Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Ikisinkku? 
Päivämäärä:   3.7.24 23:34:16

Oletko päättänyt pysyä sinkkuna, vai eikö sopivaa kumppania ole löytynyt? Millaisia fiiliksiä?
Itse erosin pitkästä suhteesta vuosi sitten, ja nyt keväällä aloin vilkuilla sivuilleni. En käy baareissa tms.
Melkoisia kauheuksia olen saanut vältellä.
*peliriippuvainen, aivan saamaton nahjus
*yhtä leveä kuin pitkä, sinnikäs eikä usko ettei kiinnosta. Inhottava luonne.Suorastaan etoo, kun
yrittää väkisin.
*neitsyt, 10 v minua nuorempi. Ihana mies muuten, mutta eihän tuollaista voi edes harkita kun on lapsia.

Ajattelin että voisinkin jatkaa sinkkuna, ja koin yllättävän helpotuksen! Olisiko elämä kuitenkin helpompaa yksin??

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.7.24 23:42:23

Ei ole löytynyt miestä, en kyllä ole etsinytkään. Olen onnellinen.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Åå 
Päivämäärä:   4.7.24 00:42:54

Erosin 7v sitten, ei ole löytynyt, tullut eteen sellaista, että haluaisin menettää vapauteni. Viihdyn hyvin yksin ja harrastan mitä haluan

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 00:51:11

Erosin 6v sitten. Inhoan olla sinkkuna, mutta ilmeisesti miehet inhoavat minua, sillä uutta puolisoa ei löydy, en ole käynyt treffeillä kuin kerran tänä aikana. Olen jo luovuttanut, kasvatan nämä lapset tästä ja sitten elän koko loppuelämäni yksin :/

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 01:58:15

Tavoitteenani on erota ja olla ”sinkku” loppuelämäni.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: 40M 
Päivämäärä:   4.7.24 05:47:55

7-vuotta yksin, ja nyt olen taas alkanut etsimään. Jaksoin elää lapset isoksi, maksaa kämpät ja mökit, ponit ja hevoset, kuvittelin että löytäisin helpolla uuden naisen kun itse olen valmis.

Väärässä olin.

Kysyntä ja tarjonta ei tahdo kohdata. Pitäisi myydä itseä ja korostaa vääriä asioita, ja kun en siihen ole lähtenyt niin en vaan erotu muista miehistä eikä mätsejä tule.

Eli henkisesti puoliköyhä, kiireinen elämä saakoon jatkua toistaiseksi. Voi olla että on pakko alkaa keulia jossain vaiheessa.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   4.7.24 06:28:00

41 v enkä koskaan ole seurustellut. Tyytyväinen olen enkä tähän ketään toista haluaisi edes ottaa arkea sotkemaan.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Adelma 
Päivämäärä:   4.7.24 08:35:38

Mitenkäs noi...fyysiset tarpeet :D siis seksuaaliset,eikö teillä ole niitä?

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Pamela 
Päivämäärä:   4.7.24 08:49:02

Erosin pitkästä avioliitosta 9 vuotta sitten. Siitä alkoi huima sinkkuilu: paljon seksisuhteita ja deittailuita.

Sitten oli seurusteluja... OLi avoimessa suhteessa haluavia miehiä (paneskeli siinä Himos-ryhmässä), oli psyykkisesti heilahtava mies, kalja-veikko, lokki ja loisija... hohhoijaa...

Päätin kaksi vuotta sitten, että en ota enää ketään ja olen vieläkin joka päivä onnellinen, että saan tulla omaan, tyhjään kotiin. Ei kompromissejä, ei tilanteita missä et edes halua olla.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   4.7.24 08:49:08

Paljosta te ikisinkut myös jäätte paitsi.. XD

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Matleena 
Päivämäärä:   4.7.24 10:00:52

Muutaman vuoden päästä parikymmentä vuotta täynnä sinkkuna. Ei ole oikeastaan edes päätös vaan olen aina tiennyt että tulen elämään elämäni yksin. Yksi parisuhde on ollut ja vain vahvisti tuon. Koskaan en ole sanonut ei koskaan ja jos joku tiukat kriteerini omaava mies haluaa tilanteen muuttaa niin voin harkita. Tuskin tuollaista miestä tulee koskaan vastaan, koska olen susiruma niin miehet eivät mua lähesty vaan päinvastoin juoksevat karkuun.

