Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 13:17:17

Tällä hetkellä omistain vain langattomat nappikuulokkeet. Ne ovat olleet hyvät, mutta esimerkiksi kun yhdistän ne läppäriin ja olen mukana videopuhelussa niin ääni tökkii ja lopulta yhteys kotoaa.

Langattomat olisi tietty kätevät, mutta mietin onko langalliset luotettavammat - jännitän että kaikissa langattomissa kuulokkeissa on tämä pätkivä yhteys. En tarvitse superkuulokkeita. Kunhan yhteis toimii, ääni on hyvänlaatuinen ja istuvat mukavasti päässä.

Ainoat kuulokkeet mitkä on tullu vastaan on ollu prismassa myytävät jbl kuulokkeet. Onko nämä hyvät? Onko hintalaatusuhde kohdallaan? Onko joku bongannut parempia tarjouksia? :)

  Re: Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: eews 
Päivämäärä:   24.4.24 13:31:12

Minulla on langalliset sankakuulokkeet aina kaikissa videotapaamisissa yms. Ne ovat varmemmat kuin langattomat. Minua myös aina ärsyttää, kun vastapuolella on langattomat kuulokkeet, eikä saa niitä yhdistettyä, tai yhteys katoaa ja pätkii yms. Ihan turha pitää mitään videopalavereita. Moni ottaa sitten kuulokkeet kokonaan pois ja on pelkästään läppärin oman mikrofonin varassa. Sekään ei välttämättä ole hyvä, varsinkaan, jos ympärillä on hälyä.

Minulla on jotkut Prismasta ostetut muutama vuosi sitten 50 e maksaneet kuulokkeet. Mikrofonin saa helposti päälle ja pois ihan vain ylös-alas -napsauttamalla.

  Re: Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 13:36:54

Samalla mietin, että jos näitä samoja sankakuulokkeita voisi käyttää vapaa-ajallakin. Silloin tuo langattomuus olisi hyvä. Onkohan sellaisia kuulokkeita olemassa, joissa sekä langallinen että langaton yhteys?

  Re: Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: ywhw 
Päivämäärä:   24.4.24 14:21:27

Langattomissa kuulokkeissa on usein mukana johto, jolla niistä saa tehtyä myös langalliset, mutta se johto on joskus niin lyhyt, että on epäkäytännöllinen.

  Re: Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.4.24 14:26:19

Bose quiet comfort tms, olleet monta vuotta ja hyvät ovat =)

  Re: Mitkä kuulokkeet ostaisi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 14:30:06

Jes Kiitos vastauksista!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.