Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naapuripalvelukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 15:23:22

Naapuri on säännöllisesti lainaillut minulta mm. painepesuria, haketinta ym. Mielestäni järkevä lainaaminen on vain hyväksi ja olen pitänyt tätä osaltani sanattomana sopimuksena siitä, että joskus naapuri tekisi minulle jonkun pienen palveluksen.

No, talvella kysyin naapurilta millä hintaa hän kävisi mönkkärillä ajamassa hankalasti aurattavan kohdan pihasta. Sovittiin 20e. Olin ihmeissäni, kun hän laittoikin pyynnön Mobilepayn kautta, jossa pyysikin 30e. Maksoin sen kuitenkin, vaikka olin ihmeissäni.

No, kevät taas kolkuttelee ja yhtäkkiä naapuri kyselee taas painepesuria :D :D ynnä muuta lainaksi. Nyt vedin tiukan linjan ja totesin että en lainaa enää, kerta mitään en saa ikinä vastapalvelukseksi. En vastannut viestiin ja sainkin ärhäkän soiton, että miksi en vastaa kun hän tarvitsee sen painepesuria nyt!!!

Sanoin hätävalheena että se on rikki. :D
Onko naapuri ihan lokki, joko laitetaan yhteistyössä pillit pussiin?

Olenko liian hyväuskoinen kun kuvittelen, että vielä nykyaikana jonkun kanssa onnistuisi jakaminen ja palvelut puolin ja toisin…

  Re: Naapuripalvelukset

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   26.4.24 15:26:13

Miksi valehtelit, sanot suoraan että et lainaa kun kehtasi laskuttaa mönkkäristä.

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: Rymys 
Päivämäärä:   26.4.24 15:32:28

Saako mobilepay-pyynnön yhteyteen laitettua viestin? Jos, niin laita 30 e pyyntö "painepesuri".

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 15:34:26

” Saako mobilepay-pyynnön yhteyteen laitettua viestin? Jos, niin laita 30 e pyyntö "painepesuri".”

Tää ois aika kova! Pitäisikö periä vanhatkin käytöt :D

Ajattelin että joo mönkkäri kuluttaa polttoainetta niin siitä voin jotain maksaa että jaksaa sen kanssa tulla, mutta kyllähän tuo röyhkeältä vaikuttaa nyt kun näin ulkopuolisen silmin lukee

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.4.24 16:02:49

Saahan siihen.

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: Helmi 
Päivämäärä:   26.4.24 16:20:16

Vastaa että juu, onnistuu, se on 10e/kerta

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: Miia 
Päivämäärä:   26.4.24 18:29:06

Jep ja maksu haettaessa 10e/kerta

  Re: Naapuripalvelukset

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.4.24 00:02:03

Joo, ehdottomasti alat veloittamaan kans painepesurista! Muuten se ei liiku mihinkään. Eikä mitään hätävalheita.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.