Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etsinnässä PT tai kaveri jokaiseen treeniin

Lähettäjä: Moti 
Päivämäärä:   24.6.24 00:17:13

Löytyykö personal trainereitä, jotka tekee esimerkiksi jonkunnäköistä lopputyötä,
Missä hän voisi käyttää minua testikappaleena?
Tarvitsen motivaatiota treeniin ja syömiseen, jotta saan raskauskilot
Plus muut ylimääräiset karisemaan. Tiedän mitä pitää tehdä, mutta yksin
En vaan supraansanottuna saa aikaseksi. Dg keskivaikea masennus.

Re: Etsinnässä PT tai kaveri jokaiseen treeniin

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   24.6.24 00:34:03

Sama Suomeksi: etsin ilmaista personal traineria.

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   24.6.24 01:33:28

Mäkin haluan ilmaisen pt:n! Ei ole varaa maksaa. Pistäkääs pt:t sähköpostiosoitteet esille, sekä kattava esittely osaamisesta ja paikkakunta. Valitsen sitten sen joka saa kunnian pitää mulle ilmaisia treenejä.

Lähettäjä: Vanni 
Päivämäärä:   24.6.24 01:42:52

Tää on kyllä surullista, miten ihmiset yrittää nyhtää kaiken ilmaiseksi, kuten tässäkin kiertoteitse tarjoudutaan olemalla "testiasiakas". Maksakaa niille alansa ammattilaisille, myös opintojaan tekeville! Käsittämätöntä, miten joillain on pokkaa!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.24 07:19:17

Tää on kyllä surullista, miten ihmiset yrittää nyhtää kaiken ilmaiseksi, kuten tässäkin kiertoteitse tarjoudutaan olemalla "testiasiakas". Maksakaa niille alansa ammattilaisille, myös opintojaan tekeville! Käsittämätöntä, miten joillain on pokkaa!

Tämä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.6.24 07:41:24

Älä vaan kerro paikkakuntaa!

Lähettäjä: Aika 
Päivämäärä:   24.6.24 07:45:07

Muut jo hyvin selkeästi kertoivatkin, laita euroja pöytään, jos et yksin kykene treenaamaan.

Tosiaanko pitäisi ilmaiseksi saada PT? Lokkien röyhkeydellähän tosin ei ole mitään rajaa. Eräässä patreon topikissa joku etsi rahoitusta Jumalatar -kurssille, nainen tietty, kun hän oli syntyjään jumalatar, ja sen pitäisi päästä ilmentymään, ja kurssi maksaa useita tuhansia. Töihin ei voinut mennä, kun oli se.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   24.6.24 08:27:31

Voit löytää treenikaverin(ilmaisen) myös kuntasi öveispuukin kautta. Persiillepotkijaa tarvitsen minäkin. Ja ehkä joku toinenkin.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.6.24 09:00:34

Aikakailla kaikki pt:t ovat käytettävissä juuri noin. Nettivalmennukset toki eri. Ei muuta kuin etsi alueellasi toimiva ja istutte alas ja suunnittelette reenit ja alatte töihin. Siitä niille maksetaan että potkivat perseelle ja hommiin.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   24.6.24 09:34:12

Katso kotikaupunkisi kuntosalit, sieltä voit löytää opiskelijan, joka tekee pt-hommia opiskelijahinnoin. Ilmaisena tuskin kukaan tekee. Se moti on löydettävä itsestä tai sitten oltava valmis maksamaan palvelusta.

Lähettäjä: Ulpu 
Päivämäärä:   24.6.24 10:25:32

Saattaa aika paljon maksaa, kun 5-7 kertaa viikossa hakee pt lenkille, kun ei itse viitsi lähteä.. no, ei kai siinä.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   24.6.24 10:44:40

Samaa sarjaa kuin nämä jotka kirjottaa roskalavaryhmiin tyyliin "Muutto eessä, otetaan vastaan mikro, kahvinkeitin, sohva, ruokaryhmä, telkkari ja pyykinpesukone. Ei yli 5 vuotta vanhoja."

Sitä aina välillä ihmettelee että miten ihmiset kehtaa.

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   24.6.24 10:52:30

Aloittaja pelaa täysin avoimin kortein. Jos ei kiinnosta, ei tarvitse ilmoittautua.

