Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Vihaanexää 
Päivämäärä:   24.4.24 10:48:41

Eron jälkeen pyysi voiko asua kunnes löytää oman asunnon. Sanoin että asia on ok, ei olla yhdessä eli ei kyttää minun menemisiä, maksaa puolet vuokrasta ja ei häiriköi minua.

Ei ole vieläkään maksanut tämän kuun puolta vuokraa minulle eikä edellisen. Sanoin että tänään täytyy sitten pakata kimpsut ja kampsut ja häipyä. Ei suostu.

Poliisia ei kiinnostanut vaikka exä on väkivaltainen ja käynyt kimppuuni useasti. Pöllinkö avaimen kun nukkuu ja lähden pariksi päiväksi muualle? Pyydänkö jotain karskeja kavereita avuksi? Mitä @!#$*ä teen? Syö minun elämänhalua ja jokaikinen päivä olen niin vihainen ja vittuuntunut että tekisi mieli kuristaa hengiltä.

Kyseessä on minun nimissä oleva vuokra-asunto. Mies ei ole kirjoilla eikä vuokrasopparissa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 10:52:35

No jos mies ei ole kirjoilla asunnossa, voit kipata hänen kamansa vaikka pihanurmikolle.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.4.24 10:54:19

Eihän hänellä ole mitään oikeutta asua kämpässäsi, jos nimeä ei ole missään soppareissa. Miten niin poliisia ei kiinnosta vaikka tyyppi on käynyt usein kimppuusi? Ovatko nämä siis vanhempia tapauksia, ja siksi poliisi sanoo että jaa, jos ei ole akuutti ongelma niin ei voi mitään?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: LiebHerr 
Päivämäärä:   24.4.24 10:55:27

Miespuolinen kaveri seurustelemaan ja asumaan sinne. Siis ihan leikisti mutta esitätte.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Kirsti 
Päivämäärä:   24.4.24 10:58:50

Jos on asunnossa kirjoilla et heittää ulos. Kun ei vapaaehtoisesti lähde niin etsit uuden asunnon ja irtisanot nykyisen. Hän voi sitten tehdä oman vuokrasopimuksen ja jatkaa asumista asunnossa.

Jos ei ole kirjoilla niin kyllä poliisilta pitää saada apua jos ulkopuolinen henkilö ei poistu asunnosta. Et vaan osaa pyytää oikein apua.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   24.4.24 11:01:24

Otat avaimen pois ja kamat oven ulkopuolelle. Kyllä se muualta paikan löytää, kun on pakko.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Vihaanexää 
Päivämäärä:   24.4.24 11:04:41

Siis ei se kamojen ulos nakkaaminen auta kun en saa sitä ihmistä sieltä ulos :D

On pahoinpidellyt vuosien varrella useasti ja käräjillä käyty.

Soitin 112 ja sanoin että asunnossani ulkopuolinen ihminen jonka en halua olevan siellä joka on arvaamaton ja väkivaltainen. Ei tullut poliisia paikalle.

Jaa että irtisanon asunnon? Missähän mä itse parin kk ajan asun, on mulla toki kiva auto mutta ikävä siellä asua :D ei perse kestä kahta kämppää+hevosta maksaa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 11:12:35

"Soitin 112 ja sanoin että asunnossani ulkopuolinen ihminen jonka en halua olevan siellä joka on arvaamaton ja väkivaltainen. Ei tullut poliisia paikalle."

Soita päiväaikaan poliisin numeroon. Outo juttu, jos ei saa apua todistetusti väkivaltaisen ihmisten poistamiseen asunnosta.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 11:16:39

Voisitko soittaa turvakotiin, jos sieltä osattaisiin antaa hyödyllisiä neuvoja?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 11:26:16

En tiedä päteekö täysin tähän tilanteeseen, mutta kysymällä sekin selviää. Käräjäoikeudesta voi anoa häätöä. Kun häätö on myönnetty, tulee poliisi auttamaan henkilön poistamisessa.

Jos hän ei ole kirjoilla, eikä sopimuksessa ei häätö ehkä ole tarpeellinen.

