Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  bonprix

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.4.24 11:38:48

Onko kukaan tilannut tuolta? Samaa sarjaa kuin shein, Teemu, wish? Tarvis tilata isompi paketti sukkia ja alushousuja mutta ei oikein tiedä mistä nykyään uskaltaa tilata.

  Re: bonprix

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.4.24 12:07:31

Uskaltaa tilata.

  Re: bonprix

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   26.4.24 12:26:33

Ei ole samaa sarjaa kuin Temut tai Wishit. On iänkaiken vanha saksalainen yritys, joka ennen myi postimyyntinä ja heidän oli esimerkiksi nämä Otto-kuvastot. Varmaan Keski-Euroopan suosituin ja tunnetuin nettikauppa vaatteille.

Uskaltaa tilata. Sellaista perus-Prisman laatuista tuotetta ja onnistuu palautukset ym.

  Re: bonprix

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   26.4.24 12:48:00

Anna mennä vaan. Ensimmäisen paketin onnistuivat laittamaan 30 km päähän meiltä, mutta löytyy myös suomenkielinen aspa ja sain koko tilauksen peruttua. Hyvin toimii myös Cellbes, josta joskus tilataan tarjouksista.
Halvimmasta päästä lisäksi ruotsalaisten vaateikea Lager 157.

  Re: bonprix

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.4.24 14:03:08

Kiitos kovasti!

  Re: bonprix

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   26.4.24 14:12:51

Oon tykännyt todella bonprixin tuotteista, mutta mullakin jostain syystä usein paketit menee 30-40 km päähän, vaikka tässä 10 km sisällä olisi 5 noutopistettä tai automaattia mistä valita.

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 14:16:47

Ei ole samaa sarjaa kuin Temut, mutta kaikkihan Kiinassa valmistetaan. Minulla on Jenkeissä yksi luottomerkki, heidänkin vaatteet valmistetaan Kiinassa. Aikamoisen matkan ehtivät vaatteet kulkea, kun seilaavat ensin Kiinasta Amerikkaan ja sieltä sitten tänne. En väittäisi vastuullisempiakaan merkkejä ekologisiksi.

Mutta sitähän et kysynyt. Voit tilata Bonprixiltä, tuotteet ovat normaaleja ja toimitus toimii. On luotettava.

  Re: bonprix

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.4.24 14:28:25

Olen tykännyt vaatteista ja ovat toimittaneet nopeasti ja palautukset on toiminu jos on ollut tarvetta jne :)

  Re: bonprix

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   26.4.24 16:12:53

"Ei ole samaa sarjaa kuin Temut, mutta kaikkihan Kiinassa valmistetaan"

- Joo, mutta ero tulee siinä, että kun tuote valmistetaan länsimaihin ja länsimaisille markkinoille, tuotteiden pitää täyttöä tietyt turvallisuuskriteerit ym.

Näissä suoraan Kiinasta tilatuissa on kaikenlaisia myrkky-, raskasmetalli ym. jäämiä kun heidän suoraan kuluttajille myymien ei tarvitse täyttää mitään säädöksiä ja niitä valvoo ainoastaa kiinalaiset viranomaiset. Ei niitä heti silmällä näe, mutta voi tulla kaikenlaisia allergisia reaktiota, ihoärsytystä jne.

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 16:22:34

On hyvä paikka tilata. Koot pitävät hyvin paikkansa. Joissakin housuissa saa ehkä olla kokoa isompi koko, varsinkin jos stretziä on vähän tai ei ollenkaan. Mutta paidat, mekot ja alusasut ovat pitäneet paikkaansa. 1-3 viikossa on paketit tulleet perille, aina saa varata vähän extra aikaa kun ulkomailta tilaa.

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 17:21:02

""Ei ole samaa sarjaa kuin Temut, mutta kaikkihan Kiinassa valmistetaan"

- Joo, mutta ero tulee siinä, että kun tuote valmistetaan länsimaihin ja länsimaisille markkinoille, tuotteiden pitää täyttöä tietyt turvallisuuskriteerit ym."

