Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 18:38:19

Pitääkö olla huolissaan, kun mikään ei miellytä. On ennen löytynyt kyllä helposti silmää miellyttäviä miehiä. Mutta nyt kun on yli 30v. Ei monikaan sinkkumies miellytä. Ja kyllä, ulkonäöllä on merkitystä. Elän ennemmin yksin kuin miehen kanssa joka kuvottaa mua. Pitää sen näyttää siltä että sitä haluaa. Onko nykyään kaikki niin huonot elintavat että ulkonäkö muuttunut niin plösöks

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   20.4.24 18:41:45

Olen ollut puoli vuotta sinkkuna ja pyörähdin äskettäin tinderissä toteamassa saman, ei löytynyt kovin montaa silmää miellyttävää. Suurin osa miehistä oli ylipainoisia metsän peikkoja, ei kiitos.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   20.4.24 18:44:29

Ja kaikki on kaljuja tai ajeltu lyhyt siili parralla, yäk.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.4.24 18:47:43

"Ja kaikki on kaljuja tai ajeltu lyhyt siili parralla, yäk."

Mitä vikaa on kaljussa parralla?

Olisiko parempi sellainen sisäkumi/päälakikalju? Tai kaljun yli kammattu sivuliuhu?

Jos on tosi ohuet hiukset tai kaljuuntunut niin tosilyhyt tai kalju on paaaaaaljon parempi vaihtoehto.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   20.4.24 18:49:13

Täällä sama homma, ne hyvännäköiset kolmekymppiset varmaan deittaa parikymppisiä niin meille 30+ naisille jää suohirviöt.. Selvästi tässä iässä alkaa näkyä elintavat naamasta ja kropasta. Eipä tuolla kuntosalilla ja lenkkipoluillakaan niin hirveästi miehiä näy, varmaan keskimäärin naiset elää terveellisemmin mikä sitten johtaa tähän.

Mielummin sitten tosiaan sinkkuna, siirrellyt myös välillä tinderissä sijaintia muihin maihin, Euroopasta etenkin kyllä löytyy hyvännäköistä kolmekymppistä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 18:54:01

Kalju olis ihan ok jos on muuten itsestään huolta pitävä

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.24 18:54:59

Hyvännäköiset sinkkumiehet on jo monen kiikarissa, eivät edes ehdi Tinderiin. Jos Tinderiin menevät, niin sitten heitä ei kiinnosta vakava suhde.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: hrm 
Päivämäärä:   20.4.24 19:08:48

Oletpa pinnallinen. Mies joka tekisi samanlaisen topan naisten ulkonäöstä, hirtettäisiin munistaan kellotapuliin.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: niin? 
Päivämäärä:   20.4.24 19:14:49

"Onko nykyään kaikki niin huonot elintavat että ulkonäkö muuttunut niin plösöks"

Onhan enemmistö (60%) naisistakin plösöjä. Luuletko että se näyttää sen paremmalta tai että miehet eivät mieluummin ottaisi hoikan tai edes normaalipainoisen naisen? Monet miehetkin joutuvat "tyytymään" kun kaikki eivät saa ja kaikille jotka saisivatkin ei riitä hoikkia naisia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 19:18:40

No naisia en hae :D ja itse olen ihan normaaleissa mitoissa

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: niin? 
Päivämäärä:   20.4.24 19:22:11

"No naisia en hae"

Tarkoitinkin noin yleensä, että ei plösöys ole VAIN miesten ongelma tai että plösö nainen olisi sen viehättävämpi. Joutuvathan miehetkin (ne joilla oma ulkomuoto riittäisi hyvännäköiseenkin, mutta koska hoikkia naisia vähemmistö jne) tyytymään niin miksei myös naiset.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: jd 
Päivämäärä:   20.4.24 19:24:02

Saman olen itsekin huomannut. Olen nelikymppinen, eikä kyllä +-10 v oma ikä näy juuri ketään silmää miellyttävää. En etsi parisuhdetta, olen omasta tahdostani sinkku. Mutta huonot elintavat näkyy ja se, että niistä vielä valitetaan "Hyi oon läski pitäis laihduttaa" etoo vielä enemmän kuin ulkonäkö. Olen vain kiinnittänyt huomiota siihen, miltä ihmiset näyttävät. Minulle hoetaan koko ajan että näytän ikäistäni nuoremmalta, vaikka omasta mieletäni näytän ihan ikäiseltäni, mutta todella moni näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   20.4.24 19:25:00

