Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.7.24 15:25:29

Katselin gappayn liivejä, ovatko hyviä? Olen pienikokoinen persjalkainen nainen :D harrastuksina rallytoko, haku, tulevaisuudessa todennäköisesti myös tottis ja hoopers/agility

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   12.7.24 21:12:50


Käy ihmeessä testailemassa jossain, missä on myynnissä useampaa eri merkkiä.


Mulla on myös liivi etsinnässä, vielä en ole löytänyt niin hyvää, että olisin viitsinyt maksaa siitä pyydetyn hinnan, etsintä jatkuu. Tai oikeastaan tarvitsisin kaksi. Lenkeille tarvitsisin sellaisen, jossa olisi reilusti taskuja, takataskussa vetoketjut jotta sen saisi suljettua. Etuosassa pitäisi olla syvät taskut ja ainakin muutama vetoketjullinen tasku. Toinen liivi vielä treenikäyttöön, siinä ei tarvitsisi olla vetoketjullista taskua takana, pääasia olisi se, että takaosan tasku olisi niin iso, että sinne mahtuisi reilusti tavaraa.

Hurtan uutta treeniliiviä olen vähän kytännyt, takaosan tasku oli kivan iso, mutta ehkä muistelen että etuosan taskut eivät olleet mun makuun tarpeeksi syvät ja hinta oli aivan liian suolainen.

Non-stopin treeniliivi oli toinen mitä olin vähän katsonut.

Hööksin takista olen tykännyt, niitä mulla on useampi käytössä, mutta se ei sovellu kesähelteelle.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   12.7.24 22:46:21

Mä vannon Hurtan nimeen. Juuri löysin Torista halvalla uudenveroisen vanhaa mallia. Se on kivaa materiaalia, siistin näköinen ja ennen kaikkea taskujen leikkaus on pysty. Mun koirat palauttaa lelun syliin ja niiden tassut jää aina Gappayn liivin vaakataskuihin jumiin. Gappay on muutenkin vähän tönkkö ja leveä harteista. Ei niin siisti katukuvaan kuin esim. Hurtta.

Kaveri osti juuri Hundlandsin kevytliivin ja se oli kans tosi kivan näköinen ja tuntuinen. En tiedä, kuinka hyvin se ohut kangas kestää ja niissä myös vaakataskut niin kuin melkein kaikissa.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.7.24 23:32:18

Mulla tää https://www.riemukauppa.fi/omistajalle/kevyt-treeniliivi-musta/p/26411/ ja olen tykännyt. Kevyt ja joustava, selkätaskuun mahtuu vaikka mitä.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   13.7.24 09:17:29

Noissa vanhoissa Hurtan liiveissä on vaan se riski, että ovat jo liian vanhoja, ts. kangas ja liitokset alkaa hapertua. Mun vanha liivi oli mennyt käyttökelvottomaksi ihan vaan säilytyksessä. Ostin käytetyn hyväkuntoisen facesta ja kun iskin sen ekan kerran pesukoneeseen, niin se olikin entinen.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Pops 
Päivämäärä:   13.7.24 10:00:23

Minulla on kauan sitte hööksistä ostettu liivi. Niitä oli myynnissä vain vähän aikas. Olen tykännyt siitä hirveästi. Se alkaa olla jo huonossa kunnossa ja olenkin katsellut uuttaa. Ongelma on vain, etten ole löytänyt hyvää tai edes lähelle tuon hööksin mallin veroista. Ei viitsisi maksaa hirveää hintaa liivistä, johon ei alkujaankaan ole tyytyväinen.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.7.24 10:11:37

Mulla D4M Kabala ja oon kyllä ihan tykännyt. Itse olen hoikka ja halusin liivin, joka on kohtalaisen istuva. Esim Helsitar on mun mielestä ihan järkky laatikko, enkä sellaista halunnut.
Kuumalla kelillä tuo D4M on kyllä hiostava ja takataskuun jää pallolliset vetolelut jumiin, eli se voisi ehkä olla vähän isompi.

Tää on mun ensimmäinen ja ainoa treeniliivi, joten vertailukohtia ei ole. Omaan käyttöön ollut ihan ok sopiva.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   13.7.24 10:23:24

******, oho! Mun edellinen hurtta oli lähemmäs 10v vanha ja Tori-ostoksessakaan ei mitään tuollaisia merkkejä ja on jo käynyt koneessakin. Oliskohan sun oma altistunut jollekin hapertaville kemikaaleille (esim. hyttysmyrkylle)? Ei polyesterikankaan pitäisi tuolla tavalla säilytyksessä hapertua.