Jos on kirjoilla, ja asunto (vuokrasopimus) on ainoastaan sinun nimissäsi voit soittaa väestörekisteriin ja vaatia henkilön kirjojen poistamista asunnostasi.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: (y) 
Päivämäärä:   24.4.24 11:26:45

Ei ex ole ulkopuolinen, jos hän on kirjoilla asunnossa. Hae yhteiselämän lopettamista käräjäoikeudessa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   24.4.24 11:33:14

Edellinen vastaaja ottaa nyt silmän käteen ja lukee uudestaan. Hyypiö ei ole kirjoilla asunnossa, joten aloittajalla on valta potkaista se pihalle.

Tosiaan aloittaja nyt soittaa päiväsaikaan poliisille. Mikään hälytysasia tuo ei ole, jos ei käy päälle. Jos ja kun todennäköisesti panee poistettaessa hanttiin, joutuu putkaan ainakin joksikin aikaa. Silloik aloittaja kantaa ne kamat pihalle. Jos avainta ei saa pois, vaihdattaa lukot. Maksaa, mutta vähemmän kuin uuden kämpän etsintä tai kahden kämpän kustantaminen.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   24.4.24 11:34:04

Jos ei ole kirjoilla, niin silloin se on poliisiasia. Soita uudelleen hätänumeroon tai suoraan poliisille. Sano, että asunnossasi on ihminen, joka ei sinne kuulu ja joka on mahdollisesti väkivaltainen, pelkäät omaisuutesi ja terveytesi puolesta etkä tiedä mitä tehdä.

Kyllä tuo tyyppi pitäisi saada nyt kämpästäsi pihalle. Johan tuosta kohta kiinnostuvat naapuritkin, jos vuokra-asunnossa majailee joku joka ei ole siellä kirjoilla, koska mm. vesimaksut menevät silloin vain yhdeltä, ja lisäksi tuollainen väkivaltainen hullu on ihan kelvoton myös naapurina. Saatat siis ihan itse saada vuokra-asunnosta häädön tuon luuserin takia.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 11:34:16

"Ei ex ole ulkopuolinen, jos hän on kirjoilla asunnossa."

Aloittajahan sanoi, että mies ei ole kirjoilla asunnossa.
Ihmettelen, että mihin poliisilta saa apua, jos ei väkivaltaisen ihmisen poistamiseen asunnostaan. 112 kuitenkin soittaisin vain akuutissa tilantessa, muuten päivällä suoraan poliisille.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 11:36:57

Jos on karskeja kavereita, niin mitä vielä kyselet.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 11:42:18

Hätänumeroon soitto vain ja ainoastaan, jos on oikeasti hätä juuri sillä hetkellä. Muut asiat hoidetaan soittamalla päivällä suoraan poliisin numeroon.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   24.4.24 11:43:56

Tyyppi ei ole vuokrasopimuksessa osallinen, kirjoilla olemiseen ap ei vastannut.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 11:44:43

Outoa, jos poliisit ei poista asunnossa olevaa tunkeilijaa. Ensinnäkin, otat avaimet exältä pois, toiseksi lopetat ruuan tuomisen kotiin (pakkohan sen on joskus ruokaa lähteä hakemaan) ja kolmanneksi nakkaat kaikki exän kamat pihalle.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.4.24 11:44:56

"Kyseessä on minun nimissä oleva vuokra-asunto. Mies ei ole kirjoilla eikä vuokrasopparissa."

Tämä lukee heti aloituksessa, ja silti puolet vastaajista selittää, mitä tehdä jos mies on kirjoilla.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   24.4.24 11:47:14

Eikö tyyppi köy kaupassa tai missään? Saisko sille vaihdettua avainnippuun jonkun random avaimen kun se nukkuu ja kun on vaikka kaupassa, laittaa sen tavarat ulos kämpästä ja sitten vaan ei vaa ovea. Soittaa hätänumeroon kun se hakkaa ovea.
Vuokrarahat olet jo menettänyt.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Ohhoijaa 
Päivämäärä:   24.4.24 11:48:04

. "Mies ei ole kirjoilla eikä vuokrasopparissa" lukivaikeuksia?????

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.24 11:49:15

Jos ei ole kirjoilla pyydä isännöinnistä lukon sarjoitus uusiksi. Sano, että asiattomalla väkivaltaisella henkilöllä eli exällä hallussa avain, ei oo kirjoilla, täytyy saada suljettua ulos.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Ohhoijaa 
Päivämäärä:   24.4.24 11:50:16

Sitä vaan, että olet käräjöinytkin väkivaltaisen äijän kanssa ja sitten ottanut sen asuntoosi ja luvannut eron jälkeen että saa jäädä? Niin makaa kuin.... Minä asuisin vaikka teltassa 2 kk..