Joo tinderistä ei löydy mitään. Mut ehkä noin puolen vuoden välein, jos jaksaa käydä paljon ulkona, saattaa löytää jonkun. Löysin viime syyskuussa yhden mut harmikseen se juttu ei sit kestänyt. Samaan aikaan tapasin toisen ja hölmö kun olin niin sanoin et tapailen jo toista. Olisin voinut tapailla kumpaakin. Mut ens kerralla sit on fiksumpi.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 19:29:53

Oon huomannu saman moni on kovin pullea ja vanha naamasta. Miehet ei oikein välitä ulkonäöstään, luulevat että mies vanhenee kuin viini.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   20.4.24 20:00:23

"Mitä vikaa on kaljussa parralla?"

Ei miellytä omaa silmää, täysin turn off. Haluan, että tukkaa on päässä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 20:19:18

Hauska myös huomata että jotkut miehet kirjoittaa että haluaa pienen naisen, mutta itse on sitten plösö..

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.24 20:20:33

Kyllähän sitä saa haluta ihan minkä näköisen kumppanin vaan, ihan vapaasti, mutta turha sitten valittaa kun ei löydy sopivaa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   20.4.24 20:34:46

"Oon huomannu saman moni on kovin pullea ja vanha naamasta. Miehet ei oikein välitä ulkonäöstään, luulevat että mies vanhenee kuin viini."

Kuten jo aiemmin sanottu, tähän sortuvat myös monet naiset.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   20.4.24 20:46:02

Jos on sinkku vielä yli kolmekymppisenä, niin siihen voi olla joku syy, ja osalla se syy on ulkonäkö. Keskimäärin parisuhdetta etsivät tai sellaiseen suostuvaisesti suhtautuvat on vakituisessa suhteessaan kolmekymppisenä. Sitten joskus lähempänä viittäkymmentä on taas enemmän vapaata riistaa, kun se ensimmäinen pitkä suhde on osalla ohi ja lapset hankittu. Omasta halustaan ikisinkku-tyyppisillä elintavat johtaa usein varhaiseen rupsahtamiseen. Itsestään huoltapitävät 30+ sinkut on kovin harvinaisia ja yleensä sitten tavalla tai toisella "piilossa" esim. asuinpaikan tai ammatin kautta, eikä juurikaan pyöri missään, missä niihin saattaisi törmätä. Ei siis luultavasti myöskään ole tinderissä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   20.4.24 21:26:41

Oisin tuuhee pitkäpartanen vahvahiuksinen mies, mahaa jonnin verran. Rauhallinen
Raitis, tupakoimaton mutta mielummin asun yksin ennen ku nykyajan eukkojen
Kanssa. Voisin muuttaa mieleni ku löytys semmonen työteliäs vanhan ajajan oikia nainen mut ku niitä ei ole, en ainakaan ole törmänny niihin.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 21:29:11

Olen itse ollut aina ulkonäkökeskeinen. Sitten tapasin maailman kilteimmän, fiksuimman ja empaattisimman miehen. Minua lähes 20 vuotta vanhempi ja ihan tavallisen näköinen. Minun silmissäni maailman komein. On valitettavasti varattu :( Mutta kemia ilmeisesti kuitenkin ratkaisee, eli et ole tavannut sitä oikeaa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: merituuli 
Päivämäärä:   20.4.24 21:48:10

Jos urheilullista haluat tai sinnepäin niin mene mukaan johonkin liikuntaporukkaan mukaan. Avoimia salibandyvuoroja tms etsi ja mene etsimään unelmiesi mies.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   20.4.24 21:57:39

"Voisin muuttaa mieleni ku löytys semmonen työteliäs vanhan ajajan oikia nainen mut ku niitä ei ole, en ainakaan ole törmänny niihin."

Miksi mulla tästä kuvauksesta tulee mieleen sellainen 50-luvun kotirouva, joka (nykyajan mukaisesti oman työpäivänsä päätteeksi) tekee kaiken vielä kotona ja passaa miestä? Sano, että olen väärässä ja kerro mitä tällä tarkoitat.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.4.24 22:08:44

"Miksi mulla tästä kuvauksesta tulee mieleen sellainen 50-luvun kotirouva, joka (nykyajan mukaisesti oman työpäivänsä päätteeksi) tekee kaiken vielä kotona ja passaa miestä?"

