Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valokuvataanko sinua

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   13.7.24 19:29:31

Ottaako teidän puoliso/tapailemanne tyyppi teistä valokuvia/videota? Normaalissa tavallisessa elämässä, kuten metsässä kävelemässä tai puistossa penkillä istumassa.

Minua jopa ärsyttää. Hän haluaa muistoja. En ymmärrä. En halua olla valokuvissa. En jaa itseäni somessa ja muutama nettikuva ärsyttää suunnattomasti.
Hän myös kuvaa julkisella paikalla sellaista materiaalia, joka itsestäni on jotenkin noloa kuvattaville, mutta hän ei näe asiaa ollenkaan samoin.

Re: Valokuvataanko sinua

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.7.24 19:35:20

Ottaa ja en tykkää olla kuvattavana.

Lähettäjä: Marenki 
Päivämäärä:   13.7.24 19:38:11

En tykkää olla kuvattavana, ja puoliso kunnioittaa tätä. Häntä saa kuvata.

Ottaa kyllä kuvan tai mieluummin videon, jos teen jotakin typerää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 19:42:37

Ei tarpeeksi. Etenkin nyt kun on lapsia, haluaisin mahdollisimman paljon muistoja. Tilaan jopa paperikuvia säännöllisesti.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   13.7.24 23:26:37

Ei kuvaa. Jos ollaan jossain reissussa tai tehdään jotain erikoisempaa (vaikka remppaa :D), niin silloin. Minusta taitaa viimeisin kuva olla jostain puolen vuoden takaa, kun itse pyysin ottamaan kuvan jossain työhommassa. Miehen aloitteesta otetusta kuvasta on hieman kauemmin, silloin olin jotain työtä myös tekemässä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   13.7.24 23:56:23

Ei ota, jos en erikseen pyydä. Aika usein pyydän. Snäppiin saattaa laitella ihan mulle itselleni jos joku mun tekemäni asia näytti hauskalle tms.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   14.7.24 16:59:10

Ei jos en pyydä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   14.7.24 17:21:03

Ei jos en pyydä, eikä ilman lupaa.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   14.7.24 17:28:13

Ei oikeastaan ikinä. Välillä olisi ihan kiva, jos ottaisi. Jos erikseen pyydän ottamaan kuvia, niin ne on sitten jäykkiä pönötyskuvia, kun en osaa olla luontevasti, jos pitää poseerata.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   14.7.24 21:07:47

Meidän perheessä kukaan ei oikeestaan ota someen mitään kuvia itsestään, eikä juuri muutenkaan, vähän harmittaa kun olishan niitä ehkä kiva sitten kiikkutuolissa katsella. Mutta oikeestaan mulla on yksi tuttava jolla on jännä tapa laittaa someen kuvia niistä ihmisistä ketä hänen luona käy kylässä :D itse hän ei niissä kuvissa ole mutta varmaankin jotenkin haluaa tuoda esiin ketä hänen luona käy. Mulle ei tulis mieleenkään istuttaa kaveria kahvipöytään ja sitten ottaa hänestä kuva somepäivitykseen.. jos ite haluaa itestään ottaa niin fine mutta minä varmaan just ehkä laittaisin jostain leipomuksesta tai kattauksesta, en sitä henkilöä. Ja joo, mun kiikkutuolin kuva-albumi on just semmonen ett siinä on lähinnä kuvia hevosista, puutarhasta ja kaikista ruuista mitä olen tehnyt tai syönyt :D

Lähettäjä: Glamour 
Päivämäärä:   14.7.24 21:46:47

Ei. Pyydettäessä ehkä. Itse kuvaan häntä lähes päivittäin mutten koskaan jaa kuvia ilman lupaa!

Päivämäärä:   14.7.24 21:52:11

Ottaa. Inhoan sitä. Kiellän aina.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.7.24 22:00:29

Kyllä mieheni kuvaa minua ihan arkisissakin tilanteissa, mutta useimmin ratsastamassa, ja aina tietysti reissuissa.
Ja minä kuvaan häntä.
Ja molemmat kuvaamme lasta, ja lapsi kuvaa meitä.
Somessa kuvia ei kyllä julkaista kuin jotain reissukuvia hyvin valikoidusti. Ja isoista juhlista on somessa kuvia, kuten ylppäreistä, rippiäisistä, häistä.

Päivämäärä:   14.7.24 22:14:23

puoliso ymmärtää, ettei noloa materiaalia ole ok kuvata. Joitain peruskuvia on kuitenkin ok ottaa, kunhan ei niitä jaa ilman lupaa. Tietää, etten halua itsestäni someen kuvia.

Lähettäjä: Ulla 
Päivämäärä:   14.7.24 22:15:17

Kyllä, aika usein. Ei haittaa ollenkaan, ei jaa niitä mihinkään ilman lupaa. Onhan se kiva että on kuvia varsinkin erityisistä tilanteista että jää joku muisto :) ollaan tehty jonkun verran valokuvakirjoja lapsista ja hevosista, niiden kasvua kiva katsella jälkikäteen.

Lähettäjä: niilo 
Päivämäärä:   14.7.24 22:44:30

Otettiin kuvia ja laitettiin nettiin. Nyt mulle nauraa Naurismaan Airakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.