Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: Olpi 
Päivämäärä:   22.4.24 21:13:21

Miksi alkkis joka ei oo ennen tämmöstä sammumista harrastanu nii on alkanu sammumaan useasti kuukaudessa. Oli sovittu tapaaminen johon hän ei tullut. Menin katsomaan(minulla avain hänen luokseen) ja siellä se makasi lattialla. Vastasi kyllä jotenki kysymyksiin. Ikää hänellä jo 62 vuotta ja juomista harrastanut sen 40 vuotta

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: Fact 
Päivämäärä:   22.4.24 21:14:58

On mahdollista, että tämä henkilö on kehittänyt alkoholinkäytön ongelmia, jotka aiemmin eivät olleet niin selvästi näkyvissä. Ikääntyminen ja pitkäaikainen alkoholin käyttö voivat vaikuttaa elimistöön eri tavoin ja lisätä riskiä sammumisille ja muille terveysongelmille. Olisi hyvä harkita keskustelua hänen kanssaan terveysammattilaisen kanssa saadakseen tukea ja neuvoja tilanteen ratkaisemiseksi.

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: Olpi 
Päivämäärä:   22.4.24 21:26:40

Ei halua apua tähän ongelmaan. Paljon se näyttää elimistö vaan kestävän ku joka päivä juo.

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: keski-ikäinen 
Päivämäärä:   22.4.24 21:29:37

Vanhuus ei tule yksin, mukana tulee roppakaupalla terveysongelmia. Jos ihminen on ryypännyt 40 vuotta niin ei mikään ihme että alkaa sammuilemaan, ihme ettei ole jo aiemmin alkanut. Itse olen vasta 45 ja nyt on käynyt jo hyvin selväksi että kroppa ei kestä enää ollenkaan sellaista juomista kuin vaikka kymmenen vuotta sitten.

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 21:41:04

Alkoholisti myös ajan kanssa lisää koko ajan juomiaan määriä. Lopulta ei kroppa kestä, voi tulla ja mennä sammumisten yhteydessä aivoinfarkteja.

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   17.5.24 08:33:28

62v eli ikä alkaa jo näkymään? Jos itsekseen nauttii kotosalla niin vuorokausirytmi on mikä on eli voi simahtaa sen takia että ei ole varsinaisesti nukkunut kunnolla aikoihin.

  Re: Alkoholisti sammuu

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   17.5.24 10:02:34

Eiköhän se kohta sammu viimeisen kerran.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.