Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: Maj 
Päivämäärä:   23.4.24 12:35:00

Etätöitä teen ja mietin, että ostaisiko sitä sähköpöydän alle tuollaisen kävelymaton? Onko kellään kokemuksia, pystyykö siinä oikeasti keskittymään, tuleeko käytettyä? Tai vaihtoehtoisesti jokin seisontamatto, kokemuksia sellaisesta?

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   23.4.24 12:43:52

Olin yhdessä työpaikassa, missä oli kävelytyöpiste, siis kiinteä "juoksumatto" jolla pystyi mennä vain 2 - 3 km/h nopeutta kävellen ja käsikahvojen tilalla oli työpöytä. Rakastin sitä! Kävelin joka päivä töissä 7 km, ja olin paljon virkeämpi kuin istumatyössä ikinä. Sitten vaihdoin työpaikkaa...

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.4.24 12:56:50

Samaa miettinyt jo tovin ja eilen laitoin maton tilaukseen. Ainakin kuntosalin matolla pystyn reippaassa kävelyvauhdissa hyvin seuraamaan telkkaria tai näyttöä. Osalle tämä saattaa ilmeisesti aiheuttaa matkapahoinvoinnin tyylistä oiretta? Itselläni on töissä paljon pitkäveteisiä palavereja, tuleepahan niissäkin jatkossa aika hyötykäyttöön, kun voi kävellä samalla.

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: jassåå 
Päivämäärä:   23.4.24 13:02:59

Virtuaalipaltsussa tämmönen olisi ihan ehdoton, etenkin jos ei tarvitse seurata näytöltä silmä kovana esitystä.

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: J O 
Päivämäärä:   23.4.24 13:03:42

Kerran kokeilin sähkötuolia. En suosittele. Pyykinpesukone tuntui sen sijaan tosi kivalle istua. Sähköpöydistä ei kokemuksia. Tavallisen toimistopöydän alla olin edellisessä duunissani välillä, mutta ei siitä sen enempää. Se toimitusjohtaja olikin ihan m.lkku.

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   23.4.24 13:56:41

Mä luin että kokemuksia kävelymatosta sähköpyörän alla ja mietin että mitä sisälläpyöräilyä aloittaja aikoo harrastaa. Että onhan siihen hommaan kuntopyörä. :'D

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.24 14:11:12

Minäkin olen miettinyt, mutta hieman pohdin, pystynkö oikeasti lukemaan näytöltä numeroita ja tekemään töitä samalla kun kävelen matolla. Vaikkei vauhti olisi kummoinen, niin jotenkin mietin pysyykö oma keskittymiskyky kun pitäisi numeroita näpytellä näytöltä lukien.

Kallis hankinta jos ei pystykkään käyttämään :/

  Re: Kokemuksia kävelymatosta sähköpöydän alla?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.4.24 15:07:22

Huimausta/keinuntaa aiheuttaa joillekin. Itse en ole kokeillut mutta vähän oudolta kuulostaa, että pystyisi kirjoittamaan samalla,,kun kävelee. Käsin muistiinpanoja ei ainakaan. Etäpalavereissa tms. voi jumpata sit muuten, on monipuolisempaakin kuin kävely, kävellä voi vaikka pöytää ympäri, jos tykkää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.