Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Emma 
Päivämäärä:   22.4.24 18:32:47

Toisen topan innoittamana; kuka keskustelee usein huulipunasta? Itse en muista yhtään keskustelua kyseisestä tuotteesta.
Olen nainen, jos sillä nyt on jotain merkitystä.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Vkk 
Päivämäärä:   22.4.24 18:36:35

Lapsena saatiin kaverin äidiltä huutia, kun pilattiin sen lempihuulipuna. Siinähän se.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Cbb 
Päivämäärä:   22.4.24 18:41:54

Muutaman kerran olen kysynyt mieheltä, onko se nähnyt hukassa olevaa huulipunaani. Myyjältä joskus kyselin eri tuotteista.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   22.4.24 18:42:40

En ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan huulipunista. Ja siksi aina ihmettelenkin, mistä ne jutut kumpuaa, että naiset puhuu huulipunista (tai meikeistä).

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   22.4.24 18:52:23

Kyllä minä tykkään aina vähän väliä keskustella meikeistä. Ei kaiken keskustelun tarvitse aina olla niin syvällistä ja vakavaa.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.4.24 19:01:19

En ole koskaan kuullut "jutuista, että naiset puhuu huulipunista" :D

Teiniosastossa varmasti puhutaan koskematiikasta ja kyllä itsekin on tullut puhuttua. Erityisesti silloin jos joku on erityisen taitava tai luova. Edelleenkin voisin keskustella vaikkapa sävyistä tai suosituksista, jos olisi joku sellainen tilanne tai meikkiä tulisi käytettyä. Pari vuotta sitten viimeksi aihe ollut tapetilla kun valittiin yhdelle morsiamelle huulipunaa.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   22.4.24 19:05:17

En käytä, tuhriintuu helposti fyysisessä työssä. Huulirasvaan sen sijaan olen addiktoitunut ja siitä ollaan puhuttu työkavereiden kanssa (miehiä).

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   22.4.24 19:26:38

Minä en ole koskaan käyttänyt huulipunaa. Meikin kanssakin sutaisen vain huulirasvaa. En ole jaksanut opetella sitäkin rulianssia.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.4.24 20:26:04

Pari kertaa olen puhunut, lähinnä jos joku tykkää väristä ja kysyy minkä merkkistä se on. Olen myös suositellut huulipunan ystäville yhtä tiettyä merkkiä, joka oikeasti pysyy myös syödessä, juodessa ja suudellessakin. "Usein" olisi kyllä melkoista liioittelua. Varmaan kauneusalalla vähän yleisempi puheenaihe?

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.4.24 20:39:03

Mä oon äitini kanssa joskus puhunut, lähinnä siitä, että toisella on huulipunaa.

Samoin yhden kaverin kanssa, kun annoin sille kerran kokeilemani huulipunan, mikä sai mut näyttämään ihan katu*#€&, mutta sille se sopi. Ei edes uskonut, että ei sopinut mun väreihin ennen kuin laitoin siitä huulille ja kaveri kauhistuneena pyysi mua pyyhkimään sen äkkiä pois :D

Tuota on sivuttu pariin otteeseen vuosien saatossa esimekkinä siitä miten eri värit ei todellakaan sovi kaikille ihmisille.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   22.4.24 20:57:07

No tulkaa nyt kaikki pick me-tytöt vuorotellen kertomaan että "minä en ainakaan käytä huulipunaa, enkä koskaan puhu siitä"

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   22.4.24 21:35:37

Kyl mä ystävien kanssa puhun huulipunista. Vähän aikaa sit oltiin yhdessä huulipunaostoksilla. Sen jälkeen testailtiin niitä ja puhuttiin paljonkin eri väreistä.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.4.24 21:37:45

Jepulis: sama juttu =P

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   22.4.24 22:08:29

En ole ikinä puhunut huulipunista. Poikaystävän porukat siis sisko ja äiti miettivät joskus korona-aikaan, että onkohan huulipunien menekki pienentynyt kasvomaskipakon takia, mutta siinäpä se.
Oma huulipunan käyttö loppui siihen kun Helsingin keskustassa suojatiellä tuli ällöttävä mies vastaan joka kyyläsi pinkkejä huuliani ja muikisteli omia huuliaan ällöttävästi. Meni fiilikset.
Huulirasvasta olen riippuvainen, vaikka sitä nyt ei kysytty.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Vmk 
Päivämäärä:   22.4.24 22:48:17

"Lähettäjähuoh

Päivämäärä22.4.24 20:57:07

No tulkaa nyt kaikki pick me-tytöt vuorotellen kertomaan että "minä en ainakaan käytä huulipunaa, enkä koskaan puhu siitä""

Huoh ei näköjään ymmärrä, mitä pick me -tyttö tarkoittaa. Vinkkinä: se ei tarkoita sitä, että toteaa ettei ole kuullut kenenkään naisen puhuvan huulipunan käytöstä.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: Haha 
Päivämäärä:   23.4.24 09:44:16

Olen puhunut pitkät keskustelut huulipunasta ja oikein kahteen kertaan. Molemmilla kerroilla pojan kanssa ja koskien miehen huulipunaa.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   23.4.24 09:50:01

En muista puhuneeni ikinä kenenkään kanssa huulipunasta. Tosin en itse käytä huulipunaa, joten en ole alan asiantuntijakaan, eikä siis olisi keskusteluun mitään annettavaa.

Edit: Joskus olen kaverille huomattanut, että hänellä on huulipunaa etuhampaissa, lasketaanko tämä keskusteluksi?

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.24 09:55:49

No huulipunasta itsessään aika harvoin, mutta meikeistä kyllä muuten ja ihonhoidosta vielä useammin. Ja kynsi- ja hiustuotteista.

Olen nainen.

  Re: Huulipunasta puhuminen

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   23.4.24 10:00:13

Olen saattanut jollekin joskus todeta, että onpa vaikeaa löytää uutta hyvää sävyä, kun se nykyinen just oikea ja täydellinen on tietysti aina poistunut valikoimasta jo siinä vaiheessa, kun pitäisi uusi ostaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.