Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: pulassa 
Päivämäärä:   24.4.24 10:04:47

Jos olisitte tapailleet tiiviisti vuoden ajan miestä, jonka kanssa kaikki muuten toimii, mutta mies ei pysty seksiin tai jaksa ryhtyä siihen, jatkaisitteko suhdetta? Edellisestä kerrasta on nyt puolitoista kuukautta ja tulen hulluksi. Syynä kuulemma stressi, mutta eikö elämässä ole aina stressiä ihan jokaisella?

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: pulassa 
Päivämäärä:   24.4.24 10:08:47

Tämä tilanne heijastuu minuun seksuaalisena turhautumisena, itsetunnon laskemisena ja aiheuttaa ahdistusta, kun pitäisi viettää aikaa yhdessä. Omat halut nousevat helposti toisen ollessa läsnä, ja sitten torjutuksi tuleminen ja toisen haluttomuus satuttaa ja aiheuttaa pahimmillaan ihan fyysistä epämukavuutta, kun yritän vielä salata sen, etten aiheuttaisi paineita.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   24.4.24 10:14:16

Kokemusta on ja ero siinä tuli. Liki 3 vuotta tuhlasin aikaa elämästäni.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 10:16:16

Jos nyt jo tilanne on noin vaikea, eikä siitä selvitä puhumalla, ei ole mitään järkeä jäädä uppoamaan tuohon suohon yhtään pidemmäksi aikaa.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: reppu 
Päivämäärä:   24.4.24 10:20:13

En jatkaisi noin lyhyen suhteen jälkeen jos mies ei olisi kykeneväinen keskustelemaan asiasta kunnolla.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: pulassa 
Päivämäärä:   24.4.24 10:22:28

Näin se on varmaan tehtävä. En kyllä tiedä palautuuko itseluottamus tästä enää koskaan. Olin kai niin huonoa seuraa sängyssä ja seksuaalisesti epäonnistunut naisen irvikuva, että onnistuin viemään halut jopa pelimiehen maineessa olleelta tyypiltä, joka on kaatanut satoja naisia.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   24.4.24 10:27:04

En olisi katsellut vuotta!

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 10:30:40

Voi, kumpa itse tapaisin tuollaisia miehiä. Olette huono pari. Itse en osaisi kuvitella eroavani seksin takia joten teillä on eri prioriteetit. Kannattaa kertoa tälle miehelle myös että on ok että ei välitä seksistä mutta sä kaipaat enemmän.

...Koska sitten me vähemmän haluavat naiset ei ikinä tavata näitä vähemmän haluavia miehiä koska ne pyrkii salaamaan kaikin voimin libidonsa tason koska heidät on aiemmin sen takia jätetty. Olisi hyvä näiden miesten sisäistää että ihmiset on erilaisia eikä erilainen ole huono.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 10:30:46

"pelimiehen maineessa olleelta tyypiltä, joka on kaatanut satoja naisia."

Voi luoja nämä on niitä pahimpia ongelmakimppuja! Ei kukaan normaalisti toiminnallinen aikuinen mies halua kehittää itselleen mitään panomies-mainetta. Taustalla on 100 % varmuudella epävarmuus omasta seksuaalisesta kyvykkyydestä, jota pitää sitten todistella itselleen yhden illan jutuilla. Se vaan ei poista ongelmia, jotka tulevat esiin pidemmässä suhteessa.

Kuka tahansa idiootti pääsee kerran naisen kanssa sänkyyn, mutta pitää olla muutakin kun suuret puheet jos aikoo päästä toistekin.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   24.4.24 11:11:57

Joo en jatkaisi

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: Ee 
Päivämäärä:   24.4.24 11:26:51

En jatkaisi suhdetta. Olen itse ollut sellaisessa suhteessa, jossa seksi jäi taka-alalle eikä kumppanilla ollut halua puhua asiasta. Ajattelin koko ajan, että no kyllä se siitä, ens kuussa sitten, ajan kanssa, ohimenevää... No ei se siitä. Suhde kaatui oikeastaan tähän seksiongelmaan, koska menetin itsetuntoni ja meistä tuli vain kavereita kun läheisyyttä ei ollut.

Nyt olen uudessa suhteessa ollut jo viisi vuotta, jossa sänkyhommat toimii paremmin kuin hyvin. Vasta uuden suhteen myötä tajusin, miten huonosti sitä molemmat voivat suhteessa, jossa halut eivät kohtaa tai makkarissa on ongelmia.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: fox 
Päivämäärä:   24.4.24 11:40:37

Jos kerran peluri, niin sillä voi olla jo kierroksessa muutama muu kun sinä et enää kiinnosta.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   24.4.24 12:17:58

Jos täältä kysyt, niin Hötönetin puumat olisivat antaneet jo aikoja lapikasta.
Näillehän ykkösenä on aina seksi, sen toimivuus ja oikeat asennot.
Muusta viis.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   24.4.24 13:08:12

Voi minullakin oli kerran "pelimiehet" maineessa oleva mies ja seksiä oli erittäin harvoin ja eikä se ollut kovin hyvää edes...

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.24 13:12:05

Se että saa yhden illan juttuja ei millään tavalla kerro kyvystä pitää yllä hyvää seksielämää suhteessa, ei todennäköisesti liity sinuun siis mitenkään tämä haluttomuus :)

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.4.24 14:52:30

Jos sukupuolet olisi toisinpäin, täällä huudettaisiin kuorossa, että on ok olla haluamatta ja kyllä kumppanin pitää ymmärtää, jos toisella on stressiä.

Itse kysymykseen: Jos asiasta voi keskustella, siinä ei ole ongelmaa. Ei aina tee mieli. Sillon halukas voi hoidella itse omat tarpeensa. Jos mies ei suostu keskustelemaan asiasta, niin se kertoo sitten jo vakavammista ongelmista suhteessa, eli silloin harkitsisin jatkoa.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 14:55:51

On ok olla haluamatta, ja tietenkin pitää ymmärtää jos toisella on stressiä. Suhdetta ei kuitenkaan ole mikään pakko jatkaa :) Oli sukupuolet miten päin vaan.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   24.4.24 15:46:58

Jos seksi tökki ensimmäisen vuoden aikana jo noin niin miten se sitten tökkiikään myöhemmin.
Jos seksi aloittajalle tärkeä asia niin eihän tuosta mitään tule.
Onko miehellä seksissä jotain ongelmia josta ottaa "stressiä" ja into katoaa siihen ?

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 17:13:33

No henkisesti vammanen tuo on!

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: Juulia 
Päivämäärä:   24.4.24 18:59:35

Pelimiehet osaa saalistaa, ei muuta.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   24.4.24 19:05:22

Ehkä hän pelimiehenä haluaa uutta ja jännittävää kumppania. En jäisi katselemaan kun se tapahtuu.

  Re: Lyhyehkö suhde, seksi takkuilee jo nyt

Lähettäjä: mitä 
Päivämäärä:   24.4.24 19:11:14

Se on varmaan just noi pelimiehet tommosia. Siksi lukumäärä on noin iso koska harva eksyy sänkyyn toista kertaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.