Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.5.24 21:55:02

Olen aina vain ihastunut töiden kautta tuttuun mieheen. Mies naimisissa eli kaveruutta enempää ei jutusta voi koskaan tulla. Tapailen aktiivisesti muita miehiä ja olen jopa vastoin tapoja sortunut useisiin seksitreffeihin. Olen tavannut ihan mukavia miehiä mutta aina kesken treffien tai kesken seksin tämä yksi mies tulee mieleen. Pitääkö tässä vain hyväksyä että tuo mies on joku hemmetin sielunkumppani ja vain väkisin olla jonkun ihan kivan kanssa tai sitten yksin? Tuon yhden kanssa meillä siis on loputtomasti juteltavaa ja jotain ihme kemiaa jota en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Mies tuntee myös vetoa minuun mutta ei ole valmis eroamaan (jo aikuisten) lastensa äidistä.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Nisu 
Päivämäärä:   5.5.24 21:57:57

Nyt unohdat sen setämiehen. Jos saisit hänet niin kyllästyisit viikossa.

Ja joo, helpommin sanottu kuin tehty. Itse olen vain yrittänyt saada virtaa ihastumisista.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   5.5.24 22:38:15

Setäukko on vain immarreltu kun saa sinulta huomiota. Leikkii sinun tunteilla omaksi huvikseen. Ja tähänkö olet tykästynyt. Herää.

Tai sitten harrastatte kertaalleen oikein huonoa seksiä. Pääset varmasti ihastuksesta yli.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   5.5.24 22:49:10

Ei se aina menekään ohi. Me olimme tahoillamme naimisissa ja samalla ihastuneet toisiimme kymmenen vuotta. Kun molempien liitot olivat päättyneet, laitoimme hynttyyt yhteen. Jotain kumman kemiaa se on.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.24 05:42:00

Minä olen ollut jo 7 vuotta ihastunut. Ei mene ohi, ei. Molemmat parisuhteessa. Syrjähyppyjäkin on ollut, tosin ne ei helpota asiaa..

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   6.5.24 06:42:55

"Tuon yhden kanssa meillä siis on loputtomasti juteltavaa ja jotain ihme kemiaa jota en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Mies tuntee myös vetoa minuun mutta ei ole valmis eroamaan (jo aikuisten) lastensa äidistä."

Niin kauan kuin loputtomasti juttelet "kaverina", ei se menekään ohi. Tai niin kauan kuin miehellä on tilaisuus osoittaa, että tuntee vetoa, "mutta kun..."

Tarvitset etäisyyttä mieheen ihan oikeasti. Se taas vaatii sen, että haluat oikeasti päästä tästä yli etkä jatkaa haikailua, "mutta kun..."

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.5.24 06:48:35

Oletteko miettineet jos ihastus olisi ollut vapaa sinkku olisitteko niin ihastuneita. Itsellä ihastus joka kstänyt myös sen 7 vuotta mutta hän on naimisissa. Koskaan en ole kertonut hälle asiasta. Eikä luultavasti tiedä siitä. Olen voimaton.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.24 07:17:43

Setämies groomaa..

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   6.5.24 07:27:32

Groomaa???

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   6.5.24 08:36:54

No ei mene minullakaan. Kestänyt yli 10 vuotta. Mutta ei ajatustakaan tehdä asialle mitään. Koitan vain nauttia siitä, että tuon ihmisen seurassa olen paras mahdollinen versio itsestäni. Tiedän myös, että arki tuskin toimisi.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.5.24 08:50:27

Nimimerkille Ghh > ''Niin kauan kuin loputtomasti juttelet "kaverina", ei se menekään ohi. Tai niin kauan kuin miehellä on tilaisuus osoittaa, että tuntee vetoa, "mutta kun..."

Tarvitset etäisyyttä mieheen ihan oikeasti. Se taas vaatii sen, että haluat oikeasti päästä tästä yli etkä jatkaa haikailua, "mutta kun..."''

Ei se välttämättä mene ohi vaikka ei näkisi vuosiin ja tekisi kaikkensa oman parisuhteensa eteen. Menisi vaikka naimisiin. Meillä kävi juuri näin. Tavattiin ja tutustuttiin hyvin pintapuolisesti, ei juteltu tuntikausia. Mutta ihastuttiin molemmat vaikka kumpikaan ei sitä silloin tiennyt. Sen jälkeen ei nähty moneen vuoteen. Mentiin tahoillamme naimisiin ja oltiin onnellisia. Ihastuksethan menee ohi....Kun taas nähtiin ja ihastus vyöryi päälle. Tällä kertaa tutustuttiin saman työpaikan takia paremmin. Monta vuotta yritettiin olla vain työkavereita, kunnes alkoi olla selvää ihastuksen olevan molemmin puolista. Liitot kaatui muihinkin syihin, mutta ei se ainakaan auta jos on monta vuotta ihastunut toiseen. Nyt ollaan yhdessä ja ihastun koko ajan enemmän. Tsemppiä aloittajalle, joskus se ihastus on vaan ohimenevä ihastus, joskus olet löytänyt sielunkumppanin. Joskus ajoitus on vaan huono ja se onkin sitten ihan peestä.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: ht-lady 
Päivämäärä:   6.5.24 11:06:07