Lähettäjä: ***** 
Päivämäärä:   24.6.24 10:54:46

PT:tä tuskin saat ilmaiseksi mistään muuta kuin ihan todella hyvällä tuurilla olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta treenikaverin voit saada esim. jostain paikkakunnan Facebook-ryhmästä. Varmasti on muitakin ihmisiä, jotka mielellään ottaisivat seuraa salille tai lenkille jotta siellä tulee käytyä.

Lähettäjä: Nih 
Päivämäärä:   24.6.24 10:59:49

Aloita ryhmäliikuntatunnit tai crossfit? Ne ovat monipuolisia ja ohjaaja potkii persiilleen. Ei tarvi erikseen salilla käydä.

Ite tykästynyt crosfittiin juuri sen monipuolisuuden vuoksi. Olen käynyt boksilla kohta kolme vuotta ja alkaa näkymään nyt olkapää/hartiaseudun lihakset sekä käsivarsissa. Toki olisi kiinteämpi kroppa jos pumppasi salilla, mutta tykkään tästä. Ja parasta on just se, että ohjaaja patistaa sekä valmiit tuntisuunnitelmat, että voi sunnuntaina jo valkata seuraavan viikon treenit, mihin sitä haluaisi mennä. Tällä viikolla olisi tänää etukyykkyjä, huomenna yläkroppaa ja torstaina tempausta sekä intervallia.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.6.24 11:34:38

Missä aloittaja ilmaista haki? Ilmoitti cain että opiskelijakin kelpaa. Kyllä nyt pöljempikin ymmärtää että maksaahan se ja paljon jos joka kerta on pt mukana. Tokihan siinäkin säästää kun lopettaa ylimäätäi6sen syömisen (herkuttelun?) jolla kilot tulleet.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.6.24 14:02:09

Ennea, kyllä tuo "testiasiakkuus" oli se sana, joka sai ihmiset takajaloilleen. Testaaminen mielletään yleensä ihan ilmaiseksi tai vähintäänkin käytännössä ilmaiseksi.

Jos minulta kysyttäisiin, että haluanko testata tätä tai tuota, niin olettaisin, että se testaaminen ei maksa minulle mitään. Aloittaja myös mainitsi diagnoosin, joka mahdollisesti on tehnyt sen, ettei hän ole työelämässä - millä rahalla maksaisi? Yksityinen pt maksaa varmasti satasen kerralta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.6.24 14:07:10

Itse jätin kaikki makeat herkut pois ja kiloja katosi 15 suhteellisen nopeasti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.6.24 14:14:30

Minä haluaisin saada syötyä paremmin, olisiko ketään ravintola-alan opiskelijaa joka haluaisi testiasiakkaan?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   24.6.24 16:04:24

Ällö, vähän vithuilua ja hiukan sarkasmia seassa ;)

Päivämäärä:   26.6.24 02:05:00

Hei kaikille heittereille ja sit olihan siellä muutama ihan mukava kommenttikin. Siis tällä hetkellä syön päivässä joko yhden "aterian" tai sitten ostan ruislimpun jota syön kaikkina "aterioina". Juu, tuskin missään on ilmaista palvelua ja mulla on kaikki kortit ja tieto siitä miten mä söisin oikein ja treenaisin, enkä tarvitse siihen salia. Olen pelkästään syömällä pja muutamalla kotitreenillä viikkoon pudottanut aiemminkin 18 kg alle vuoden sisällä.. nyt tosissaan stressi ja tämä helkkarin ahdistusmasennuskaaos saa itseni aika aikaansaamattomaksi. Silloin kun on joku tteenauttaja, treenikaveri tai jopa JOKU jota voin itse auttaa/ohjata ja kun on sovitut päivät milloin mennään yhdessä tekemään treeni ja syödään samalla tavalla niin itsellä ainakin on helpompi jaksaa. tosiaan jos ei ole sairastanut masennusta, niin ei voi oikein ehkä asettua masentuneen kenkiin. Noh kyllä mä täältä vielä joskus pääsen kuntoon ja saan raskauskilot pois vaikka uskon aina vanhempana se on yhe vaikeampaa ja vaatii enemmän töitä
Lääkärit plus muut kaverit ym on kaikki yrittänyt lohduttaa et stressi voi olla pitkälti syy myös siihen että ei kilot lähde ja että nyt ei ole ehkä hyvä aika laihduttaa, ja varmaan ovat ihan oikeassa . Tosin uskon et jos jaksaisin saada ruokarytmlin kuntoon niin voisin jaksaakin paremmin.

