Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   23.4.24 14:30:36

Yksi tuttava jatkuvasti kertoo yhdestä fb kaveristaan jonka julkaisuja myötähäpeää. Ärsyttää, naurattaa jne... Ei kuitenkaan poista kavereista.

Tekeekö joku samaa ja kertokaa syitä miksi haluatte seurata tyyppejä joita myötähäpeätte?

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: Mielenkiinnosta 
Päivämäärä:   23.4.24 14:36:26

Toki voin myötähävetä hänen postauksiaan mutta elävässä elämässä on kuitenkin ihan kiva tyyppi. Minkälaisen kuvan antaisin jos estäisin tai poistaisin fb.stä.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.24 14:38:02

No kai sitä silti voi hyväksyä ja ymmärtää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä, vaikka naurattaa, ärsytttää ja myötähävettää ja heidät voi haluta pitää elämässään ja facekavereissaan. Menisi aika yksipuoliseksi, jos tuuttavapiirissään pitäisi vain kaikki samoin ajattelevat ja omasta mielestä riittävän fiksut, eikä yhtään outoa tyyppiä. Monilla voivat olla vaikka omat vanhemmat sellaisia, joiden ajatusmaailma myötähävettää.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.24 14:38:07

Koska tykkään että elämässäni on ihmisiä jotka on vielä enemmän sekaisin kuin minä itse, ja toisaalta koska nautin niiden outoudesta ja koen viihdyttävänä seurata mitä sieltä seuraavaksi tulee.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: 6 
Päivämäärä:   23.4.24 14:55:22

Koska kyseessä on vähän hankala ihminen ja meillä on paljon tuttuja. En halua sitä paskamyrskyä jos poistaisin hänet, parempi vain skrollata ohi päivitykset.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   23.4.24 14:58:50

Minulla on kavereissa yksi, joka vaikuttaa päivitystensä perusteella siltä, ettei ihan täysillä käy. Livenä hän on kuitenkin kiva ja normaali, ei vaan osaa ilmaista itseään kovinkaan hyvin kirjoittamalla ja siksi hänen facejulkaisuistaan saa todella omituisen kuvan. Skrollaan aina päivitykset ohi.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.24 15:14:36

En itse postaa koskaan mitään, joten ihan sama ketä mun kaverilistoilla on, en pidä heihin yhteyttä enkä avaa omaa elämääni (koska oma elämäni todellakin on omani).

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   23.4.24 15:21:12

Kivahan niitä on lukea, vaikkei tykkäisi. Julkaisut ja live on ihan eri. Ihmettelen kyllä, jos joku vain ja ainoastaa pilkkaa ja silti muka kaveri, mutta sitähän tää netti on.
Yhden kohdalla kyllä mietin useasti poistoa: yhteys yläasteelta, muuten en tiedä mitään, ärsyttävä hoitsu ja "rääkkää" koiraansa.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   23.4.24 15:29:09

Mä poistan kyllä ärsyttävät ja oudot tyypit samantien somesta, en vaan jaksa. :D

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   23.4.24 21:46:34

Koska se on kuitenkin jollain lailla viihdyttävää. Tai riippuu millä lailla outo. Jos joku suoltaa jatkuvasti jotain poliittista propagandaa tai vaikka rasistista tai sovinistista paskaa, niin sellaiset kyllä poistan. Se ei edes viihdytä

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.4.24 21:48:39

Sairas mielenkiinto ajaa minut seuraamaan erästä hevosihmistä. Se uhriutuminen ja miten kaikki on toisten syytä ja naapuritkin kiusaavat viatonta ja miten toiset hevosnaiset lähtevät tähän mukaan kuin avioton lauma.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.4.24 21:50:16

Aivoton siis

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: mari 
Päivämäärä:   23.4.24 21:50:41

Poistanko elämästäni outoja ihmisiä? Kuka on outo?

Mulla on outoja sukulaisia, outoja tuttavia. Se tuo rikkautta elämääni. Erilaisuus (ei vain monimuotoisuuden hyväksyminen, sopivista sateenkaarivalikoimista) laajentaa ajatusmaailmaani hyväksymään myös ne vähän erilaiset somessa ja oikeassa elämässä.

Ei kaikkea erilaista pidä poistaa.

  Re: Mikset poista somestasi outoja ihmisiä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   24.4.24 20:23:02

Erilaisuus on mielenkiintoista ja tuo uutta ajattelemistaja uusia näkökulmia.
Poistan korkeintaan törkyä postaavat pervot ja feikkiprofiilit.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.