Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Uutta 
Päivämäärä:   3.7.24 15:41:00

Yleensä saan selvän käsityksen miehistä. Tämä uusi tuttavuus saa kyssäreitä ilmaan. Ihan tavallinen mies.
Hän on tiiviissä työelämässä ja asutaan kauempana toisista
Laittaa joka päivä viestejä ja kun nähdään on erittäin jännittynyt kuitenkin kosketellaan paljon ja halataan älyttömästi yms hän on myöntänyt minulle tuon jännityksen.
Kehunut seksikkääksi ja iloiseksi minut,kyselee vointia yms jollei olla nähty.
Jos istun hänen kyydissä pitää aina kädestä kiinni. Tiedän kyllä että olen ns haluttu nainen tässä kylässä että pelkääkö tulevansa hylätyksi jos näyttää liikaa,ettei olisi minulle tarpeeksi hyvä? Itse taas en tohdi kertoa todellisia tunteita ettei säikähdä karkuun.
Mitä raati tästä sanoo? Ehkä on niin että itse olen korvia myöden ihastunut häneen ja en näe mitä hän haluaa.
Ei myöskään ole tunteista puhuva koska ujo.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.7.24 15:49:06

Ujo mikä ujo. Vetäkää vaikka kunnon kännit joku kerta kun näette niin katso lähtisikö se siitä :D

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   3.7.24 15:50:07

Jos ei saa suutaan auki niin ei kai siinä sitten, antaa mennä menojaan.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Uutta 
Päivämäärä:   3.7.24 15:59:48

En niin helpolla luovuta vaikka ujo onkin,liikaa tunteita minulla. Kuukausi vasta tunnettu

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   3.7.24 16:03:21

Kunnon kännit kyllä murtaa jäätä todella tehokkaasti :D

Viestittelette joka päivä, koskettelua.. Mutta ilmeisesti ette seurustele? Onko suhde siis edennyt fyysiseksi tai mitä tuo koskettelu tarkoittaa?

Ihan tavallista on että jompikumpi tai molemmat ujostelee kun ei olla vielä kunnolla suhteessa. Voithan sä ehdottaa että kun kundi vaikuttaa kivalle että haluisko se jotain enemmän kuin pitää kädestä kiinni? Saattaa olla myytyä miestä jos se on suhun ihastunut mutta jännittää.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.7.24 16:04:20

"'Tiedän kyllä että olen ns haluttu nainen tässä kylässä"

Omakehu haisee :D Musta se on äärettömän noloa jos aikuiset ihmiset kehuu itseään ääneen.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Uutta 
Päivämäärä:   3.7.24 16:19:20

Tarkoitin --- tuolla sitä että tämä mies varmasti olettaa ettei ole tarpeeksi komea ym minulle. Itse en katso ulkokuorta vaan sisintä.
Ei siis seurustella, tai ei olla puhuttu edes sellaisesta vaikka itse haluaisin en tohdi ettei peräänny. On hän sanonut ettei ns muualle kattele.
Aikuisia ollaan ja käytös on kuin teineillä :D

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: sos 
Päivämäärä:   3.7.24 16:47:20

Siis mitä ihmettä? Viestitellään päivittäin, kosketellaan, pidetään kädestä, mies sanoo, ettei katsele muita. Tehdäänkö tällaista, jos ei kiinnosta? :D Ei tässä mun mielestä ole mitään epäselvää. Jos mies puuhaa tällaisia ja sitten sanoisi, ettei kiinnosta, on vaan pelimies, etkä menettänyt mitään.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   3.7.24 17:04:27

"' Itse taas en tohdi kertoa todellisia tunteita ettei säikähdä karkuun."

Siis mitäh? Mieluummin leikit tuollaista kissahiirileikkiä ties kuinka monta vuotta? Miten ajattelit tuosta päästä eteenpäin? Pitäiskö vaikka uskaltaa avata se suu? Äh, ärsyttää ihmiset jotka ei saa asioita tehtyä. Itsellä ei hermo kestäis yhtään tuollaista. Korkeintaaan viikon. :D

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Veks 
Päivämäärä:   3.7.24 17:41:59

Varattu?