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.24 11:51:38

Suomeksi. Soita isännöitsijälle tai käy isännöintitoimistossa juttelemassa ja pyydä apua. Lukon sarjoitus maksaa, mutta jollei jätkän avainta saada pois, se on ainoa keino.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   24.4.24 11:53:50

Vaikea tilanne. Häätö, kysy asianajajalta. Tarttet ehkä juristia mutta saat tyypin pihalle. Sun täytyy sit vain vaihtaa lukot.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   24.4.24 12:01:22

Ei voi hakea häätöä, jos tyyppi ei ole kirjoilla asunnossa. Pyydä isännöitsijältä lukkojen sarjoitusta. Se maksaa mutta tässä tapauksessa lienee ainoa oikea toimintatapa. Kun lukot on sarjoitettu uudelleen, et tietenkään anna uutta avainta exälle ja soitat hätäkeskukseen ja sanot, että ex-poikaystävä tuli väkisin asuntoosi ja riehuu siellä ja tarvit välittömästi apua. Poliisi tulee kyllä ja poistaa riehujan asunnosta.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   24.4.24 12:10:15

Juuri näin, pyydät, että lukot sarjoitetaan uudestaan ja riippuen vähän minkälainen lukitusjärjestelmä teillä on niin kustannus on luokkaa muutamasta kympistä sataseen. Kait se exä jossain käy, töissä tms. eli on välillä poissa asunnosta. Ja sitten kippaat kamat pihalle.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 12:26:34

Ei ole kirjoilla, ei ole sopimuksessa. Ei suostu luovuttamaan avainta ja poistumaan asunnosta. Kyllähän tämä on ihan selvä poliisiasia.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 12:54:18

Oletko varma ettei ole kirjoilla? Kirjojen siirron voi tehdä puolessa minuutissa netissä.Tai väärentää alivuokralaissopimuksen.

Ei ole poliisien asia opettaa elämänkoululaisille elämänhallintaa eli ei ole poliisiasia jos olette paikkakunnan ”Matti ja Mervi”

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 13:02:30

Ei häiriköi, mutta on käynyt kimppuusi useasti?
Maksaa puolet vuokrasta, mutta ei kuitenkaan maksa?
Koita päättää miten asia on.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 13:09:56

"Ei ole poliisien asia opettaa elämänkoululaisille elämänhallintaa eli ei ole poliisiasia jos olette paikkakunnan ”Matti ja Mervi”"

Kyllä poliisin palvelut kuuluvat syrjimättä ihan kaikille.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 13:16:25


"Ei häiriköi, mutta on käynyt kimppuusi useasti?
Maksaa puolet vuokrasta, mutta ei kuitenkaan maksa?
Koita päättää miten asia on."

Mitä vaikeaa tässä on? Ei ole tässä yhteydessä häiriköinyt, mutta on aikaisemmin ollut väkivaltainen, ja siten tietysti edelleen olemassa varteenotettava uhka.
On luvannut maksaa aloittajalle suoraan käteen puolet vuokrasta, mutta ei ole kirjoilla asunnossa.

Tässä on ihan toissijaista se, ovatko aloittajan valinnat olleet järkeviä vai eivät. Nyt pitäisi saada asiattomasti toisen ihmisen asunnossa majaileva henkilö pois, ja se on poliisiasia.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Vihaanexää 
Päivämäärä:   24.4.24 13:17:46

Onpa vaikeaa tuo luetunymmärrys monelle täällä. Peruskouluun takaisin?

Ei olla mikään paikkakunnan Matti ja Mervi, eron jälkeen tämä riivannut minua ja olen usein vaatinut poistumaan mutta en mä voi 160 cm/53 kg naisena mennä väkisin ottamaan avaimia isolta mieheltä… itse olen halunnut tämän miehen ulos elämästäni mutta ei lähde. Säälistä annoin jäädä mutta ei tämäkään suju.

Soitin Poliisille ja siellä oli ruuhkaa. Muutama miespuolinen kaveri tulee illalla auttamaan häätämisessä, jos ei ole siihen mennessä poistunut.

Ahdistaa vain auton puolesta kun tuon saa häädettyä. Kallis ja uusi auto, en haluaisi että tuo sekopää tekee autolleni mitään kun se on pihapaikalla enkä hallipaikkaa tähän hätään saa. Toki siinä on täyskasko mutta ikävä töihin lähteä jos tuulilasi rikottu.

