Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   7.7.24 10:38:52

Sateiseen sunnuntaihin kertokaas kokemuksista :)

  Re: Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: ipa 
Päivämäärä:   7.7.24 10:47:18

Olen itse yliluonnollinen olento.

  Re: Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   7.7.24 12:06:40

Tyttö oli muutama päivä sitten laittanut huoneen oven kiinni hakasella ettei pikkusisko pääse huoneeseen. No ovi oli kuulemma auennut ja ketään ei ollut tullut. Tietää kyllä että meillä kulkee kulkijoita, mutta ärsytti kuulemma silti.

Usein kuuluu kun väliovi käy ja odotetaan että joku tulee tupaan, no eipä sieltä ketään tule. Ulko ovi ei ole lukossa kun öisin. Kamera valvonta pihalla ja eipä siellä pihalla ketään näy.

Näitä tapahtuu paljon, osalla on asiaa. Kyllä, juttelen kuolleille ja välitän tiedon eteenpäin. Osa vaan ohikulku matkalla ja osa asuu meidän kanssa tässä, saavat olla jos ei tehdä kiusaa.

  Re: Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: Viiru 
Päivämäärä:   7.7.24 12:36:21

Heräsin yöllä siihen, kun joku vanha mies käveli sängyn viereen hämmentyneen näköisenä. Varmaan oli tämän talon rakentanut mies, joka on jo ajat sitten kuollut. En ole nähnyt häntä toista kertaa.

  Re: Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: Huu 
Päivämäärä:   7.7.24 13:48:14

Pikkutyttönä yöllä heräsin ja katselin puutarhaan... hämärässä grillin takana leijui vaalea hahmo... ja se lähti selvästi liikkeelle... kummitus! äkkiä peiton alle pelkäämään loppuyöksi.

Aamulla kuulin kun isä lähti navettaan... lähdin mukaan kun mua vielä pelotti kovasti. Talon kulman takaa käveli karannut ruskeavalkoinen lehmä. Valkoinen hahmo sai selityksen ja mua alkoi väsyttämään kamalasti.

  Re: Yliluonnollisia kokemuksia

Lähettäjä: Jonnaa 
Päivämäärä:   15.7.24 21:57:06

Lisää näitä :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.