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.7.24 18:06:32

Näytähän tunteesi rohkeasti. Minäkin olen ujo mutta olen silti mm uskaltanut tehdä aloitteen suuteluun ensitreffeillä koska mies oli aivan järjettömän puoleensavetävä. En jaksaisi kissahiiri leikkejä vaan tekisin selväksi että olen ihastunut. Jos painelee karkuun sit painelee mutta ei se siitä muuksi muutu vaikka panttaisit tunteitasi kuukausikaupalla.
Mitä pikemmin molempien tarkoitusperät selviää, sen parempi. Homma joko etenee, tai sktten loppuu, joka tapauksessa molemmilta säästyy aikaa ja vaivaa.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   3.7.24 18:53:00

"Lähettäjäsos
Päivämäärä3.7.24 16:47:20

Siis mitä ihmettä? Viestitellään päivittäin, kosketellaan, pidetään kädestä, mies sanoo, ettei katsele muita. Tehdäänkö tällaista, jos ei kiinnosta? :D Ei tässä mun mielestä ole mitään epäselvää. Jos mies puuhaa tällaisia ja sitten sanoisi, ettei kiinnosta, on vaan pelimies, etkä menettänyt mitään."

Itselle kävi niin, että mies oli kaikkea tuota ja niin ihastuneen oloinen, nähtiin lisäksi useamman kerran viikossa viettäen päiviä ja öitäkin, 5kk jälkeen kertoi ettei ollut missään vaiheessa halunnut mitään vakavaa alunperinkään. Että tämmöinen helmi. Toivottavasti aloittajalla on parempi tuuri.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Pepe 
Päivämäärä:   3.7.24 18:54:14

Jos sitä tarvii kysyä, niin luultavasti ei.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   3.7.24 19:14:58

"Omakehu haisee :D Musta se on äärettömän noloa jos aikuiset ihmiset kehuu itseään ääneen."

Höpö höpö. Suomalaisten pitäisi osata tehdä sitä enemmän sen sijaan, että haukkuvat itseään. Kaiketi siksi, että sun kaltaiset on heti huutamassa omakehu haisee, jos kerrankin joku uskaltaa kehua itseään.

Aloittajalle, eiköhän tuo nyt kiinnostunut ole. Näytä vähän enemmän vihreää valoa, jospa hänkin sitten rohkaistuisi.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.7.24 20:19:59

Vaikeeta on, jos kumpikaan osapuoli ei saa mitään sanottua.

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Uutta 
Päivämäärä:   3.7.24 21:28:05

Ollaan pussailtu kyllä paljon ja hän haluaa sitä eritoten tehdä.
Katsoo aina silmiin ja hymyilee,halaa kovasti ja pitkään.
Se mitä olen hänelle sanonut puoleensavetävyydestään,on kovin ihmeissään koska hänelle ei kukaan ole sellaista sanonut. Että mielestäni hänen pitäisi tietää tunteeni,jos ymmärtää omista vihjeistäni.
Toivotaan parasta tästä :)

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: :o 
Päivämäärä:   3.7.24 21:29:00

Jos se on neitsyt

  Re: Onko mies kiinnostunut

Lähettäjä: Uutta 
Päivämäärä:   16.7.24 19:52:31

Pikkasen päivitystä tähän juttuun :D
Edelleen mies ujoilee,mutta sen verran edetty että sekstailtu siitä sitten puhuikin muutaman päivän kuinka huikeelta tuntui.
Toisinaan meinaan heittää pyyhkeen kehään koska ei näytä pääsevän jännityksestä eroon ja sen vuoksi ei uskalla olla rento ja tapaamisia vähän ja toki matkakin vaikuttaa.
Lisä pään vaiva se että jos laitan esim viesteissä sydäntä en saa vastareaktiota siihen,olen suoraan kysynyt että vaivaantuuko sellaisesta vastauksena ei ja laittaisin vain niitä.
Eikö täällä lueskele miehet näitä ja kertoisi miehen näkökulmasta asiaa :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.