Mistähän naapurit tietää kuka tässä kirjoilla? Tässä talossa on yli sata asuntoa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.24 13:17:56

Onko tällä helmellä vanhempia paikkakunnalla?
Tiedätkö yhteystiedot?
Jos on ja saat yhteyden paru sinne, että hakevat hulttiomen poikansa pois!

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   24.4.24 13:26:37

Aloittaja on nyt yhteydessä ensin vuokranantajaan ja sanoo että sen asunnossa on vieras ihminen, joka aggressiivinen ja voi tuhota myös asunnon suuttuessaan. Pyydät apua saada sen ulos ja lukot vaihtoon ettei tule paskomaan asuntoa myöhemminkään.

Sitten alkanee homma edistyäkin ja tarvittaessa myös poliisit mukaan.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   24.4.24 13:29:00

Vihaanexää, vie auto muualle.

Sitten on oma moka ellei jaksa hiukan kauemmaksi kävellä autolle hetken aikaa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.4.24 13:39:17

Kuulostaa valitettavasti juuri sellaiselta "sankarilta", joka eron koittaessa pistää kaiken p.skaksi ja hakkaa vielä ex-kumppaninkin kun häntähän ei saa kukaan jättää! Mistä näitä tunnevammaisia miehiä riittääkin? Minäkin veisin auton kauemmas ja katsoisin hyvin tarkkaan ympärilleni, ettei hullu pääse yllättämään.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   24.4.24 13:45:22

Ymmärtäisin jos mies olisi maksanut vuokran että majailee loppuun asti. Mutta ei maksa vuokraa, olette eronneet ja vain sinun allekirjoituksesi on sopimuksissa. Tietysti on inhimillistä antaa toiselle aikaa löytää uusi majapaikka. Soitat poliisin paikalle ja pyydät poistamaan miehen, so simple.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: brita 
Päivämäärä:   24.4.24 13:49:52

Mä kyllä etsisin uuden asunnon itselleni tuossa tilanteessa. Käytännössä et mahda mitään, ellei poliisi tule apuun, ja vaikuttaa siltä, ettei tule.

https://lumo.fi/vuokra-asunnot/

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 13:51:38

Elämänhallinta hukassa sellaisella joka jättäisi asuntonsa "herran haltuun" ja menisi itse vaikka telttaan asumaan.
Aloittaja ei selvästikään ole ihan lammas jos on vienyt pahoinpitelyt käräjille.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 14:18:13

"Onko tällä helmellä vanhempia paikkakunnalla?
Tiedätkö yhteystiedot?
Jos on ja saat yhteyden paru sinne, että hakevat hulttiomen poikansa pois!"

Tänne kirjoittaville olisi hyvä saada jokin ikäraja.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 14:26:06

Voi kyllä vielä viisikymppisenkin isälle voi soittaa, että tulee hakemaan hulttionsa tavarat.

Vein exän roinat ex-appivanhemmille kun herra ei itse ollut kykenevä mihinkään. Vanhempansa eivät tienneet meidän eronneen, exää nolotti liikaa kertoa. Siinähän kuulivat ja varmaan sai poika kuulla myös jotain selkärangattomasta toiminnastaan.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: keski-ikäinen 
Päivämäärä:   24.4.24 14:34:01

En kyllä koskisi pitkällä tikullakaan enää sellaiseen ukkoon jonka kanssa jo käräjillä käyty pahoinpitelyn takia...enkä etenkään ottaisi kämppääni asumaan. Toivottavasti aloittaja nyt viimeistään opit pitäymään täysin erossa tietyntyyppisistä miehistä. Kannattaa katsella mieluummin niitä tylsempiä miehiä kuin pahoja poikia just tämän takia.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.4.24 09:59:19

Joko jätkä lähti?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.4.24 10:13:25

"Voi kyllä vielä viisikymppisenkin isälle voi soittaa, että tulee hakemaan hulttionsa tavarat.

Vein exän roinat ex-appivanhemmille kun herra ei itse ollut kykenevä mihinkään. Vanhempansa eivät tienneet meidän eronneen, exää nolotti liikaa kertoa. Siinähän kuulivat ja varmaan sai poika kuulla myös jotain selkärangattomasta toiminnastaan."

