Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiero puhelinmyynti

Lähettäjä: Puhelin 
Päivämäärä:   25.4.24 13:54:11

Voi luoja kuinka ärsyttävää. Jotkut vanhemmat ihmiset näihin vielä meneekin.

Sain tänään puhelun jossa minun kerrottiin voittaneen sähköhammasharja. En koskaan tuollaiseen kisaan osallistunut, koska sähköhammasharjan takia en tietojani viitsisi myydä. Sanoin etten ole tuollaiseen osallistunut ja mies puhelimessa kiven kovaa väänsi että olempas.

No satuin tietämään mistä kusetuksesta tässä on kyse joten suljin luurin. Nuohan lähettää postimaksujen hinnalla tuon hemmetin harjan, mutta sitten pitää sitoutua vuodeksi vai kahdeksi, jossa joka kuukausi tulee noita hemmetim harjanpäitä ja niistä pitää tietysti maksaa.

Onko tuollainen edes laillista, että valehdellaan eka sinun voittaneen jotain että saadaan sinut ostamaan jotain?

Koska tämä @!#$ puhelinmyynti tehdään laittomaksi? Puhelin soi pitkin päivää näiden myyjien toimesta.

  Re: Kiero puhelinmyynti

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.4.24 13:56:52

Onneksi niillä yleensä samantapaiset numerot niin osaa olla vastaamatta. Mutta todella ärsyttävää.

  Re: Kiero puhelinmyynti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.24 14:05:26

Mulle kans on muutamaan kertaan soitettu juurikin sähköhammasharja-asioissa. Huomaa niin selvästi että on nauhoite:)

  Re: Kiero puhelinmyynti

Lähettäjä: Taina 
Päivämäärä:   25.4.24 14:46:05

Kuluttajille alkaa olla kunnon rajoituksia.

Ottakaa nyt ihmeessä tämä rajoitus ja soittakaa niiden mummojenne numeroista myös näihin.

https://asml.fi/kieltopalvelut/

  Re: Kiero puhelinmyynti

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   25.4.24 15:02:23

Mulle ovat soittaneet jo viidesti...

Enoni joka on vähän yksinkertainen, meni kaikkiin puhelinmyyjien halpoihin. Ei uskaltanut enää avata laskuja. Menivät ulosottoon. Haimme hänet holhouksen alle ja laitoimme soittokiellon, ei tarvinnut maksaa ulosottoon menneitä laskuja kun vähä-älyistä oli jymäytetty.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.