Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: noomi 
Päivämäärä:   25.4.24 14:54:25

Koiralla on ongelmia ruuansulatuselimistön kanssa, perusultra tehty mutta seuraavaksi pitäisi löytää sisätautiell jolla laadukas ultra ja pitkä kokemus sen käytöstä. Löytyykö tällaista Uudenmaan alueelta muualta, kuin Evidensioista? Niihin en millään haluaisi ropojani viedä, jos on mitään muita vaihtoehtoja olemassa.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: noomi 
Päivämäärä:   25.4.24 14:55:54

Eikä tosiaan tarvi olla puhtaasti pk-seudulla vaikka otsikossa niin lukeekin. Jos nyt n. 100 km säteellä Keski-Uudeltamaalta, niin auto kulkee.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   25.4.24 15:00:38

Itse olen käyttänyt vastaavassa Evidensiaa, heidän sisätautilääkärit on todella mukavia ja hyviä. Kaikki on selvitetty tarkasti ja tunnin tutkimusten hinta on ollut jopa yllättävän pieni.

Muissa asioissa käytän sitten esim kunnaneläinlääkäriä

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 15:08:37

Jos Lahteen viitsit niin siellä Henna Laurila on Lambergin Sepon jatkaja, joten pitäisi olla hyvä. Seppo oli alansa paras ja siellä on maan tarkin ultra. Muuten en Evidensiaa käytä mutta ilman Seppoa koirani olisi kuollut juurikin suolistosta takia vuosia sitten.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   25.4.24 15:09:36

Valjakossa vantaalla muistaakseni super ultra, ihmistasoinen

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 15:09:37

Oli muuten edullinenkin, huomattavasti muita paikkoja halvempi. Luulisi ettei Laurila kovin paljon kalliimpi ole.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 15:10:46

Lisään vielä että yllättävän harva sitä ultraa osaa lukea. Hienoilla laitteilla ei tee mitään, jos ei oikeasti tunne koiran sisuskaluja ja osaa lukea laitetta.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.4.24 15:25:29

Espoossa Sovet ja Maarit Luukkainen

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: noomi 
Päivämäärä:   25.4.24 15:38:16

Ja vielä - pitäisi olla sellainen paikka, jossa omistaja saa olla mukana tutkimuksessa. Haluan aina itsekin mahdollisuuksien mukaan nähdä mitä tehdään ja mitä löytyy ja osaan olla niin, etten häiritse ell:n työtä. Leikkauksissa ja vastaavissa toimenpiteissä se ei tietenkään ole mahdollista, sen toki ymmärrän mutta olen törmännyt pari kertaa muutenkin siihen, että omistaja jätetään eteiseen odottamaan.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: NipsNaps 
Päivämäärä:   25.4.24 15:45:09

Aisti Myyrmäessä voisi olla yksi vaihtoehto.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   25.4.24 15:45:57

Itse ainakin sain valjakossa olla mukana ja ell Kaisa oli erittäin osaava ja hyvä. Koiran ultra meni ilman mitään rauhoitteita tms.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 16:08:55

Lahden Evidensiassa on saanut aina olla mukana. Tuli mieleen myös Herttoniemen eläinlääkäriasema. On melko kallis enkä osaa sanoa tietävätkö kuinka paljon suolistoasioista. Monisss sisätautiasioissa on heillä kyllä osaamista.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 18:45:33

Aistissa en ole koskaan saanut olla mukana missään toimenpiteissä, vaan koira viedään "jonnekin".

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   25.4.24 19:24:57

Jos lopulta päädyt kuitenkin Evidensiaan: Haumau ja Anci Blomqvist

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 19:36:36

Itse pääsin Aistissa mukaan mutta oli ihan tyhjänpäiväinen ja todella kallis käynti, mistä ei ollut mitään hyötyä - vaikka piti olla hyvä sisätautilääkäri.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: Riri 
Päivämäärä:   25.4.24 20:04:32

Komppaan ällää ja suosittelen haumaun Anci Blomqvistiä.

En itsekään evidensioita turhaa tue, mutta tuolla klinikalla oli niin hoitajat kuin lääkäri aivan ihania, menin sinne ihan vain Ancin vuoksi epätoivoisena. Sain olla tutkimuksessa mukana pyytämättä koiraa pitäen ja Anci kertoi jo tutkimuksen aikana mitä näki, huomioi koiran hoidon myös kokonaisuutena eikä vain kytännyt yhtä asiaa, koiran käsittely oli rauhallista, koiraystävällistä ja varmaa. 650 euroa maksoi laaja vatsaontelon ultra, lääkkeet ja virtsanäytteen analysointi, otettiin suoraa rakosta. Ei halvinta lystiä mutta kuukausikaupalla sähköpostiteltiin tämän jälkeenkin Ancin kanssa koiran hoidosta/voinnista, joten koin saavani kyllä vastinetta rahalle.

On tullut nähtyä niin paljon lääkäreitä että hyvästä ja omistautuneesta maksan mieluusti, ihan sama missä työskentelee, kunhan eläin saa oikeasti apua. Kalliimmaksi tulee usein loppupeleissä rampata osaamattomilla.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: noomi 
Päivämäärä:   26.4.24 12:26:46

Kiitos paljon vinkeistä! Voi olla, että pitää tässä kohden taipua Evidensiaan. Ancista olenkin kuullut paljon hyvää.

Onko kenelläkään kokemusta Tammiston Rinkisestä?

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   26.4.24 13:03:54

Kokeile Livet / Espoo. Tasokasta palvelua ja hoitoa, hinnat ei pahimmasta päästä.

Tammiston Evidensiasta olen saanut asiallista palvelua myös.

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 07:24:49

Vähän erikoisiin mittasuhteisiin on mennyt tämä Evidensian välttely. Työllistää kuitenkin ympäri maata varmaan satoja ihan tosi ammattilaisia, jotka maksavat veronsa Suomeen kuten myös tuo koko Suomessa oleva osakeyhtiö E-lääketukkuineen… Siis jos kyse on nyt siitä MOTn jutusta ja muutenkin Ah niin ihanasti puolueettoman ja aatteettoman ylen uutisoinnista. Boikotoitteko samalla pieteetillä vaikka Lidliä tai muita ylikansallisia yrityksiä, joilla muuten maagantuontia ja jakelua on usein hajotettu eri tytäryhtiöille? Vai ootteko te vastustajat kaikki jotain sonehäiriköitä, jotka öyhöttävät facessa, kun ei eläinten terveys ole kiinnostanut ajoissa tai on muuten kiva vaan syyttää jotain muuta ongelmistaan? Ja ei, en ole kyseisessä lafkassa töissä… Mulla vaan paljon eläimiä ja joutunut käyttämään palveluita paljon, ja kantamaan vastuun niistä eläimistä omalta osin..

  Re: Koira vatsan alueen ultra pk-seutu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.24 07:41:43

Tammiston Rinkinen ainakin mun koiran kohdalla heti tiesi mitä alkaa tutkia, kun pienemmillä klinikoilla arvailtiin. Saatiin oikea hoito ja ruokasuositukset, ja ongelma hävisi

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.