Tähdellä on ikää vajaa kuuskymmentä. Noin olisi ainakin ennen muinoin menetelty.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.24 11:30:52

Eikö olisi parempi irtisanoa vuokrasopimus ja muuttaa vaivihkaa itse pois. Samalla pääset eroon exästä (joku muu ajaa hänet kämpästä pois), eikä exä enää tiedä, mistä etsiä sinua, autoasi tai muuta rikottavaa.

Väkivaltainen exä tuskin muuttuu väkivallattomammaksi. Suojaisin kyllä itseni lähtemällä pois, jos olisin sinä. Tuossa exällä tutussa nykyisessä osoitteessa ja ympäristössä olet kuin tarjottimella, jos exä päättää vaikka känni- tai muissa päissään tulla selvittelemään asioita.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.24 11:33:20

p.o. "exälle tutussa nykyisessä osoitteessa"

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   25.4.24 11:38:58

”Ei olla mikään paikkakunnan Matti ja Mervi - -”
”Ahdistaa vain auton puolesta kun tuon saa häädettyä. Kallis ja uusi auto, en haluaisi että tuo sekopää tekee autolleni mitään kun se on pihapaikalla enkä hallipaikkaa tähän hätään saa. Toki siinä on täyskasko mutta ikävä töihin lähteä jos tuulilasi rikottu.”

Ette ole Matti ja Mervi, mutta silti auto saattaa olla paskottu, kun häädät ukon SINUN kämpästäsi? Huomaatko edes itse ristiriitaa tässä?

”Mistähän naapurit tietää kuka tässä kirjoilla? Tässä talossa on yli sata asuntoa.”

Jos naapureita mietityttää, he ottavat yhteyttä isännöitsijään. Isännöitsijä ottaa sitten yhteyttä vuokranantajaan, joka irtisanoo sopimuksen. Etenkin tässä tapauksessa, kun olet ottanut mieheltä maksua vuokraa varten, kyse on alivuokrauksesta ja se on useimmissa vuokrasopimuksissa erikseen kielletty. Ja kun vielä ukko on tuollainen aarre, joka saattaa laittaa omaisuuttakin palasiksi lähtiessään, niin luulisi naapureita kiinnostavan.

Jos haluaa luvattoman alivuokralaisen, kannattaa edes valita sellainen, joka ei herätä naapureiden mielenkiintoa käytöksellään.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.24 11:48:30

Itse otin ne karskit kaverit messiin.. pakkasin ukon kamat etukäteen eteiseen ja kavereiden kanssa sitten ajettiin pihalle. Nämä kaverit asuivat luonani sen jälkeen muutaman päivän varmuuden vuoksi. en ole enää kuullut koko tyypistä mitään.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: milla 
Päivämäärä:   25.4.24 11:53:30

Otat siltä avaimet pois kun se vaikka nukkuu tai on vessassa. Sitten kun seuraavan kerran kävelee ovesta ulos niin odotat 5 min ja nakkaat sen kamat pihalle. Sitten pyydät isännöitsijää että lukko sarjotetaan uudestaan.
Olet varmaan hirveän nuori tai muuten avuton kun on niin vaikea tätä hoitaa.
Ykkösasia: avain poisvaikka salaa. Josei mitenkään onnistu niin lukon uusi sarjoitus, sanot isännöitsijllä että asap, koska vakava väkivallan uhka. Poliisista ei apua tässä koska vaikka poistavat kaveri palaa koska avain.
Ja jos kaveri huomaa piilotat myös oman avaimen hetkeksi.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   25.4.24 11:53:53

Voit mennä turvakotiin siksi aikaa kun se äijä saadaan sieltä ulos. Älä pelkää omaisuuden, vaan itsesi puolesta. Poliisi ja vuokranantaja, isännöitsijä auttavat käytännön häädössä. Sosiaalitoimistoon voit myös tehdä huoli-ilmotuksen exästä. Turvakoti auttaa siinäkin. Jos et halua mennä turvikseen, sieltä saat apua myös puhelimitse.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: jvåoijfdg 
Päivämäärä:   25.4.24 12:04:48

HALOO!!! Ei voi häätää kun ei ole kirjoilla! Miten tämä on niin vaikea tajuta!! Poliisi voi poistaa, ja ottaa samalla avaimet pois.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.24 12:12:25

Saiko aloittaja sen tyypin pihalle sieltä? Tuliko ne miespuoliset kaverit apuun?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.4.24 12:24:30

