Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   22.4.24 21:07:57

Kerro lisäksi ikäsi suunnilleen ja suhteen kesto.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   22.4.24 21:10:13

Ei ole tärkeää, pakollinen paha, pärjäisin ilman hyvin. Nainen 50-v, nykyinen parisuhde kestänyt 13 v.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: möllyrä 
Päivämäärä:   22.4.24 21:17:25

Nainen 45 v, ei vois vähempää kiinnostaa. Omakiva hoituu. Suhteen kesto 15 v ja seksiä harrastetaan n. kerta 3 kuukauteen.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   22.4.24 21:17:26

On tärkeä. Mutta arvostan miestäni että hänelle se ei ole koko suhde, koska kierukan laiton jälkeen halut on käytännössä 0. Ilman kierukkaa halut useasti viikossa.

Yritän kuitenkin edes kerran viikossa innostua =(

Yhdessä 5v ja ollaan 40v.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   22.4.24 21:19:01

Ehdottomasti. Kumppanini loisti tällä saralla niin, että yhden illan jutusta päädyttiin naimisiin asti. On toki muutenkin erinomainen puoliso, mutta tuskin olisin sen kummemmin tutustunut, jos ensivaikutelma olisi jättänyt kylmäksi.

Vähän alle 40v ja suhdetta takana 17v

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 21:21:11

Yli 30, vasta alkanut suhde, mutta myös liki kymmenen vuotta kestäneessä suhteessa seksi oli tärkeää. Oli erilaisia vaiheita, aina seksiä ei ollut juuri ollenkaan, mutta ongelmia ei koskaan ollut.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.4.24 21:37:14

On todella tärkeää. N46, parisuhdetta kestänyt 24 vuotta.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.4.24 21:43:03

On tärkeä, mutta ei tärkein. Minä olen 23v ja mies 29v. Yhdessä 3v.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Ei nyt omalla 
Päivämäärä:   22.4.24 21:44:07

"Normaalisti" olisi erittäin tärkeää, mutta nyt ruuhkavuosien keskellä, täysin uuteen työhön siirtyneen minulla ei meinaa olla energiaa enää muuhun kuin halimiseen ja nukahtamiseen illalla kun iltatoimet on tehty.

Miehen mökötys ja kuittailua seksittömyydestä ei auta lisäämään haluja.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: cc 
Päivämäärä:   22.4.24 21:45:58

On todella tärkeä.
Suhde kestänyt 13v ja olen 30v.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   22.4.24 21:46:07

On todella tärkeää. Yhdessä ollaan oltu 32 vuotta, minä 50 ja mies 54-vuotias. Seksiä 2-3 kertaa viikossa ja se on hyvää!

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.24 01:09:30

On tärkeä, olennainen osa suhdetta. Ei sitä tarvitse nyt mitenkään ihan joka päivä jatkuvaan olla, vaan että on sitä intiimiä läheisyyttä, ei sen tarvitse useinkaan johtaa mihinkään muuhun kuin nukahtamiseen omilla puolilla sänkyä.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

LähettäjäPasiPetteri 
Päivämäärä:   23.4.24 01:20:43

On todella tärkeää, itse haluaisin 1-2 kertaa viikossa mutta vaimo ei joten hänen ehdoilla mennään 1-2 kertaa kuukaudessa. Mies 43v suhteessa +20v.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Vmk 
Päivämäärä:   23.4.24 02:06:35

On tärkeää. Ei suhdetta, seksiä viimeksi 5 vuotta sitten.
N45

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Jesse 
Päivämäärä:   23.4.24 06:06:37

On tärkeä. Suhde jossa ei ole seksiä on vain turvan hakemista. Ollaan molemmat 46. Suhdetta takana 28 vuotta. Naidaan 2-3 kertaa viikossa. Molemmat tykkää. Itse haluaisin välillä kokeilla kaikkea erilaista mutta puoliso tykkää tutusta ja turvallisesta tyylistä.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.24 06:49:38

Tärkeää, N45, suhdetta takana 15 vuotta.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Sintti 
Päivämäärä:   23.4.24 06:59:21

On, mutta oman miehen kanssa seksi ei paljoa kiinsta nykyään. Ikää meillä noin 40 ja yhdessä olemme olleet 20 vuotta. Haluaisin, että minuakin kosketetaan tai mies edes yrittäisi tehdä nautinnon eteen jotain. Ainakin 5 vuotta (voi olla pidempäänkin) mies on maannut kädet pään alla selällään ja minä otan suihin häneltä tai ratsastan. Kun mies on saanut minä tyydytän itseni leluilla ja mies räplää puhelinta. Seksiä meillä on noin 2-3 kertaa viikossa. Mies valittaa kun sitä ei ole enempää ja minä teen aloitteen niin harvoin. Ei vain kiinosta tällainen seksi.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.24 07:17:57

Sintti, mitä mies on sanonut, kun olet puhunut hänelle tilanteesta? Että seksiä olisi enemmän, jos hän tekisi jotain sinun hyväksesi? Ai niin, et ole puhunut.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.24 07:26:32

Sintti, toivottavasti miehesi edes maksaa sinulle tuosta avokätisesti?

