Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   26.4.24 09:06:31

Kevätsiivouksen jäljiltä yritän myydä turhaa tavaraa pois nurkista mutta Tori ei halua toimia. Teen ilmoituksen, se menee statukselle "tarkastettavana". Hetken päästä se muuttuukin statukseen "luonnos". Eli ei hylätä eikä hyväksytä vaan muutetaan johonkin odottavaan luonnos-tilaan. Mikä juttu tämä on? Yksikin ilmoitus ollut jo kaksi päivää noin eikä etene. Yritin laittaa saman ilmoituksen uudelleen, jälleen menee tarkastettavaksi ja palaa luonnokseksi. Häh?

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 09:39:37

No ei mitenkään. Itsellä on ongelma että viestit eivät mene perille. Saan viestit mutta kesken kauppojen viestit lakkasivat kulkemasta. Nyt minulla on ostajan rahat mutta en saa sovittua toimitusta. Kun laitoin asiakaspalveluun viestiä ongelmasta niin päättelivät että olen huijari. Sen sijaan että olisivat korjanneet vian jouduin mustalle listalle ja keksivät väittää että käytän ilmoituksissani jonkun muun kuvia... Ihan itse kännykällä olen kuvani ottanut. Toki ne ovat keskivertoa parempia koska olen entiseltä ammatiltani valokuvaaja. Nyt joudun tekemään uuden tilin prepaid liittymällä ja väärällä nimellä. Hieno systeemi kerrassaan. Voi kun tulisi tällä paskalle joku kilpailija.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.4.24 09:39:59

Torilla voi olla ruuhkaa. Ne tarkastaa kaikki ilmoitukset ennen julkaisua.

Taitaa nämä uudistuksen aiheuttaa sen, että tori.fi käyttö vähenee.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 09:46:22

Ei niillä mitään ruuhkaa ole vaan teknisiä ongelmia. Ei ne kaikkia ilmoituksia tarkasta. Säännötkin vaihtelee miten sattuu. Vielä pari päivää sitten meni ilmoitus läpi ihan 1-5 minuutissa.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   26.4.24 09:54:50

Kyllä minullekin ilmoituksiin tuli, että "tarkastettavana", mutta ei siihen mennyt kuin muutama minuutti, että ilmestyivät sitten julkaistuihin.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Huah 
Päivämäärä:   26.4.24 09:56:49

Teknisiä ongelmia ja vain ainoastaan siksi, että uusi tori on floppi....
Vanha oli parempi, paljon parempi...

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   26.4.24 09:57:52

Nämä ilmoitukset ovat olleet tarkastettavana 5min-5h ja sitten muuttuneet luonnoksiksi minne jämähtäneet. Eli mikä juttu?

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 10:14:37

No jos ovat jotain sellaisia tuotteita joilla huijataan paljon niin vaativat että tunnistaudut. Tai olet muuten vaan epäilyttävä. Tätä eivät sinulle tietenkään kerro.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.24 11:50:52

Siirryin takaisin huutonettiin. Siellä on hyvä palautejärjestelmä joka karsii huijarit.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   26.4.24 12:07:22

Ei se toimikaan. Huono minulle.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   26.4.24 12:13:02

Minulle tuli tämä uusi toridiili vähän yllätyksenä. Eli tuotteiden ostaja maksaa ns. postikulut ja tuotteen, mutta jälkikäteen selvisi että minun täytyy keksiä mihin pakkaan tuotteen lähetystä varten. Eli minun täytyy maksaa paketti jossa tuote lähetetään ja se kannattaa huomioida jo tuotteen hinnassa, että tarvittaessa sisältyy siihen. Joku saa korjata jos olen väärässä.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   26.4.24 12:30:50

Ei sitä toridiiliä ole pakko käyttää niin ei tule yllätyksiä. Lähetät ihan normisti niinkuin tähänkin asti.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.4.24 12:45:42

Ei siellä mitään ruuhkaa ole kun ilmoituksia jätetään paljon vähemmän kuin ennen. Mutta uusi systeemi tökkii ja on muutenkin ihan susi. Ainoastaan hyvä parannus vanhenevan ilmoituksen uusiminen .
Toridiiliä ei tartte käyttää- itseä ei kiinnosta mitkään diilit.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Paljaspylly 
Päivämäärä:   26.4.24 13:49:31

Kun valitsee toridiilin niin esin määritetään tuotteen hinta ja ilmoituksen loppupuolella paketin koko (missä automaattisesti tulee postin hinta). Ostaja maksaa näiden summan sinulle. Erittäin yksinkertaista.