Mitä taas tulee fyysiseen puoleen niin sekin puoli on sinkkuna paremmin kuin mitä oli parisuhteessa. Kädet toimivat hyvin ja homman voi hoitaa just silloin kun siltä tuntuu ja just sillä tavalla kun itse tykkää. Suhteessa elin jossain määrin puutteessa ja kaikki tehtiin melkein aina samalla tavalla koska mies ei halunnut mitään muuta. Vaikka oli ihan ok, niin kyllähän se pidemmän päälle tylsäksi kävi kun sama puolen tunnin jyystö oli aina luvassa ehkä pienellä erilaisella tvistillä esileikissä.

Onhan tää sinkkuelämä ihan parasta. Kotiin kun tulee niin ei tarvi huomioida ketään vaan saa olla ihan rauhassa. Voi tehdä mitä haluaa jne. Tykkään <3

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: TuiTui 
Päivämäärä:   4.7.24 10:22:17

Fyysiset tarpeet sinkkuna.. vihdoinkin voi mennä omien tarpeidensa mukaan! Eli oikein hyvin menee =)

Parisuhteessa se on aina miehen tarpeiden mukaan menemistä.. joko on liikaa haluja tai liian vähän, on liian läski tai laiha, pitäisi olla sitä tai tätä, mitä se mies nyt sattuukaan haluamaan. Ei kiinnosta kertakaikkiaan ottaa ketään äijää tähän vonkaamaan ja tuskailemaan niiden tarpeidensa kanssa. Yhä useammalla nelikymppiselle ei edes seiso enää kunnolla, ja sitten vaativat sen puolilöysän munansa vatkaamista alituiseen.. yäh.

Hyvin harvaa miestä kiinnostaa naisen tarpeet millään tasolla ja sitten ihmettelevät ja vinkuvat, kun eivät saa seksiä.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Ikisinkku? 
Päivämäärä:   4.7.24 10:32:03

Välillä halut on kyllä ihan huipussaan, mutta tuo on totta että yksin on melkeinpä mukavampi touhuta, ja juurikin silloin kun haluaa.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 11:01:46

En todellakaan ole, olen ollut yksin 15v jatkuvassa kosketuksen ja seksin puutteessa, olen mies.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 11:09:07

"Mitenkäs noi...fyysiset tarpeet :D siis seksuaaliset,eikö teillä ole niitä?"

Gigelssiä saa aina. Sitä ei ollut sinkkuna vaikea löytää. Mutta tunteisiin vastaaminen, se oli kovan haun takana, mutta löytyi se useamman vuoden jälkeen viimeinkin :) vaikka olin jo ehtinyt luovuttaa.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 11:49:35

Taas tästäkin näkee että miehet on ne kyvyttömämmät kestämään yksin elämistä. Ja sen että nainen ymmärtää voivansa olla onnellinen ilman parisuhdetta, moni jopa on varma siitä.
Miehet keskittyvät siihen mistä jäävät paitsi, naiset siihen mitä hyvää sinkkuus tuo elämään. Kertonee siitä kummat ovat (vielä tänäkin päivänä) saamapuolella parisuhteessa...

