Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: Että miten oli? 
Päivämäärä:   24.4.24 16:14:33

Mies pitää fitnessnaisten ulkonäöstä ja aihetta/lajia ei saa kritisoida mitenkään ilman että tulee riitaa. Kun minä kehaisin oikein kunnon tosi isoa salihunksia, niin sepä oli kamalannäköinen, ties millä lihakset hommattu ja kannattaa varmaan vaihtaa sellaiseen. Miten tää nyt noin menee?

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   24.4.24 16:18:12

Haiskahtaa tekopyhyydeltä. Nyt vain joka kerta kun nostaa ne fitnessnaiset esiin, ala itse kehua bodareita. Loppuu kuin seinään.

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 16:29:55

:D Näinhän se menee.

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 16:34:09

Yksi kaverimies aina suureen ääneen kuolasi kaikkia ihania somenaisia, ja kun sitten tahallani joskus kehaisin jotain nettihunksia, sain kuulla olevani oksettava kun a) olen niin ulkonäkökeskeinen ja b) kuolaan jotain homoja. Koska siis hyvännäköinen mies = pakosti homo, tietenkin. :'D

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: Ajatuskatko 
Päivämäärä:   24.4.24 16:36:24

Kyse ei ole fitneksestä tai bodaamisesta, vaan siitä että hän saa kyllä katsella naisia minkä haluaa, mutta sinä et todellakaan saa edes huomata että muita miehiä on olemassa.

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   24.4.24 16:37:20

Sano sille, että ajattele jos MEKIN näytettäis noin hyvältä, jos MEKIN oltais noin hyväkroppaisia. Tyhmempikin ymmärtää vihjeen.

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: Että miten oli? 
Päivämäärä:   24.4.24 16:42:34

Joo niinhän minäkin tosiaan olin ulkonäkökeskeinen kun sellaisia typerännäköisiä (?) pullistelijoita ihailin ja siinähän olisi hyvä parisuhde kun mies olisi jatkuvasti salilla ja syöminenkin olisi jatkuvaa säätämistä. Niin, fitnessnaisethan eivät ole jatkuvasti salilla eivätkä säädä syömistensä kanssa.

  Re: Fitnessnainen miehestä hyvä, mutta bodarimies ei

Lähettäjä: sama mutta eri 
Päivämäärä:   24.4.24 16:45:30

Bodarimies pullistellessaan uimahousuissa on typerännäköinen, mutta fitnessnainen selkä mutkalla perä pitkänä ja sormet ojossa sivulle ei ole typerännäköinen?

Joo-o.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.