Tiedän, ja itse en tilaa näistä halpiskaupoista mitään, mutta lähinnä kritisoin yleisesti sitä, että ihan kaikki valmistetaan Kiinassa ja sitten sitä tavaraa raijataan maailman kaikkiin kolkkiin. Miksi me muut olemme antaneet Kiinalle tällaisen vallan, miksi me emme oikeasti keskity siihen, että kotimaassa valmistettaisiin kaikki? Eikä riitä syyksi nyt se, että on liian kallista. Jos tämä tuotanto olisi tasapainossa kaiken muunkin suhteen, ei mikään ole kallista. Miksi me emme tee itse?

  Re: bonprix

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   26.4.24 17:28:48

Hyvin uskaltaa tilata. Nyt tosin pari t-paitaa oli reilumpia kuin mitä muut vaatteet olleet samassa koossa (villapaidat, mekot, pitkähihaiset). Nykyään tilaan lähes kaiken tuolta. Ennen zalandosta, about yousta, ellokselta yms.

  Re: bonprix

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   26.4.24 17:31:32

"Miksi me muut olemme antaneet Kiinalle tällaisen vallan, miksi me emme oikeasti keskity siihen, että kotimaassa valmistettaisiin kaikki? Eikä riitä syyksi nyt se, että on liian kallista. Jos tämä tuotanto olisi tasapainossa kaiken muunkin suhteen, ei mikään ole kallista. Miksi me emme tee itse?"

- Juu tästä olen samaa mieltä.

  Re: bonprix

Lähettäjä: ao 
Päivämäärä:   26.4.24 22:27:31

Jonkin verran olen tilannut. Hinta-laatu ok. Aika usein on valmitusmaa Bangladesh tai Turkki mitä olen katsonut.

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 22:51:21

Kyllä se syy on hinnassa sille, miksi ei ostella kotimaisia vaatteita. Ei ole varaa ostaa 70 euron t-paitoja enkä varsinkaan halua muodotonta kukkapaitaa siihen hintaan. Suomessa suunnitellut ja tuotetut vaatteet ovat muodottomia pötkylöitä persoonattomilla kuoseilla. Anoppi niitä ostaa ja sille käy, ikää on hällä se +65-vuotta. Itse puolta nuorempana en viitsi vielä..

Itse ostan vain kotimaisia ruokia ja raaka-aineita. Kaikkeen ei ole varaa laittaa rahoja täysillä. Itse tuen kotimaista ruuantuotantoa.

  Re: bonprix

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   26.4.24 22:57:42

Uskaltaa ostaa. Itse ostan Bonprixilta suurimman osan vaatteita nykyään. Kerrankin on hinta/laatusuhde kohdallaan ja toimituksetkin tulevat ajallaan niin kuin kuuluu.

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 00:45:56

"Kyllä se syy on hinnassa sille, miksi ei ostella kotimaisia vaatteita."

Niin tietenkin on, mutta tarkoitan että sen EI pitäisi olla syy. Eikä kotimaiset hyvin useinkaan ole kotimaisia. Mutta kyse on siitä, miksi olemme antaneet tilanteen mennä tähän?

  Re: bonprix

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 06:31:07

Suomibrändi maksaa. Ja kotimaisuutta rättikaupoissa hehkutetaan liikaa. Miksi siis hehkutamme perusasiaa liikaa joka johtaa sitten tähän ettei kansalla ole varaa ostaa kotimaisia vaatteita?

  Re: bonprix

Lähettäjä: ---l--- 
Päivämäärä:   27.4.24 08:43:25

Siksi, koska liiketalouden koulutuksessa painotetaan brändäämisen merkitystä. Mikään ei ole mitään, ellei se ole brändi.

  Re: bonprix

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.4.24 10:36:33

Kiina-tavaraa. Vaatteiden koot mitä sattuu.

  Re: bonprix

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   27.4.24 11:00:34

Tilasin äitiystakin kun siellä oli loistava valikoima. Takki oli laadukas ja sain sen myytyä vielä edelleen.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.