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.24 20:12:00

Olen 39 v., avioliitto päättyi pari vuotta sitten. Sen jälkeen olin pitkässä seurustelusuhteessa, mutta tulin siihen tulokseen että asun mieluummin yksin(tai siis lapsen kanssa) kuin enää miehen kanssa saman katon alla. Ihanaa kun saa itse päättää kaikki omat aikataulunsa ja menonsa ja on omaa rauhaa.
Miesseuraa saa kyllä jos joskus tuntuu että sitä hetkellisesti haluaisi. Mutta toisaalta pelkkiin seksihaluihin satisfyer on aivan toimiva. :D

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   4.7.24 20:15:58

Erosin yli 10 v sitten hankalasta parisuhteesta. Sain sen verran tarpeeksini parisuhteesta, etten toistaiseksi ole kaivannut ketään. Viihdyn hyvin yksin. Ikää 56 v.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.7.24 20:00:27

up

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: ?! 
Päivämäärä:   20.7.24 00:02:59

"Taas tästäkin näkee että miehet on ne kyvyttömämmät kestämään yksin elämistä. Ja sen että nainen ymmärtää voivansa olla onnellinen ilman parisuhdetta, moni jopa on varma siitä.
Miehet keskittyvät siihen mistä jäävät paitsi, naiset siihen mitä hyvää sinkkuus tuo elämään. Kertonee siitä kummat ovat (vielä tänäkin päivänä) saamapuolella parisuhteessa..."

- Tämä! Ja olen huomannut, että miehet usein kaipaavat jonkinlaista äitihahmoa ja hoitajaa. Osa tietämättään ja osa tiedostamattaan.

Mä oon ikisinkku, joskus teininä ja parikymppisenä oli jos jonkinlaista säätöä, mutta eipä niistä yleensä tullut kuin paha mieli. Joillain treffeillä olen käynyt ja en sano ei, jos joku kolahtaisi toden teolla. Mutta nyt ainakin näin 35-vuotiaana ahdistaisi ajatuskin, että kotona olisi joku muu lisäkseni.

Minulla on hyvä ja hyväpalkkainen työ, iso suku ja laaja ystäväpiiri, on talo ja auto ja voin koska tahansa lennähtää lomamatkalle mihin haluan. Osaan tehdä itse kaikenlaiset remonttityöt ja niistä mitä en osaa, maksan sellaiselle, joka osaa.

Seksielämäkään ei ole hassumpaa. Sitä saa just silloin kuin haluaa, miten haluaa eikä ole sitä pelkoa, että epärehellinen kumppani toisi kupan ja kuusi muuta. Ja sitten jos on kausia kun on väsynyt, kipeä tai ei muuten vaan haluta, ei tarvitse harrastaa seksiä toista miellyttääkseen.

Lapsia en ole koskaan halunnut.

Mitä vanhemmaksi elän, sitä vähemmän kaipaan miestä. En oikein tiedä, mitä se toisi elämääni. Valtaosan tuttavistakin suhteet on vaikeita ja ongelmallisia, tuntuu niin helpolta kun ei tarvitse tuhlata aikaa mihinkään riitelyyn. Olisihan se molemminpuolinen kumppanuus ja romanttinen rakkaus ja luottamus aivan mahtavia juttuja, mutta ei nykyelämässä kovin realistisia.

Ja kyse ei ole siitä, ettenkö saisi seuraa. Saan ulkonäöstäni oudoiltakin kehuja, tiimalasikroppa ja usein ihmetellään, miksi minulla ei ole miestä. Moni olettaa, kun olen vapaa, minulla olisi automaattisesti haku päällä ja välillä miesten on vaikea ymmärtää, että tämä on oma valintani enkä halua ketään. Kuitenkin valehtelisin jos väittäisin, etten myös nauttisi huomiosta ja treffikutsuista, onhan se imartelevaa, mutta joskus myös tosi ahdistavaa.