"Setäukko on vain immarreltu kun saa sinulta huomiota. Leikkii sinun tunteilla omaksi huvikseen. Ja tähänkö olet tykästynyt. Herää."

Juuri näin!!! Miehen vika, että olet häneen ihastunut ja että on kemiaa!!! Kunnollinen naimisissa oleva mies tajuaisi olla kemiaton!!!

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.5.24 11:10:18

Ht-lady, indeed. Minulla oli samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Setäukko erosi (ei minun takiani) ja sen jälkeen tutustuttiin paremmin ja lyötiin hynttyyt yhteen. Ollaan oltu jo vuosia yhdessä.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: jepujep 
Päivämäärä:   6.5.24 11:57:45

"Ei se välttämättä mene ohi vaikka ei näkisi vuosiin ja tekisi kaikkensa oman parisuhteensa eteen."

Näin. Itse olen nyt neljättä vuotta ihastunut mieheen, jota näen ehkä kerran vuodessa. Alkuun kärsin ja tunne tuotti pelkkää tuskaa, nyt osaan ottaa siitä myös virtaa ja ns. nauttia.

Etäisyyden ottaminen voi toimia. Tai sitten ei.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: uwu 
Päivämäärä:   6.5.24 12:10:31

"Setäukko on vain immarreltu kun saa sinulta huomiota. Leikkii sinun tunteilla omaksi huvikseen. Ja tähänkö olet tykästynyt. Herää."

Tämä.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Ghh 
Päivämäärä:   6.5.24 12:12:15

"Ei se välttämättä mene ohi vaikka ei näkisi vuosiin ja tekisi kaikkensa oman parisuhteensa eteen."

No, ei välttämättä tietysti. Mutta jos aloittaja oikeasti haluaa asiasta yli, niin neuvoisin ainakin kokeilemaan etäisyyden ottamista, mikäli nykyisellä kuviolla asia ei tunnu ratkeavan.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Jade 
Päivämäärä:   6.5.24 14:16:49

Anna sille papalle pinpiä ja odota että se jättää perheensä vuoksesi...

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   6.5.24 14:17:49

Voi hitsi, onpa kauheaa kuulla, että ihastus voi kestää noinkin kauan! Olen tolkuttoman ihastunut yhteen mieheen. Meillä on todella paljon yhteistä ja lisäksi meillä synkkaa todella hyvin. Ollaan molemmat varattuja. Mulla lapsia, hänellä ei. Onneksi nähdään työn merkeissä vain harvakseltaan, mutta olen monta päivää ihan sekaisin sen jälkeen kun ollaan nähty. Toivottavasti tämä ei montaa vuotta kestä!

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: keyring 
Päivämäärä:   7.5.24 16:22:52

Avauksen perusteella olet RAKASTUNUT. Ihastusesta ihan terminä ei voi olla enää kyse noinkin pitkän ajan jälkeen.

Osalla vastaajista taitaa olla vcain tuolla huomionsaantipuolella vajausta kun noinkin myrkylliseen tapaan kirjoitteleva tunteillasi leikittelevistä "setä" miehistä ,heillä ongelmana on kokonaan puuttuvay miehet ja tunne-elämä.
Otappa joskus puheeksi mitä tahdotte elämältänne.

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: hah 
Päivämäärä:   7.5.24 17:01:10

Aloituksesta ei käynyt ilmi kuinka kauan tilanne on jatkunut..

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.5.24 17:06:54

Minä olen ollut varmaan kahdeksan vuotta ihastunut ihmiseen, jota en ole nähnyt noin viiteen vuoteen, joka asuu eri kaupungissa ja naamakirjan perusteella on parisuhteessa. Olen vielä säälittävämpi. :D

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: HK 
Päivämäärä:   7.5.24 18:01:09

Ei tuo ole enää "ihastus", vaan elämää rajoittava pakkomielle. Jospa keskustelisit ammattiauttajalle?

  Re: Ihastus ei mene ohi

Lähettäjä: Jade 
Päivämäärä:   8.5.24 13:27:32

Voi v*ttulan väki näitä traumailijoita

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.