Helsittaren liivien design on tosiaan jäänne jostain ysäriltä. Sääli, kun olis kiva kannattaa kotimaista käsityötä.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   13.7.24 10:39:10

Varmaan riippuu vähän mallistakin. Mä luulen, että se sellainen ruskea liivi on kestävämpi. Lifeguardista mulla meni taskunsuut rikki. Ja samalla tavalla taisi mennä siitä mustasta liivistä (kahdesta) ne taskunsuut rikki. Eli siis vetskari lähti irtoamaan. Ja treenikavereilla oli samoja liivejä (lifeguard ja se musta) ja heillä ne meni nopeammin rikki kun mulla. Voihan se toki olla että meidän liivit on olleet niitä ekoja ja jos on valituksia tullut niin ehkä niitä on paranneltu.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Luuppi 
Päivämäärä:   13.7.24 14:41:09

Raddogit on ollut minusta laadukkaita

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   13.7.24 15:01:48

Mihin tota siis tarvitaan? Itsellä ihan perusliivi ostettuna kirppikseltä, ajaa saman asian.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Pöh 
Päivämäärä:   13.7.24 15:05:23

Mikäs siinä jos se perusliivi palvelee sun käyttötarkoitusta.

Mulla on lenkillä ja treeneissä sen verran rojua mukana, että tarvitsen liiviin ison takataskun jonne saan palkkana käyttämäni lelut ja lenkillä esim. pienen vesipullon. Etutaskuihin menee namit, avaimet, kännykkä, lompakko, kakkapussit, naksutin jnejne. Suojaa myös omia vaatteita rapaantumiselta ja koiran kynsiltä.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.24 16:43:45

Helsitaren liivit näyttää olevan kamalan isoja. Miten berran liivit? Niitähän näkee monella.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Qwerty 
Päivämäärä:   13.7.24 18:13:16

Raddog

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Peukku 
Päivämäärä:   13.7.24 18:13:18

Helsittaren liivit saa kirrattua vyötäröltä ja näyttää kivalta. Saa just sen värisenä kun haluaa ja myös brodeerauksella. Suosittelen!

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Peukku 
Päivämäärä:   13.7.24 18:17:12

Perun! Ei näköjään enää saa niin monipuolisella väriskaalalla eikä taida olla enää vyötäröllä kiristysnauhojakaan, harmi!

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   13.7.24 18:30:48

Anark mulla, ostin alesta 60e, tykkään

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: Iso-D 
Päivämäärä:   13.7.24 18:41:30

Mä olen tykännyt helsittaren liivistä, saatiin tuunattua just sopiva meikäläisen käyttöön ja brodeeraukset kans.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: xy 
Päivämäärä:   13.7.24 18:52:36

Kokeilin viime syksynä varmaan kaikki pk-seudun kivijalkaliikkeissä esillä olevat mallit. Päädyin RadDogin liiviin. Oon lyhyt ja leveä ja istui mulle parhaiten. Toinen hyvä oli IQ dog sportin uusin liivimalli.

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.7.24 19:00:34

Onko nuo raddogit kesällä kuumia tai hiostavia

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.7.24 23:51:52

upittelen vielä, nyt pohdin helsitarin ja raddogin välillä

  Re: Mielestäsi paras treeniliivi ja miksi (ok)

Lähettäjä: .x2 
Päivämäärä:   19.7.24 01:48:55

Omista toinen on Berran, ei varsinaisesti muuta vikaa kuin että se kulutusta kestävä kangas on epämukava päällä. Kestänyt se kyllä on, eikä siihen juuri tartu edes lika kun on niin liukas mutta on kankea ja hengittämätön. Plussaa taas taskujen monipuolisuudesta. Rinnassa on tarroilla suljettava pallotasku ja minipatukkatasku, jossa tuli patukka mukana. Lisäksi siihen kuuluu irroitettava etutasku.
Toinen on seuraliivi, joten en ole vanno onko juuri Helsittarelta mutta ainakin speksit täsmää. Huomattavasti mukavampi käyttää, ei hiosta eikä kinnaa ja reilummankin saa säädettyä sopivaks, joten toimii muusta varustuksesta riippumatta. Eikä ole hajonnut tämäkään.

Käytetyin on silti ihan vaan treenitasku ilman yläosaa, ei muistikuvaa merkistä. Kevyin ja mukavin arkikäytössä oltiin sitten kentällä tai lenkillä. Rintataskuja en yleensä tarvitse kuin peko-hommissa.

Kokemusta raddogin liiveistä ei ole, näyttää kivalta mutta kuulostaa siltä että ei olisi ainakaan mun liivi. En halua paksua kangasta tai huppua, eikä taskut osu kohdalleen. Helsittaren valitsisin näistä kahdesta heittämällä, mutta jos haluaisin laittaa kolminumeroisen summan treeniliiviin niin teettäisin mittatikauksena milla spekseillä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.