Sisaret, älkää olko noin kahjoja että "säälitte" väkivaltaisia ukkoja.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.4.24 14:03:46

Kysy neuvoa oikeusaputoimistosta jos olet pienituloinen.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Cxc 
Päivämäärä:   25.4.24 14:05:35

Irtisanon vuokrasopimus, ja muuta itse pois. Kerro miehelle, että irtisanottu sekä hänet että soppari. Ymmärrän, et halua muuttaa, mutta voi olla että et saa sitä ulos millään. Mun ex ei suostunut ymmärtämään, että jätin sen eikä suostunut muuttamaan. Myin talon.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.4.24 14:15:24

Tämän takia ei ikinä miestä omaan omistusasuntoon, tai kämppään joka on sinun nimissä vuokralla :D

En ymmärrä miten miehille on niin yleistä vaan jäädä asumaan ja kieltäytyä hyväksymästä eroa. Helpompi itse lähteä kun alkaa tekemään tuholaistorjuntaa nurkkiin pesiytyneille loiseläjille..

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: Seurailija 
Päivämäärä:   25.4.24 14:26:45

Jos muuttaa itse pois ja jättää ukon sinne kämppään irtisanomis ajaksi, niin vuokraaja vastaa kaikesta, mitä vahinkoa exä tekee kämpälle. Vaikea juttu siksikin.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   25.4.24 14:55:26

"En ymmärrä miten miehille on niin yleistä vaan jäädä asumaan ja kieltäytyä hyväksymästä eroa."

Tämä. Lisäksi vielä hakataan ex-puoliso ja rikotaan kaikki mitä tielle osuu. Mitä helv?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.4.24 14:59:54

Tee siitä kultareppanasta sossuun huoli-ilmo

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.24 22:21:51

"Jos muuttaa itse pois ja jättää ukon sinne kämppään irtisanomis ajaksi, niin vuokraaja vastaa kaikesta, mitä vahinkoa exä tekee kämpälle. Vaikea juttu siksikin."

Entä jos muuttaa itse pois vasta irtisanomisajan jälkeen? Millainen vastuu vuokralaisella (entisellä vuokralaisella) on siitä, että asunnossa on joku asiaankuulumaton henkilö?

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.24 22:26:48

Vastaan itselleni tai paremminkin kysyn lisää: varmasti on jonkinlainen vastuu, jos päästää toisen omistamaan asuntoon ulkopuolisen ja antaa avaimenkin.

Voisiko aloittajan vastuu keventyä sillä, että hän (vuokrasopimuksen irtisanottuaan ja itse pois muutettuaan) ilmoittaa tilanteesta vuokranantajalle, taloyhtiölle ja kenties poliisillekin? Jotta kyseiset tahot poistaisivat miehen asunnosta.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: mmmmm 
Päivämäärä:   25.4.24 22:30:38

Miten voi olla niin @!#$ vaikeaa saada se avain siltä tyypiltä pois??? Kai se joskus nukkuu!

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: // 
Päivämäärä:   26.4.24 06:05:31

Miten se avaimen pois ottaminen auttaa? Tuskin äijä ilman avaimia pois asunnosta lähtee, ja varmasti tajuaa aloittajan ottaneen ne, jos huomaa niiden yhtäkkiä kadonneen. Tähän asetelmaan kun lisätään vielä väkivaltaisuus, niin soppa on valmis. Toimii ehkä ainoastaan silloin, jos avainnipussa on niin paljon avaimia ja muuta krääsää, ettei yhden avaimen katoamista huomaa.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.24 06:56:54

"HALOO!!! Ei voi häätää kun ei ole kirjoilla! Miten tämä on niin vaikea tajuta!! Poliisi voi poistaa, ja ottaa samalla avaimet pois."

Selkeästi asuu siellä, joten ei voi noin vaan pistää pihalle..

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.4.24 08:25:00

"Selkeästi asuu siellä, joten ei voi noin vaan pistää pihalle.."

Lain mukaan voi. Menkööt sinne, missä on kirjoilla.

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.4.24 08:44:58

Kysitkö sinä isännöinnistä nyt avainten uudelleen sarjoitusta? Jollet, see se nyt tänä aamuna 9.00 nsinen ja oitis!

  Re: Miten saada exä ulos minun kämpästä?

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   26.4.24 10:36:22

Ei asu kun ei ole kirjoilla talossa.Eli ei ole asumisoikeutta. Poliisi voi poistaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.