Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Molli 
Päivämäärä:   23.4.24 12:10:32

Mulla oli sunnuntaina etova olo, ajattelin että johtui lauantai-illan myöhään syödystä raskaasta ateriasta aasialaisessa ravintolassa. Ei ripulia, eikä oksentamista. Eilen olin jo ihan fine. Kumppanini oli kanssani tuolla syömässä, mutta hänelle tuli vastaava olo eilen. Nyt ilmoitti, että ei ollut nukkunut koko yönä ja kylmä/kuuma hikoiluttanut peitonkin läpimäräksi. Vatsaa vääntää mutta mitään ei tule ulos. Huolestuttaa, koska hänellä on myös sydämessä vikaa.

Onko tällaista pöpöä muut havainneet olleen liikkeellä?

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   23.4.24 12:16:47

Mulla alkoi lauantaina illalla vatsaa krampata ja meni löysäksi. Sunnuntaina päivällä ok, illalla samalla tavalla kramppasi ja ihan vettä. Eilen nukuin koko päivän ja aina syömisen jälkeen vatsaa väänsi. Ei mikään normaali oksennustautiolo, vähän viluinen ja väsynyt. Tänään aika ok olo.

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Jah 
Päivämäärä:   23.4.24 12:24:41

Ystävä ajattelee ruokamyrkytystä. Minulla suolisto tuntuu siltä ja haiskahtaa ilma siltä, että kohta lentävi.

Muutama muu sanoo myös

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Molli 
Päivämäärä:   23.4.24 12:27:07

Ruokamyrkytys olisi kyllä tullut jo silloin lauantaina. Myös tyttäreni oli syömässä mukana, mutta söi vähän kapeammalla skaalalla ruokia, kuin minä ja mies syötiin. Tytöllä ei mitään oireita.

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Selvitä 
Päivämäärä:   23.4.24 12:33:03

Onko syöty metukkaa tai muuta kylmäsavulihaa.

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.4.24 12:49:23

Olen kuullut vastaavasta pariltakin eri ihmiseltä viime viikolla, että voi ollakin.

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Kps 
Päivämäärä:   23.4.24 13:15:10

Meillä oli noro, ja 3-vuotiaalla se oli sellainen, että oksensi lauantaiaamuna kerran ja maanantaiaamuna kerran, vaikka kaikki muut anto tulla ihan huolella. Eli sekin voi olla erilainen.

  Re: Onko tällaista vatsapöpöä nyt liikkeellä?

Lähettäjä: Molli 
Päivämäärä:   23.4.24 13:30:53

Ei ole syöty metukkaa eikä kylmäsavulihaa. Eikä kukaan oksentanut, eikä ripuloinut.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.