Tai ainakin näin nyt kun tori maksaa postit. Useamman jo lähettänyt

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   26.4.24 14:17:32

Huonosti. Paljon hankalampi hakea kuin ennen. Yritin myös myydä pari laadukasta ja edullista huonekalua ja yhtä yritin antaa ilmaiseksi Torissa. Mikään niistä ei mennyt kaupaksi eikä niitä kovin paljoa klikkailtukaan. Ennen "vanhan Torin" aikana sain kaikki helposti ja nopeasti myydyksi:(

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.4.24 14:26:44

En ole juuri käyttänyt toria uudistuksen jälkeen, kategoriat ovat täynnä huttua ja väärin lajitetuja ilmoituksia. Katsotaan vuoden päästä onko tilanne tasaantunut.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: fix 
Päivämäärä:   26.4.24 18:51:14

Minäkin hiljattain myin toridiilillä, nyt kun sitä voi käyttää ”ilmaiseksi”. Paketin säilytysaika on loppumassa, eikä ostaja ole hakenut sitä postista. En tiedä mitä tapahtuu, jos ei haetakaan.

Ostin toridiilillä. Ei se ollutkaan ”ilmainen”, vaan piti maksaa palvelumaksu 2,75€. Lähettäjä lähetti nopeasti ja hain heti postista. Niiltä osin sujui kaupat hyvin.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.24 21:25:45

Onko tuolla torissa enää ollenkaan vuokramökkejä? Jos on niin mistä vtusta ne löytää?

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.4.24 21:31:22

Ei. Harmittaa kun ennen ilmoitin omasta pikkumökistä torissa. En tiedä onko asuntopuolella vuokrailmoituksia mutta eihän niitä mökki-ilmoituksia sieltä kukaan löytäisi.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   27.4.24 06:10:35

Kaveri laittoi kaksi hevosta myyntiin toriin. Toinen ilmoitus poistettiin koska ilmoituksessa ei kuvia. Toinen ilmoitus kuitenkin sai olla vaikka siinäkään ei ollut kuvia. Että mikä logiikka...

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 06:18:21

Joo toi just @!#$ että säännöt vaihtelevat sen mukaan kuka ilmoituksen tarkistaa ja jos erehdyt antamaan palautetta niin tekevät jotain kiusaa. Estävät esimerkiksi viestien kulun ilman että ilmoittavat siitä. Nytkin minulle useampi laittaa viestiä ilmoituksiin että haluaisivat tuotteen ostaa mutta en pysty mitään vastaamaan.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 06:26:43

Ei mitenkään. Uudistuksen jälkeen selaaminen on mahdotonta. Kuvat eivät lataudu ja jos latautuvat, ovat päälekkäin. Selaustoiminto ei toimi muutenkaan. Esimerkiksi myytäviä koiria jos haluat katsoa, tulee myös tarvikkeet samaan - ei pysty suodattamaan pois.

Ilmoitusta en ole sinne uudistuksen jälkeen luonut. Enkä luo. Olen laittanut tuosta sinne palautetta, vastaus takaisin oli ylimielinen, eivät näe vikaa. Saapi tori nykyään jäädä mun käytöstä siis pois..

