Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   23.4.24 12:34:19

Kysyisin apua täältä kun en tunne henk.koht eläinlääkäriämme, mutta haluaisin huomioida häntä jollain lahjalla. Häneltä on aina saanut superhyvää palvelua ja koen, että hän on tehnyt jopa poikkeuksellisen paljon eläinlaumani eteen.

Joten, eläinlääkärit, eläintenhoitajat tai eläinlääkäreitään lahjoneet, minkälaista huomioimista suosittelette. Olisiko esim. joku lahjakortti joka käy moneen hyvä idea?

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Jojo 
Päivämäärä:   23.4.24 12:40:18

Mä vein pienelle klinikalle kakun ja kahvipaketin, kun he pelastivat koirani hengen. Toki tiesin, että juovat kahvia.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.4.24 12:51:02

Kiitos palkitsee aina. Leivo vaikka kakku ja kiitoskortti mukaan. Tuskin ellit lahjakortteja yms asiakkailtaan niin toivoo.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Äö 
Päivämäärä:   23.4.24 13:06:27

Meidän tutut vei hienon kakun tms kun pelastivat heidän koiran hengen kun toinen koira oli raadellut. Olivat iloisia. Kaikki siis.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: kell 
Päivämäärä:   23.4.24 13:35:28

Kahvipöytäsyötävät (leipomukset, suklaat jne.) tekevät aina kauppansa. :)

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   23.4.24 14:01:22

Musta taas lahjakortti olisi ihan paikallaan aloittajan kuvailemassa tilanteessa. En itse ole ell. mutta kuvittelisin, että siinäkin ammatissa on paljon kaikkea kyselijää ja kiittelijää. Kyllä joku kunnon lahja varmasti miellyttää enemmän kuin joku kukka tai kakku.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.4.24 14:46:55

Itse en elli mutta vastaavasti palveluammatissa hevosten kanssa niin tietty lahjakortit yms kiusallisien tuntuisia kun jo kuitenkin asiakkaat maksaneet palvelunsa. Mutta tosiaan kakku tai kukka tai suklaa ilahduttaa aina ja ajatus siitä että asiakkaat ovat tyytyväisiä.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.4.24 14:57:13

No ei todellakaan tarvitse viedä mitään rahallisesti arvokasta, ei todellakaan mitään lahjakortteja. Elli on saanut palkkansa (todennäköisesti ihan hyvän sellaisen) jo työnsä tehdessään.

Hyvään mieleen riittää varmasti kukat, suklaa, kahvi, leivokset tai joku muu vastaava.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.24 15:02:31

Nuo kakut on siitä hyviä, että se on kiitos koko tiimille. Myös siitä asiakkaalle näkymättömästä työstä joka mahdollistaa eläinlääkärin paneutumisen itse potilaaseen. Jos taas kyseessä on tällainen kotikäyntejä tekevä uurastaja, niin miten olisi kesäkukka ja mansikka-aski?

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: ..- 
Päivämäärä:   23.4.24 17:37:46

Itse annoin vähän aikaa sitten omalle ellillemme villasukat, kun hän tuli lopettamaan koirani. Etukäteen en tiennyt, onko hänellä niille käyttöä, enkä tiennyt jalan kokoakaan, mutta varastossa oli monta paria, joista sai valita mieluisat.

Muuten just kakku, keksi, konvehdit ja kukat vois olla hyvä vaihtoehto.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   23.4.24 18:10:22

Kesällä marjarasia.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Mn 
Päivämäärä:   23.4.24 18:16:15

Kiitos kukat korkeintaan. Ovat tehneet työnsä ja saaneet siitä hyvän korvauksen.
Tuskin viet lääkärille kun olet saanut avun vastaan otolla lahjaa
Kampaajalle kun on leikannut hyvin sun hiukset

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   23.4.24 18:21:14

Minäkin veisin syötävää.
Meidän klinikalla ainakin kaikki syötävät herkut käy nopeasti kaupaksi :D

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.4.24 20:20:16

Kysymysmerkin kanssa samalla linjalla. Kakkua, pullaa tai suklaata yhteiseen kahvipöytään jolloin kiitos tulee koko porukalle.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Kuup 
Päivämäärä:   23.4.24 20:26:54

Olen vienyt paikallista laadukasta kahvia/teetä, joskus kukan, hienompia karkkeja tms. Meillä eläinlääkäri pyörittää yksityistä omaa klinikkaa, on jopa kotoaan tullut takaisin töihin hoitamaan meidän eläimiä.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   23.4.24 21:54:51

Omien eläinten kanssa en tarvitse kuin ell palveluja, edes ajanvaraukseen. Tuntuisi oudolta palkita koko asemaa, eli ymmärrän hyvin että haluaa palkita juuri eläinlääkäriä joka on tehnyt enemmän kuin mitä virka vaatisi.

Ehkä juuri joku lahjakortti, esim 100€

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   24.4.24 07:23:56

Omalla: no sitten kiität vain lääkäriä. Meidän ell asemalla taas joku muu siivoaa, desinfioi, varaa ajan, avustaa jne niin silloin kiittäisin kaikkia. Jos ell tekisi yksin kuten teillä, niin en tietenkään kiittäisi esimerkiksi naapurin pizzeria josta hän hakee lounasta.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   24.4.24 07:40:09

Kyllä, tarkoitukseni on kiittää nimenomaan eläinlääkäriä. Muut asemalla tekevät työnsä ja hän tekee enemmän kuin vain pelkän työnsä :) Hoitajat ovat jopa aika koppavia, tämä ell on sydämellinen, kuuntelee omistajaa ja on ottanut meitä päivän päätteeksi hätätilanteessa jne jne. Asiakkuutta takana jo yli 20 v eli niihin vuosiin on tätä loistavaa palvelua kertynyt vähän isommankin lahjan edestä.

  Re: Miten huomioida eläinlääkäri, lahja?

Lähettäjä: Kessi 
Päivämäärä:   24.4.24 08:01:41

Ns normaalitapauksessa kakku tms pieni muistaminen, mutta aloittajan kohdalla voisin itsekin miettiä vähän isompaa kun yhteistyötä on takana noin pitkä aika.

Esim just lahjakortti. Vaikkapa johonkin ravintolaan (jos eläinlääkärillä on puoliso, varmasti hänkin ilahtuu koska on myös joutunut uhraamaan yhteistä aikaa ylimääräiselle työlle) tai hierontaan tai johonkin muuhun palveluun. Jos eläinlääkärillä on itsellään lemmikkejä, lahjakortti vaikka eläinten valokuvausta varten ammattikuvaajalla voisi olla kiva.

On kuitenkin ihan sama mikä se lahja on. Ele on tuossa kaikista tärkein ja taatusti lämmittää mieltä! Monet kun ajattelee että ”kyllä se on jo palkkansa saanut”. Todellisuudessa se palkka ei välttämättä ole mikään juhlava.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.