Päivämäärä:   26.6.24 02:51:34

Eipä tuo rakettitiedettä ole ruokailujen osalta. Aina vähintään puolet kasviksia, laadukasta täysjyvää/perunaa, sopivasti proteiinia, ei liikaa rasvaa, ei sokeria, ei jatkuvaa hiilarin puputusta.

Aamulla: kahden munan munakas, sekaan kasviksia (paprikaa, pinaattia, tomaattia, varhaiskaalia, parsakaalia tms)
Päivällä: 1.5 dl täysjyväriisiä (keitettyä), broilerinfilee, haluamiasi vihanneksia höyrytettynä, wokattuna tai salaattina vähintään puoli lautasellista.
Välipala: viipale täysjyväruisleipää, päälle kasviksia ja kalkkunaleikettä (1 siivu) + omena/appelsiini
Illainen: grillattua lohta, keitettyjä perunoita 150 g, halumiasi kasviksia vähintään puoli lautasellista.
Iltapala: purkillinen raejuustoa, tomaattia, kurkkua.

Ei ole nälkä, aineen vaihdunta pysyy hyvin käynnissä ja ruoka on terveellistä, monipuolista, kuiturikasta ja sisältää paljon vihanneksia

Lähettäjä: perho 
Päivämäärä:   26.6.24 03:34:43

Treenikaveri on hyvä idea. Ilmaisia ja halpoja äppejä löytyy suunnitteluun.

Päivämäärä:   28.6.24 19:06:01

Ohjeet ei vissiin kelvanneet.

Päivämäärä:   28.6.24 21:26:04

--- joo ruokapuoli ei oo ongelma. Tiedossa kyllä ruokavalio millä laihtuu tai noh mun kohdalla laihdun kun vaan alkaisin syömään. Se on raskasta se aloitus ja suunnittelu mutta nyt alotan heti huomenna🫡 ja tosi kallista ni katotaan riittääkö dollarit. Ostin tai ostatutin itselle kuntopyörän, sellaisen rekumbentti mallin, nyt saan joka päivä reenarttua ku lapset on päiväunilla ja samalla kuntouttaa tota nilkkaa eikä tartte lähtee mihinkään🥰
Kotona mä yleensä treenaan mut tällee kesäl ois kiva tehä yhdes jonkun kans esim jotain ulkotreenei

Päivämäärä:   28.6.24 21:54:53

Etkös syömiseenkin pyydellyt apuja? Se on kuitenkin liikuntaa merkittävämpi tekijä.

Päivämäärä:   28.6.24 22:52:04

Ällö, en ruokapuoleen enkä edes välttist treeniinkään niin apua vaan motivaatiota syödä ja treenata

Päivämäärä:   28.6.24 23:03:50

Se motivaatio pitää löytyä ihan omasta itsestä, ei muista. Sinulla selvästi jo on intoa muutokseen, käytä se potentiaali hyväksesi!

Päivämäärä:   29.6.24 17:13:59

Ällö masentuneena ei oo kauheesti elämäniloa saati sit mitään muuta

Lähettäjä: Usu 
Päivämäärä:   29.6.24 18:45:50

Hmm, aika heikkoa,,jos ei syö eikä liiku ilman toista ihmistä. Tuskin kukaan lähtee lenkille 7 päivänä viikossa seuraavat 50 vuotta. Jos kerran halua on, niin mene nyt ihmeessä yksin, ei se ainakaan pahemmaksi vli mennä.

Päivämäärä:   30.6.24 15:51:28

Usu.. niin. Oikeassa olet. Heikkoa on. Pakotan itseni olla itkemättä että kukaan ei nää kuinka heikosti mulla oikeesti menee. Pakko sitä on jaksaa että lapset saa parhaan elämän mitä voin tarjota...

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   30.6.24 15:53:45

Ongelma ei siis ole motivaatio, vaan hoitamaton masennus. Yritä saada se ensin hoitoon.

Päivämäärä:   30.6.24 15:59:45

k - joo, tavallaan yritetään sitä tässä hoitaa, mutta kela hylkäsi mun sairauspäivärahan 1kk käsittelyajan jälkeen ja oon tonneja jäljessä kaikista laskuista.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   10.10.24 21:23:21

Usu.. niin. Oikeassa olet. Heikkoa on. Pakotan itseni olla itkemättä että kukaan ei nää kuinka heikosti mulla oikeesti menee. Pakko sitä on jaksaa että lapset saa parhaan elämän mitä voin tarjota...

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   10.10.24 22:08:01

Ruokaan en osaa auttaa mut treeniin aitofit sovellus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.