Haha, just tämä. Siivoa, kokkaa, pese äijän ralliraidat kalsareista ja heittäydy kiihkeänä sängylle alasti. Tai no, parempi varmaan kun siinäkin äijä saa vaan maata ja nainen tekee työt.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.24 22:10:18

Älkää unohtako että silti pitää tehdä kokopäivätöitä koska ei noilla tuota haluavilla miehillä ole varaa tai halua elättää.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Aura 
Päivämäärä:   20.4.24 23:47:57

En osaa oikein samaistua tähän. Ainakin täällä pk-seudulla on tullut tinderissäkkn vastaan paljon fiksuja, komeita ja hyväkuntoisia kolmekymppisiä miehiä. Toki suurin osa on ihan järkyttäviä, mutta ei sieltä tarvitse löytää kuin sen yhden helmen.

Mun (tinderistä löytämäni) mies on kohta nelikymppinen ja ulkonäöltään peittoaa kyllä kolmenkympin alkupuolella olevat miehet. Moni tutti ihmettelee, ettei hän voi olla niin "vanha". Mutta ne hyvät kyllä myös menee nopeasti, ei hänkään kauaa ehtinyt tinderissä olemaan.

Ja niin kuin yllä myös mainittiin, niin pelkän ulkonäönkin suhteen on vaikeaa sanoa onko sitä kemiaa, joten kannattaa aikaa ennakkoluulottomasti deittailla ja uskaltaa tavata miehiä. Miehet ei aina osaa ottaa kuvia itsestään..

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: neliviis 
Päivämäärä:   21.4.24 08:03:48

Jaa, olen kyllä tukevasti suhteessa mutta kyllä minusta aika paljon on ihan ok-näköisiä ja kuntoisia, ikäiseni näköisiä miehiä. Jos nyt ajattelee mitä näkyy kun käy kaupoissa ja joskus kuppilassa. Itselleni kelpaa rumempikin mies ( melkein parempi) jos vaan kroppa on muuten sinnepäin elinkelpoisen -ja voimaisen näköinen, kunhan nyt ei ole mitään erityisen korostuneita omituisia kasvonpiirteitä.
Oma mies on muuten hyvän näköinen, mutta ylipainoa on vähän turhan paljon. Ei niin paljoa ja väärissä paikoissa liikaa, että minua häiritsee esteettisesti mutta ikää kun alkaa tulla niin voisi olla hyvä tiputtaa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Rohan 
Päivämäärä:   21.4.24 08:08:40

Enemmänkin näkyy pullukoita naisia, jotka tunkevat ruhonsa leggingseihin----> kuvottava näky.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   21.4.24 08:12:29

Liv,lle ja .... Te omat pelkoajatuksenne toitte esiin en minä niitä esittänyt. Olen yksin vuosia pärjännyt niin miksi olisin "kotiorjaa" vailla. ---------Taitaa feminismi tulla vahvasti esiin, esitän vastakysymyksen onko teillä puolisoa ja jos on niin onko tossun alla vai tasaarvoisesti rinnalla?

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   21.4.24 08:18:37

Nimimerkki Mien ulosanti on todella sekavaa. Ja ei, onneksi ei ole kauheasti ”vanhan ajan työteliäitä naisia” enää liikenteessä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   21.4.24 08:29:25

:) en ole sanallakaan sanonut että työteliäs tarkoittaisi sitä "kotiorjaa" te sitä sanotte. Itse ymmärrän sanan toisin.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   21.4.24 08:30:34

Kumppani pitää katsella ja kiinnittää hyvissä ajoin. kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen tarjolla olevien taso alkaa laskea jyrkästi. Sen jälkeen on parisuhdemarkkinoilla tarjolla lähinnä jäännöspaloja; niitä jotka eivät ole kelvanneet kenellekään.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   21.4.24 09:53:14

No kerro sitten, mitä tarkoitat työteliäällä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   21.4.24 10:00:43

"onko teillä puolisoa ja jos on niin onko tossun alla vai tasaarvoisesti rinnalla?"
Ei ole eikä enää tule.
Se että mies elää vuosia sinkkuna ei tarkoita sitä että hän tekisi mitään. Olen nähnyt ihan tarpeeksi monta poikamiehen kämppää missä tavarat ja roskat uivat lattialla ja tiskit haisevat ulko-ovelle asti.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: hehee 
Päivämäärä:   21.4.24 10:05:39

"Mitä vikaa on kaljussa parralla?"

Ei miellytä omaa silmää, täysin turn off. Haluan, että tukkaa on päässä."