Summa summarum, olen tosi onnellinen tässä tilanteessa.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   20.7.24 00:06:20

Täällä yksi kolmekymppinen ikisinkku. Olen epäonnistunut kaikissa suhteissani ja tiedän etten ole sieltä helpoimmasta päästä. Minua on myös petetty kahdesti. Koen että kaikki pääsee helpommalla kun en ryhdy enää suhteisiin. En halua pilata tai huonontaa enää kenenkään muun elämää tai aiheuttaa surua. Koen myös jotenkin etten siis ole ansainnut mitään suhdetta. Toisille ei vaan niin ole tarkoitettu.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Dvg 
Päivämäärä:   20.7.24 01:04:58

3 kertaa olen ollut vakavassa parisuhteessa, ja kaikki menivät siihen, että mies yritti alistaa ja pilata elämäni. Lisäksi jotain säätöjä, miehistä näki melkein heti ettei edes kannata yrittää. Luovutin, 5v sinkkuna. En harrasta yhden illan juttuja, oma käsi riittää.

Parin ensimmäisen sinkkuvuoden aikana en edes halunnut ketään. Nyt olen sitä mieltä, että jos mukavan tuntuinen mies sattuisi ilmestymään elämääni, en välttämättä heti sanoisi ei. En kuitenkaan etsi ketään. Olen aika kiireinen elämässäni ja muutenkin tyytyväinen, joten en tarvitse miestä.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.7.24 01:21:11

Miksi vielä käytetään yksinelävistä ihmisistä termiä "sinkku"..?

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 01:28:01

Eipä sille "sinkulle" ole mitään etymologista perustetta meillä täällä suomenkielessä.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 01:41:23

Vanha piika/poika, huora/ huoripukki.
Ei täällä ryysyrannassa ole pysytty pitkään aikaan maailman mukana.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Jup 
Päivämäärä:   20.7.24 01:45:11

Yksi parisuhde päävikaisen kanssa riitti. Loppuelämäni olen sinkku.
Naisena seksiä saa, jos on tarve. On ollutkin, mutta se on vaan seksiä. Muuten ei kiinnosta yhtään.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 05:31:13

Elän yksin, koska olen taloudellisesti riippumaton (ei tarvi miehen rahoja, eikä yhteiskunan tukea), nautin omasta kodista ja ajasta ja seksiä saa tarvittaessa helpommin, kuin parisuhteissa ikinä.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 05:37:39

Helpommin ja parempaa seksiä saa sinkkuna, kuin siinä hiton "leikimme yhteenhitsautuneita ikikumppaneita hampaat irvessä"-suhteissa.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 05:44:45

Jos olet ihmisenä ohjelmotu siihen, että pitää olla parisuhde ja kaikki sen ulkopuolella tapahtuva on outoa ja väärää, niin sitten otat sen, mitä on tarjolla ja väännät väkisellä parisuhteen.
Turha se on sitten kitistä esim. seksin puutteesta tai parisuhdeongelmista, jos olet itse sellaisen elämän valinnut.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.24 05:51:48

Sinkkuna seksin saaminen ei tarkoita tautisia ja tunteettomia yhdenillanjuttuja tai naimisissa olevan ukkelin jalkavaimona olemista ja pubiruusuna vonkaamista.

  Re: Onnellisia sinkkuja?

Lähettäjä: Mella 
Päivämäärä:   20.7.24 06:03:17

Erosin lasten isästä 12 vuotta sitten, välissä yksi muutaman vuoden parisuhde.
Lapset olen kasvattanut aikuisiksi ja voin sanoa että nautin sinkkuilusta aivan täysin.
Kaikki vuosien varrella olleet tapailusuhteet ovat perustuneet kaveruuteen ja seksiin. Minulla on aina muutamia seksikumppaneita joita tapaan halutessani. En ole ihminen joka sekoittaa seksin ja tunteet. Nautin pelkästä seksistä kavereideni kanssa, saatamme pitää leffaillan, käydä kaupunkilomalla tms. mutta parisuhteita nämä eivät olleet. Jos toinen osapuoli on alkanut sellaista ehdottamaan, olen lopettanut tapailun.
Osa näistä miehistä on olleet parisuhteessa tahoillaan ja sekin on hyvä esimerkki kuinka huonosti monet voivat suhteissaan.
En kaipaa ketään vierelleni, pidän yksin elämisestä. Seuraa saa helposti, kepeää yhdessäoloa on aina tarjolla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.