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Yhdessä vieläkin 
Päivämäärä:   23.4.24 07:38:29

Eipä ole enää. Huomaan etten edes ajattele sitä enää. Onhan tässä jo ajateltu nelkyt vuotta.
Tärkeää on rakkaus ja se että on joku vieressä sitä antamassa.
Eipä tarvitse kai ikää laittaa.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   23.4.24 07:46:37

Erittäin tärkeää. Vaihtelevasti useista kerroista viikossa aina sellaisiin viikkoihin ettei välttämättä ole kertaakaan. Molemmat tehdään aloitteita, mä vähän useemmin. Keskiarvona ehkä 1-2x vk.
Yhdessä 12v ja me 28&mies 30.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Milli 
Päivämäärä:   23.4.24 07:51:48

On todella tärkeä osa suhdetta. Ikää miehellä ja mulla molemmilla 46v ja suhdetta vuosi takana. Miehellä välillä erektion keston kanssa ongelmaa ja minulla vaihdevuodet, mutta onneksi näihin on lääkkeet keksitty. Nähdään viikonloppuisin ja joskus jää seksi väliin muutamaksikin viikoksi jos ei päästä samaan tilaan. Mutta kyllä sen jälkeen sitten onkin aktiivista. Puhutaan paljon kaikesta ja myös seksistä, iän tuomista muutoksista, mitä ja miten kumpikin haluaa jne.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   23.4.24 09:40:01

Sintti, suostutko TODELLAKIN tuohon??

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.24 09:46:17

Ehdottoman tärkeää.
59-v, suhdetta takana 35 vuotta.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   23.4.24 09:50:16

Olen 42-vuotias nainen ja seksi on minulle suhteessa ihan hirveän tärkeää. Surullista kyllä, en oikein ole löytänyt rinnalleni miehiä, jotka ajattelisivat samoin. Nyt olen ollut vuoden ajan uudessa suhteessa, jossa oli seksiä viimeksi yli kuukausi sitten, koska mies ei pysty, ei seiso. Aiemmassa suhteessa päädyin kahden vuoden selibaattiin ex-mieheni haluttomuuden takia.

Ja ei, ei ole kyse siitä että olisin ilkeä, ruma tai tylsä. Tämä on ollut yksi aikuisen elämäni pahimpia kipukohtia.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   23.4.24 09:59:30

Todella tärkeää, mutta niin on myös moni muu asia, seksi pelkästään ei suhdetta kannattele, mutta ilman seksiä suhteen dynamiikkakin muuttuisi merkittävästi. Kaikki kolme pitkää suhdettani on lopulta kaatuneet kumppanin haluttomuuteen. Tällä hetkellä oon 35v enkä enää halua perinteistä parisuhdetta. Mulla on elämässä muutama hyvin tärkeä ja merkityksellinen ihminen ja heidän kanssaan mulla on myös seksiä, enkä oo koskaan voinut paremmin kuin nykyään.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Duu 
Päivämäärä:   23.4.24 10:05:48

On todella tärkeää. Ikää 35v ja suhdetta takana 13v. Keskiarvollisesti ehkä 3krt viikossa, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   23.4.24 10:18:52

Ei. Meillä loppui seksi jo puolen vuoden jälkeen, kun en vain halunnut. Kipuilin asiasta pitkään ja hain apua eri terapioista. Lopulta älysin etten minä vain halua seksiä. Kaikki seksuaalisuuteni on aina tullut ulkoa päin. Nyt kolme vuotta ilman mitään seksuaalista ja olen tyytyväinen. Mies on päättänyt, että suhde on hälle tärkeämpi kuin seksi. Oli vuosia ilman seksiä ennen meidän suhdettakin.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Pumpuli 
Päivämäärä:   23.4.24 10:25:16

Olisi varmaan, jos se olisi sellaista, josta itsekin ehtisin nauttimaan. Mieheni kanssa sitä on nyt 1-2 kertaa viikossa ja kestää varmaan puolesta minuutista minuuttiin, kun hän jo tulee.
En edes jaksa vaivautua hamuilemaan Satisfyeria itseäni varten joka kerta, vaan usein jään vaan sängylle ihmettelemään.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   23.4.24 11:02:37

Ei tärkeää. suhteessa 14v, ollaan 40 ikävuoden molemmin puolin.
Seksiä keskimäärin 1x vko.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: Kloori 
Päivämäärä:   23.4.24 11:19:53

On se tavallaan tärkeää mutta ei suhteen elinehto. Itse olen seurustellut mieheni kanssa vasta vajaa 4kk ja seksiä on oikeastaan päivittäin kerran tai kaksi. Työvuorojen takia voi mennä useampi päivä ettei seksiä ole ollenkaan. Mieli tekisi kyllä enemmänkin koska meillä seksi on ihan mielettömän hyvää. Meillä on muuten niin kivaa yhdessä että toimiva seksi siihen on vain iso plussa

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.24 11:24:44

Ei. Pidän kyllä seksistä ja meillä on sitä usein eikä koskaan tee mieli sanoa et, teen myös aloitteita. Mutta voisin elää ilmankin, kunhan läheisyys ei loppuisi kokonaan. 30v, tuore suhde kestänyt vajaan vuoden. Mutta sama oli ajaatus exänkin kanssa, oltiin 7v yhdessä ja joukkoon mahtui seksittömiäkin kausia.

  Re: Onko seksi sinulle tärkeä osa suhdetta?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.4.24 11:33:09

Ei kovinkaan tärkeää, nautin siitä kyllä mutta keksin heittämällä paljon mielenkiintoisempia juttuja. Ikä 43v, yhdessä jotain 20v.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.