Jos joku mies ilmoittaisi, että täysin turn off kun naisella ei ole kapeaa vyötäröä tai haluan että tissit on isot kiinteät luomut niin 100 viestiä olisi ollut nopeasti täynnä ja mies saanut huutia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   21.4.24 10:10:06

"Jos joku mies ilmoittaisi, että täysin turn off kun naisella ei ole kapeaa vyötäröä tai haluan että tissit on isot kiinteät luomut niin 100 viestiä olisi ollut nopeasti täynnä ja mies saanut huutia."

Niin. Mutta ei kai se kaikkien naisten vika ole jos jollain menee tunteisiin kun mies ei kiinnostu joka ikisestä naisesta ja kehtaa vielä ilmaista mieltymyksensä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   21.4.24 10:38:57

Kaikilla on ulkonäkömieltymyksiä. Aika monikin mies sanoo mieltymykseksi hoikan naisen. Lyhyttukkaista naista haukutaan vaimotukaksi tai lesboksi. Miksi siis on niin kauhea loukkaus, jos nainen kertoo ulkonäkömieltymyksenään, että miehellä olisi tukka päässä?

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   21.4.24 11:07:03

"Miksi siis on niin kauhea loukkaus, jos nainen kertoo ulkonäkömieltymyksenään, että miehellä olisi tukka päässä?"

Miksi on kauhea loukkaus jos mies sanoo ettei halua ylipainoista naista? Ylipainolle kuitenkin voi tehdä itsekin jotakin ja ylipaino on 99% itse hankittua, toisin kuin harvat hiukset tai kaljuuntuminen. Ylipaino myös näkyy koko ajan, kalju voi laittaa päähineen niin ainakin joskus ei kaljuus näy.

En ole kalju mies enkä ylipainoinen nainen, mutta onhan se huvittavaa että jos mies kirjoittaisi ulkonäkömieltymyksenään, että ylipaino on turnoff eikä plösöt pääse jatkoon, mies olisi hirveä pinnallinen sika. Mutta kalju mies onkin eri asia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.4.24 11:15:48

Entä jos mies on sitä mieltä, että ei halua naista jolla on ohuet hiukset, luiru piikkisuora ei-minkäänvärinen puikkotukka, josta sojottaa korvat läpi kun on niin harvat? Sellainen on todella monella naisella, sormen paksuinen ohut ponnari sojottaa suorana ja auki ollessaan ne 10 karvaa näyttää likaisilta puhtaanakin. Tuosta ei sitten kampaaja saa leikata kuin sentin, vaikka pituus vain korostaa sitä luiruutta.

No, saman"tasoisethan" ne enimmäkseen toistensa seuraan pyrkivät ja pariutuvat, joten jos tarjokkaat on sarjaa vähemmän komea niin siitä voi päätellä......

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   21.4.24 11:24:47

Haluan naisen joka on nuori, hyvännäköinen, kantaa itseään hyvin, on kiltti ,ei meikkaa överisti, ei pitempi kuin minä, mielellään täyshetero, ei eläinhullu, ei urheiluhullu, ei matkustele, tässäpä näitä. Itse taas olen vanha turvonnut kaljaveikko jolla ei ole hampaita ja poltan tupakkaa , ei ole töitä, rahaa ei juuri koskaan mutta silti haluan edellämainitun kaltaisen nuoren naisen,mieluummin 20v nuoremman. Onko se kiellettyä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: hihi 
Päivämäärä:   21.4.24 11:31:42

"Enemmänkin näkyy pullukoita naisia, jotka tunkevat ruhonsa leggingseihin----> kuvottava näky."

Heh, voin juurikin kuvitella tämmöisen makkarankuoren näpyttelemässä vihaisesti tietokonettaan netissä "Miesten ulkonäkö ei miellytä" :D:D:D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.4.24 11:35:51

"Onko se kiellettyä."

Ei, mutta välttämättä et saa. Joten joudut mahdollisesti olemaan sinkkuna. Mutta tavallaan se on oma valinta, koska haluat sellaista mitä et saa etkä kelpuuta sellaista mitä saisit. Kaikki ei koskaan löydä ketään , mutta on myös niitä jotka ei "löydä" ketään.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   21.4.24 11:44:32

Huvittavaa miten tässäkin keskustelussa puhe kääntyi siihen miten naiset (paitsi minäminäminä, pick me!) ovat lihavia lirutukkia ja miehet hoikkia ja vahvahiuksisia :D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   21.4.24 11:46:03

Ootappa vaan, kun oot 40v… kolmekymppiset näyttää vielä ihan hyviltä tähän nykyiseen kohderyhmään verrattuna.

