Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.4.24 12:19:31

Yllätän itseni aika ajoin manaamasta kaikkia perheellisiä tai pariskuntia jotka tekevät kaiken yhdessä, retkeilevät ja reippailevat ja ovat niin stnan tervehenkisiä. Ja ärsyynnyn kun suureen ääneen korostetaan, kuinka "MINÄ en ainakaan enää jaksa juosta yökerhoissa, se kuuluu nuoruuteen". Noh tuntuu vähän pahalta, kun itse on sinkku ja toivoo että sieltä yökerhosta vielä löytyisi joku kumppani itsellekin. Tulee olo että ympöristö paheksuu, kun ei elä samoin kuin he. Joo kyllä voisin tehdä ja mennä yksinkin, mutta esim. Joku vaelllus tuntuu yksin aika itsemurhareissulta, kun muutenkin omien ajatuksien kanssa kahden jo monta tuntia päivässä muutenkin.

Huomaan siis puhuvani itselle tällä katkeralla äänellä"en oliskaan halunnut, pitäkää tunkkinne ja kevätretkenne" yms. Ja vedän hirveät perseet ja sekoilen baarissa.

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.4.24 12:23:40

No, minä olen perheellinen ja noin kerran kahdessa vuodessa käyn baarissa. Meillä ei siis ole mitään työpaikan pikkujouluja eikä muita, että ihan omasta halustani käyn. Ja siitäkös se riemu vasta repeääkin, kun "perheelliset ovat aina baarissa kun vaan pääsevät taitaa kaduttaa lasten hankkiminen kun pitää aina päästä nollaamaan! Kyllä velat kutovat sukkia teetä juoden kaikki viikonloput"

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   22.4.24 12:24:31

Summa summarum: nainen älköön menkö baariin olipa perheellinen tai sinkku tai mitä tahansa.

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: stop 
Päivämäärä:   22.4.24 12:25:07

ja millaisen kumppanin ajattelit perseilyllä löytäväsi?

Pikkuisen kannattaisi nyt katsoa peiliin.

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.4.24 12:27:16

Olen perseillyt ja perseilemättä, kumpikaan ei toimi. Kymmenen vuotta sisäsiistiä ja kunnollisen elämää, yhtäkään kiinnostavaa miestänei tullut vastaan. Enää ei jaksa istua ja odotella

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 12:30:00

Nainen ei voi tehdä mitään oikein.

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   22.4.24 12:47:36

”Nainen ei voi tehdä mitään oikein.”

Riittää, kun kokee itse tekevänsä oikein. Muiden mielipiteitä on turha edes miettiä ja aika usein ne muutkaan ei ajattele mitään, itse luullaan niiden ajattelevan.

  Re: Onko täällä katkeria/kyynisiä ihmisiä?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   22.4.24 21:43:56

Eri syistä, mutta kyllä, todella katkera ja kyynistynyt! Työelämä, asuntotilanne, ihmiset ylipäätään, oma terveys ja tulevaisuus, maailman tilanne... Perseitä en kykene enää vetämään voimatta pahoin jo ennen kuin olen kännissä, mutta pullollisen viiniä voi aina välillä tirpoa sohvan nurkassa asenteella "en olisi halunnutkaan mitään mielekästä elämänsisältöä"

En ole koskaan muuten ymmärtänyt miksi parisuhteessa olevat ei voi muka kutsua sitä sinkkukaveria mukaan mihinkään tai tehdä välillä jotain ilman puolisoitaan/perheitään. Vihasin tuota ilmiötä siinä kohtaa, kun kaverit alkoi ymppärillä pariutua ja olen itse aina ollut valmis ja halukas lähtemään sinkkukavereiden seuraksi, jos he seuraa on menoihinsa kaivanneet, vaikka olisinkin suhteessa. Samoin kaverit on aina kutsuttu minun/meidän bileisiin riippumatta parisuhdetilanteestaan.

Sinänsä huvittava yksityiskohta, että ainoa sinkkukaverini ei käy baarissa juuri koskaan ja ensimmäisenä vakiintunut ja lapset hankkinut kaveri käy siellä kaikkein eniten tuttavistani. :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.