Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 09:11:17

Kauan olin haaveillut eräästä puhelimesta ja ajattelin että sen ostan kun vanha menee rikki vaikka maksaa n 1300e. No mietin että koska en ole ikinä puhelinta onnistunut rikkomaan vaan kestänyt monta vuotta, niin antaa mennä. No ilokseni löysin saman puhelimen n 500e halvemmalla hobby hallista, tuntui uskomattomalta että oli niin paljon halvempi.

No kun puhelimen sain niin en nähnyt siinä mitään vikaa. Parin päivän päästä kun laitin puhelimen näyttöä kirkkaamalle huomasin siinä menevän keskellä "plasmaviiva". No puhelin himmensi automaattisesti itseään ja se katosi enkä ajatellut kuin että joku häiriö. Parin päivän päästä siitä tajusin että se viiva on siinä koko ajan kun näytön kirkkaus on korkeammalla.
Laitin hobby halliin viestiä ja lähetin huoltoon.

Puhelin tuli huollosta korjaamattomana ja laitin viestiä niin vastasivat että huolto kieltäytynyt korjaamasta koska puhelin naarmuilla ja näyttö rikki koska väännetty!
No

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 09:13:53

Lähti kesken..

Puhelimessa ei ole yhtään naarmua ja en ole vääntänyt vaan pitänyt kuin kukkaa kämmenellä ja laitoin heti suojakuoret.

Mitä nyt? Miten todistan että puhelin tuli valmiiksi rikkinäisenä mulle? Siinäpä varmasti syy halpaan hintaan :( Tämä oli joku virolainen firma joka heidän kauttaan myi.

"Onneksi" ostin laskulla mutta mitä jos eivät suostu perumaan kauppoja?

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.24 09:19:54

Hobby Hall tekee tuota, kaikki tulee rikkinäisenä ja kauppojen purku on todella haastavaa. Ei halvalla saa hyvää, aina jos joku myy runsaasti halvemmalla kuin muut, pitää hälytyskellojen soida.

Kannattaa yrittää kauppojen purkua ja ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen jos ei ala sujua, mutta voi olla että menee oppirahoina. Olen pahoillani.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 09:49:01

Harmittaa että olen lukuisia kertoja tilannut tuolta ja kaikki sujunut ok.. harmittaa todella sillä niin iso summa ja ihan väärin että joutuisin maksamaan sen. Onko joku ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen että miten paljon ollut apua? Ajattelin nyt kuitenkin lähettää tuon puhelimen heille takasin palautuslapun kanssa.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   24.4.24 09:53:33

Hobby Hallista on netti täynnä huonoa palutetta ja siitä on varoiteltu täällä ht.netissäkin useita kertoja. Jatkossa kannattaa olla tarkempi mistä tilaa. Kauppaa voi yrittää purkaa, mutta kyseisen yrityksen kanssa se vaikuttaisi olevan todella vaikeaa.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.24 10:03:13

Kuluttaja ottaa yhteyttä kuluttajaNEUVOJAAN, eikä asiamieheen.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   24.4.24 10:05:08

2.

Älä ikinä osta mitään kallista minkään kauppa-alustan torin myyjiltä, olkoon amatsooni, hobbari, kärkkäinen tai mikä tahansa myyntialusta!

Älä osta nyky-hobbarista mitään.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 10:28:26

No siksi ostinkin laskulla kun olen lukenut huonoja kokemuksia täälläkin ko firmasta. Ennen on kaikki kaupat sujunut hyvin niin uskalsin tilata, laskulle.

Mutta onko tästä hyötyä vaikka on laskulla jos pakottavat sen maksamaan ?

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 10:44:25

Verkkokaupassa on 14 vrk palautusoikeus. Joko aika on mennyt?

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 10:50:02

On mennyt koska lähetin puhelimen huoltoon ja se oli siellä kuukauden.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 11:45:50

Itse olisin kyllä vaan palauttanut ja ostanut uuden

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 12:17:00

Miksi ylipäätään ostat noin kalliin puhelimen jostain Hobby Hallista? Tyhmäkö olet.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.4.24 12:19:18

"No ilokseni löysin saman puhelimen n 500e halvemmalla hobby hallista, tuntui uskomattomalta että oli niin paljon halvempi"

- Tässä vaiheessa pitäisi jo joku varoituskello soida. Kukaan ei myy noita yli tonnin maksavia lippulaivoja millään 800 eurolla.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.4.24 12:20:32

Ja ylipäätään oli tuote mikä tahansa. jos se on älyttömän halpa, niin kai sen tyhmempikin tajuaa, että se ei voi olla totta.

Tai jos tuotetta ei saa mistään ja jossain sitä onkin varastossa heti toimitettavaksi.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.24 12:22:10

"Miksi ylipäätään ostat noin kalliin puhelimen jostain Hobby Hallista? Tyhmäkö olet."

Kaikki meistä tekee joskus virheitä elämässään, ei sen takia tarvitse tyhmäksi haukkua. Se on todella vahingoittavaa mielenterveydelle ja itsetunnolla, ja tuollainen haukkuminen johtuu yleensä vain sinun omasta pahasta olostasi.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   24.4.24 13:30:23

Lopetin Hobby Hallilta tilaamisen kun selvisi että se on siirtynyt Virolaisomistukseen.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Suffe 
Päivämäärä:   24.4.24 15:16:16

.itse kun olet kuitenkin asiasta reklamoinut (ajoissa?) ja koska korjaaminen ei onnistunut niin lähtisin yrittämään palautusta vedoten siihen että tuote oli viallinen

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Kep 
Päivämäärä:   24.4.24 16:32:06

Missä vaiheessa HH on mennyt noin huonoksi? Kun mä olin penska 25v sitten, se oli paras paikka ostaa tavaraa, sai melkeen mitä vaan osamaksulla, itekkin sain uuden pyörän joka oli hyvä pyörä.
Mut nyt tuntuu että vertautuu kiinakrääsään ja monen kokemukset huonoja

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   24.4.24 16:34:55

Hobby Hall on ennemmin ollut Stockmannin omistuksessa. On myyty joitain aikoja sitten itä-eurooppalaiseen omistukseen.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.4.24 16:36:23

Kep, myytiin virolaisille vuosia sitten ja lähes kaikilla on pelkkää huonoa sanottavaa. Myyvät tavaroita, joita ei ole, toimittavat vääriä tuotteita, tuotteita joutuu odottamaan kuukausia jne. Lue huviksesi netistä arvioita - en tilaisi sieltä MITÄÄN.

  Re: Hobby Hall lähetti rikkinäisen puhelimen

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   24.4.24 16:58:33

No en nyt ajattele olevani erityisen tyhmä sillä olen useasti tilannut ennenkin hobby hallista ja otin tuon puhelimen siksi juuri laskulle, jos tulee ongelmia.. lähetin sen nyt takaisin ja ilmoitin että laitin heille heti tietoa että puhelin on rikki. Pelkään että syyttävät minua silti ja lähettävät takaisin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.