Huonot elämäntavat todella alkaa näkyä miehistä siinä 30 - 40v täyttyessä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: dyyni 
Päivämäärä:   21.4.24 11:46:14

Minäkään en tykkää kaljuista. Ja olen huomannut saman kuin aloittaja, nykyään miehet ovat pääsääntöisesti sen näköisiä etten kiinnostu kuin ani harvoin.

Vastaan väittäminen ei ikävä kyllä auta tässä asiassa. Ei ne mieltymykset siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka sanottaisiin ettei kaljuudelle voi mitään, tms.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Liv 
Päivämäärä:   21.4.24 11:56:00

"Entä jos mies on sitä mieltä, että ei halua naista jolla on ohuet hiukset, luiru piikkisuora ei-minkäänvärinen puikkotukka, josta sojottaa korvat läpi kun on niin harvat? Sellainen on todella monella naisella, sormen paksuinen ohut ponnari sojottaa suorana ja auki ollessaan ne 10 karvaa näyttää likaisilta puhtaanakin. Tuosta ei sitten kampaaja saa leikata kuin sentin, vaikka pituus vain korostaa sitä luiruutta."

No sittenhän on sitä mieltä. Ei se ole väärin. Väärin olisi alkaa solvaamaan tällaista ihmistä. On myös hyvä osata erottaa feikki normista. Joillain miehillä on täysin hämärtynyt kuva siitä, mikä on normaalia ja mikä filtteriä, feikkiä, hiuslisäkettä jne.

Joillekin se vaalea luiruletti on eksoottinen ja upea. Mutta suomalainen mieshän suuttuu siitä, jos ulkomaalainen tykkää vaaleasta ja valjupiirteisestä luirulettisestä suominaisesta, vaikkei se nainen suomimiehelle itselleen kelpaa, niin ei sais sitten kelvata kenellekään ilmeisesti.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Ritu 
Päivämäärä:   21.4.24 11:58:23

"Huonot elämäntavat todella alkaa näkyä miehistä siinä 30 - 40v täyttyessä."

Naisissako ei?

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   21.4.24 11:58:28

"Vastaan väittäminen ei ikävä kyllä auta tässä asiassa. Ei ne mieltymykset siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka sanottaisiin ettei kaljuudelle voi mitään, tms."

Mutta miesten mieltymyksenä hoikka siro nainen on huono ja väärä.

Niinhän se menee.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: No just 
Päivämäärä:   21.4.24 12:05:22

"On myös hyvä osata erottaa feikki normista. Joillain miehillä on täysin hämärtynyt kuva siitä, mikä on normaalia ja mikä filtteriä, feikkiä, hiuslisäkettä jne."

En ota kantaa tähän ulkonäköasiaan muuten, mutta et kai sinä luule, että kenelläkään peruspottunokkasuomalaisella ei voi olla paksuja ja pitkiä hiuksia ihan omasta takaa? Minua on tultu kiskomaan baarissa tukasta kun oli sellainen korkea ponnari ja hiukset ulottui vyötärölle ja ponnari oli "vähän" paksumpi kuin sormi, että pysyykö sun tekoletti kiinni. Eikä ollut mies se kiskoja.

Sama kuin että jos on pitkät ja kaarevat ripset, nekään ei voi olla omat vaan tekosellaiset. Kun itsellä ei ole niin ei sellaisia voi olla kenelläkään muullakaan,.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: habbe 
Päivämäärä:   21.4.24 12:12:43

Ulkomailta saa namin näköisiä miehiä. Kolmekymppinen nainen on parhaassa iässä, voi valikoida 25-55 ikäisistä miehistä just sen joka miellyttää.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: sivusta 
Päivämäärä:   21.4.24 12:14:28

"miten naiset (paitsi minäminäminä, pick me!) ovat lihavia lirutukkia ja miehet hoikkia ja vahvahiuksisia :D"

No ei siitä ole kyse vaan siitä, että ei naisetkaan ole kaikki upeita kaunottaria ihan vaan siksi että ovat naisia. Ja jos ajatellaan, että miehellä pitää olla hiukset ettei ole turn off niin voi käydä niin, että se oman mieltymyksen mukainen tuuheahiuksinen mies ei halua tanakkaa ohuthiuksista naista kun tuuheahiuksisena voi valita kauniista ja hoikistakin. Joku syyhän siihen on miksi ne lähestyvät miehet ei ole bradpittejä vaan ohuthiuksisia turnoffeja, joissa ikä näkyy.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ..m 
Päivämäärä:   21.4.24 12:17:07

