Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: cocoa 
Päivämäärä:   26.4.24 13:04:22

Onko suosituksia huulirasvoista kesälle? Joku hyvän makuinen olisi etsinnässä, esim kaakao.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Ally 
Päivämäärä:   26.4.24 13:50:20

Hurraw-merkillä on kivan tuoksuisia, ja aurinkosuojallinenkin löytyy jos sellaisen haluaa.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   26.4.24 14:29:43

Tummelihin kaakaojauhetta.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: sometar 
Päivämäärä:   27.4.24 05:34:45

En ole käyttänyt mitään huulirasvaa ainakaan 25 vuoteen, mihin sellaista tarvitaan?

Noin kerran vuodessa saattavat huulet tuntua vähän rohtuneilta, silloin laitan kerranjotain kosteusvoidetta.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.4.24 05:39:02

Sometar, kivat sulle. Kun huulet on verillä ja halkeilleet, niin miettii joskus muitakin vaihtoehtoja.

Carmex on toiminut omalla kohdalla. Ilma on töissä talviaikaan kuiva ja vaatii kosteutusta.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: sometar 
Päivämäärä:   27.4.24 05:45:35

"Kun huulet on verillä ja halkeilleet, niin miettii joskus muitakin vaihtoehtoja."

No mulla ei koskaan ole. Vaikka olin nuorena vaikea atoopikko, kuiva iho. Ehkä mulla vaan sitten on ruokavalio kunnossa... Tai sitten se rasvan mättäminen sotkee huulten normaalin rasva/kosteustasapainon.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.4.24 05:47:51

Mulla kuivuu huulet tiloissa, joissa on jokin erikoinen ilmanvaihto, etenkin töissä. Kotona ei tarvia.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Tipi 
Päivämäärä:   27.4.24 09:21:20

Carmex on hyvä! Ei tosin kaakaolle maistu :/

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Pierun törähdys 
Päivämäärä:   27.4.24 09:32:24

Huulirasvaa tarvitaan, jos huulet ovat kuivat. Toivottavasti tästä vastauksesta on apua.

Mun mielestä paras on Munkens Bisalva. Siinä huulipuikkomuodossa, ei purkissa. Koostumuksessa on joku ero. On myös tosi riittoisa. Aurinkosuojaa tässä ei ole, jos aloittaja sitä kaipaa. Eikä ole myöskään lisättyä tuoksua, mutta huulirasvan sisältämä mehiläisvaha toki tuo siihen miedon, hyvän tuoksun.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 10:21:14

Aco!!

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 17:30:17

"No mulla ei koskaan ole."

No mullapa on ollut.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   27.4.24 17:34:01

Mun kaverilla on joku sairaus (en muista mikä) minkä yhtenä ominaisuutena on limakalvojen kuivuminen. Kuivattaa myös huulia ja kaverilla onkin aina huulirasva käden ulottuvilla.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.4.24 17:46:15

Valitse ensinnäkin sellainen mikä ei edes auta huulien rohtumista.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   27.4.24 18:13:48

Hurrawille ääni täältäkin.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Pierun törähdys 
Päivämäärä:   27.4.24 18:14:53

Mä kokeilin kerran Hurraw'ta. Kuivatti huulia.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: Juuh 
Päivämäärä:   27.4.24 18:51:45

Carmex original

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   27.4.24 20:45:54

"En ole käyttänyt mitään huulirasvaa ainakaan 25 vuoteen, mihin sellaista tarvitaan?

Noin kerran vuodessa saattavat huulet tuntua vähän rohtuneilta, silloin laitan kerranjotain kosteusvoidetta."

- Ai luoja hajosin xDD Taattua Hötölää! Topikin jonka otsikko on "suosittele huulirasvaa kesäksi" niin totta kai tänne rientää joku kertomaan, että ikinä en oo tarvinnu ja jos tarvin niin kerran vuodessa ja silloinkin Tummelia xD Hötölä ei petä. Ihan sama onko kyse plastiikkakirurgiasta vai huulirasvasta tai jostain siitä välillä, mitään ei Hötölady tarvi!

Aloittajalle: Acon vaaleansininen on best. Kosteuttaa mukavasti ja pitkäkestoisesti, mutta ei tunnu tahmaiselta, tekee huulista nätit ja tuoksuu hyvältä.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 21:00:40

Munken's mehiläisvoide huulirasva.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   27.4.24 21:10:15

Bondi Sandsilla on kivoja aurinkosuojallisia huulirasvoja! En oo ihan varma onko kaakaon makuista mutta ainakin kookos, vanilja, mango jne

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   27.4.24 21:54:16

Carmex.
Kannattaa kuoria hunajalla.

Korpiahon Hehku Huulivoide, ostin Emotioinista joululahjapakettien sueralepöydästä ja yhdessä pakkauksessa oli tämä helmi. Illalla kun levittää, on aamulla pehmoiset huulet. Tää ei ns. päiväkäyttöön, kun imeytyy hitaasti. Mutta kosteuttaa huulet hyvin. Tosi pitkän ajan jälkeen löytyi tällainen helmi. Ei ole vegaani tuote.

  Re: Suosittele huulirasvaa kesäksi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 22:34:47

Osta sellaista missä on aurinkosuoja! Ihan oikeasti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.