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 06:43:15

Joo just toi ylimielinen asenne vaikka sovelluksessa on selvä vika. Taitaa olla melkoista paskasakkia tuolla töissä. Oikotiellä jatkuvasti haku sinne käynnissä. Varmaan kaikki järkevät ottaa tuolta lopputilin ja ne jotka ei kelpaa muualle töihin jää tuonne surkeuteen. Vaikuttavat keskimääräistä yksinkertaisemmalla porukalta.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 06:53:28

"Kun valitsee toridiilin niin esin määritetään tuotteen hinta ja ilmoituksen loppupuolella paketin koko (missä automaattisesti tulee postin hinta). Ostaja maksaa näiden summan sinulle. Erittäin yksinkertaista."

Entä jos ostaja haluaa ostaa useamman asian, jotka eivät mahdu yhdelle määritettyyn pakettikokoon, vaan tarvitsevat isomman paketin?

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   27.4.24 07:30:32

En minä vaan tiedä. Tällä koneella oli auki joku Torin sivu. En pääse mitenkään siitä eteen enkä taakse päin vaihtamaan edellisen käyttäjän valintoja. Yksinkertaisinta on tietenkin sulkea se sivu ja avata aloitussivu uudestaan. Avasin jonkun tallennetun suosikin, mutta edelleen en pääse valitsemaan mitään. Samat mainokset lätkähtävät välille, joita tulee näillä keskustelusivuilla.

Eiköhän tämä ole tullut selväksi: Torin ylläpito ohjaa meitä ystävällisesti käyttämään joitakin muita palveluja.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: sara 
Päivämäärä:   27.4.24 08:50:55

Mä en ymmärrä tätä kritisointia, olen tässä 1,5 kk aikana myynyt paljon kaikenlaista torissa, osa menee heti ja osa parin viikon päästä.

Viestit kulkee, klikkauksia ja sydämiä tuotteisiin tulee, niin en tajua, miten osalle uusi tori on ihan kammottava? Olen pistänyt kaikki vaan ilman toridiiliä, ja kaupat sovittu entiseen tapaan livenä/postitse.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   27.4.24 17:40:02

Itse käyn oman paikkakunna haualla katsomassa usien mitä ilmoituksia tästä läheltä laitettu. Täälläpäin on ollut ahkeria torittajia mutta nyt uusia ilmoituksia tulee vaan muutama päivässä.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 17:47:49

Toimiihan ne viestit niin kauan ku toimii. Sitte ku lakkaa toimimasta niin ei toimi. Ei sitte millään. Ei samat viat ole kaikilla. Itselläkin toimi useamman kuukauden ja nyt ei toimi enää

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   27.4.24 18:04:52

"Mä en ymmärrä tätä kritisointia"

Mikset ymmärrä? Jos toiset täällä kertoo, että viestit eivät kulje, ilmoitukset jää jumittamaan jonnekin tarkistukseen, ostaessa ei löydä haluamiaan tavaroita ilman kauheaa selaamista kun ei saa rajattua riittävästi jne., niin onhan siinä hemmetti soikoon syytä kritiikkiin.

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Rival 
Päivämäärä:   28.4.24 07:00:37

"Entä jos ostaja haluaa ostaa useamman asian, jotka eivät mahdu yhdelle määritettyyn pakettikokoon, vaan tarvitsevat isomman paketin?"

Ei onnistu, koska paketti valitaan jo ilmoitusta tehdessä.

"Jos huomaat jälkeenpäin valinneesi ilmoitukseesi väärän pakkauskoon ja olet jo hyväksynyt ToriDiilin ostotarjouksen, sinun pitää luoda kokonaan uusi ilmoitus. Kannattaa tällöin kertoa ostajalle vahingosta, piilottaa nykyinen ilmoitus ja uuden ilmoituksen luotuasi kertoa uudesta ilmoituksesta hänelle. Pakkauskoko kannattaa siis valita huolellisesti ja oikein heti alussa!"

  Re: Miten TORI nykyään toimii???

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   28.4.24 10:20:22

Ihanan mahdoton tehtävä esim. kissanruokia myydessäsi kun et tiedä ostaako joku 2 tölkkiä vai 20 tölkkiä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.