä lakanalla jossain vaiheessa. Ja kyllähän sieltä alapäästä etenkin naisella saattaa jonkinlaista eritettä tihkua, samoin kainaloista hiet tulee sitten suoraan lakanoille. Kolme viikkoa on kyllä ht-nettiläisittäin varsin pitkä vaihtoväli lakanoille, yleensä sitä koskevissa topikeissa vaihdetaan max. viikon välein :D Alasti nukkujille se onkin hyvä maksimi, itsehän vaihdan ehkä kerran kuussa, mutta mulle ne ei olekaan ihoa vasten kun nukun yövaatteet päällä. Tyynyliina vaihtuu useammin.

No eipä ole eritteitä lakananoilla näkynyt :D ja dödöä käytän joten enpä edes hikoile Jokainen tyylillään ja itselle sopii tämä. Suihku siis joka ilta enkä juuri koskaan käy kakkosella sen jälkeen ja jos käyn niin bidee tottakai.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.24 19:55:06

Joo oon nukkunu vuosia alasti, paitsi menkkojen aikaan pikkareilla. Jos on vieraita tai olen kylässä, nukun pyjamassa.

Nyt kun lapsi kasvaa, taidan jossain välissä ruveta nukkumaan pikkareissa ja paidassa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.24 20:08:42

"Mitä tämä tarkoittaa? Että pissat voi jättää mieluummin pikkuhousuihin muhimaan?"

Kyllä. Sehän pikkuhousujen tarkoitus on.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   14.7.24 21:08:22

"ja dödöä käytän joten enpä edes hikoile Jokainen tyylillään ja itselle sopii tämä. Suihku siis joka ilta..."

Sitä vaan, että ihminen hikoaa koko vartalosta, ei vain kainaloista. Iltapesu ei estä yöllä hikoilua.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.7.24 21:40:50

En saa nukuttua, jos ei oo vaatteita päällä. Peitto on myös paksu, millään pelkällä pussilakanalla en saa nukuttua.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.7.24 21:42:19

Nukun, tai ainakin alaosattomissa. On oikeasti tosi haitallista terveydelle nukkua pikkarit jalassa muhien.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.7.24 21:49:55

LähettäjäHicks

Päivämäärä14.7.24 21:08:22

"ja dödöä käytän joten enpä edes hikoile Jokainen tyylillään ja itselle sopii tämä. Suihku siis joka ilta..."

Sitä vaan, että ihminen hikoaa koko vartalosta, ei vain kainaloista. Iltapesu ei estä yöllä hikoilua.

Voi kauheaa, se mahdollinen hikipartikkeli vaikka vaikka sitä ei huomaa eikä haista onkin tosi kamala asia :O

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.24 22:05:30

Nukun alasti aina kun mahdollista. Kylästellessä yöpaita ja pikkuhousut päällä. Kotona alasti paitsi menkkojen aikaan.
Tuli lääkärin kans puheeksi, niin alapäälle hyvä nukkua ilman vaatteita, että saa ilmaa.
Vaihdan lakanat n. kerran viikossa tai kahdessa.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   14.7.24 22:45:17

Nukun alasti aina ellei sit ole menkat tai olen kylässä. :)

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Mies Pohjoisesta 
Päivämäärä:   15.7.24 09:43:00

Jos villasukat jalassa nukkuminen on alasti nukkumista, niin pitää sanoa, että kesäisin nukun alasti.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Mipsu 
Päivämäärä:   15.7.24 09:47:07

Nukun aina alasti, paitsi kylässä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.24 11:21:31

Nukun tai sitten normi vaatteet päällä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   15.7.24 11:27:55

En tarkene! Pitkähihainen ja -lahkeinen pyjama lähes aina, tälläkin hetkellä. Jos on tosi kuuma, saadaan käyttää toppia ja/tai shortseja.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   15.7.24 12:05:07

En nuku, mutta hyvin ymmärrän ihmisiä jotka nukkuu. Ihanko oikeasti joku vaihtaa pyjaman joka yön jälkeen??

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   15.7.24 12:40:03

Alasti, kylmällä ilmalla tarvittaessa villasukat jalassa.
Alasti myös hotelleissa, yöpöydällä T-paita ja trikooleggingsit sitä varalta jos tulee äkkilähtö vaikka palohälytyksen takia.

Kylässä jne nukun sitten se T-paita ja trikooleggingsit päällä.

  Re: Nukutko alasti?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.7.24 13:24:20

Nämä ketjut ovat aina niin huvitgavia, tapellaan kuka on ällöttävin ja mikä tapa on ällöttävin mutta unohdetaan, että itsekin ollaan bakteeripesiä ja että jokaisella on epähygienisiä, ällöttäviä tapoja :D Kukaan teistä ei ole niin hygieninen, että voisi arvostella muiden tapoja :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.