No just: älä sano peruspottunokkasuomalainen. Voit kertoa omasta pottunenästäsi, mutta tuo miten nyt muotoilut asian, kertoo että sinun mielestäsi suurimmalla osalla suomalaisista on ruma nenä. Se on ihan ok mielipide, mutta sitä ei tarvitse sanoa suoraan.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: No just 
Päivämäärä:   21.4.24 12:24:32

"Peruspottunokkasuomalainen" tarkoittaa sitä, että vanhemmat on mallia savo ja kainuu eikä keski-suomi ja keski-eurooppa. Koska ohuthiuksisuus usein yhdistetään suomalaisuuteen, tyyliin tottakai on ohuet hiukset kun sellainen on suomalainen hiuslaatu -> paksut hiukset tarkoittaa lisäkkeitä. "Erottaa feikki normista" - no kun joskus se normi on sellainen mitä jonkun toisen feikki.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   21.4.24 12:26:03

"Joillain miehillä on täysin hämärtynyt kuva siitä, mikä on normaalia"

Naisilla se käsitys hämärtynyt on kun kuvitellaan pönäkän olevan normaalia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   21.4.24 12:31:34

En tiedä miehiä jotka sanoisivat olevansa paksuhiuksisia kun päässä on pari karvaa ja sisäkumi paistaa mutta naiset kyllä ovat useinkin väittäneet itseään hoikiksi vaikka ovat rotevaa vaatekokoa M ja normaalipainoisiksi vaikka ovat ns. isoja tyttöjä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   21.4.24 12:38:46

Ritu: en katsele naisia sillä silmällä enkä juuri kiinnitä huomioita heidän ulkonäköönsä, niin en osaa ottaa kantaa. Mutta varmaankin näin on, katseleehan suurin osa 40 ja 50v miehistä 10-20v nuorempia naisia.

Minulle sinkkuna oleminen näin 40v on jotenkin surullista siksi, että pitää katsella vanhan näköisistä miehistä mahdollista uutta puolisoa. Tämä on uutta, sillä viimeksi etsin puolisoa n. 30v vuotiaana, en ole ennen ollut sinkkuna tämän ikäisenä. En osaisi olla selvästi itseäni nuoremman kanssa. Tässä hahmottuu oma ikäkin jotenkin eri näkökulmasta.. alkaa jo olla aika vanha.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: tai 
Päivämäärä:   21.4.24 12:44:13

Näissä "miehissä ikä näkyy", "miehet on rupsahtaneita" ilmenee se sama harha, josta miehiä syytetään kun kaljamahaiset kääkät lähestyy nuoria naisia - nähdään oma ulkonäkö parempana kuin se onkaan. Siinä missä kaljamahaiselle miehelle sopiva olisi tanakka täti, on se ohuthiuksinen tai kalju mieskin todennäköisesti sopiva keski-ikäiselle naiselle. Ei ihmiset useinkaan osaa arvioida itseään todenmukaisesti vaan itseään pitää paremmannäköisenä/nuoremmannäköisenä kuin mitä onkaan.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.24 12:53:41

” En tiedä miehiä jotka sanoisivat olevansa paksuhiuksisia kun päässä on pari karvaa ja sisäkumi paistaa mutta naiset kyllä ovat useinkin väittäneet itseään hoikiksi vaikka ovat rotevaa vaatekokoa M ja normaalipainoisiksi vaikka ovat ns. isoja tyttöjä”

Vai M-kokoinen roteva. Anna mun kaikki kestää :D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   21.4.24 13:07:51

"Vai M-kokoinen roteva."

Ei M-kokoinen nainen ole hoikkakaan, ellei ole yli 180cm pitkä. Lyhyenä pyylevä, keskipituisena keskikokoinen, medium. Ei hoikka, pieni, small.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Paitsi 
Päivämäärä:   21.4.24 13:30:23

"Ei M-kokoinen nainen ole hoikkakaan"

Kyllä se nykyään alkaa jo olemaan, kun 60% naisista on ylipainoisia. Ja ajattele kuinka vähän on niitä oikeasti HOIKKIA kun tuossa 40% on normaalipainoiset JA hoikat.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Faktaa lihavuustil 
Päivämäärä:   21.4.24 13:52:41

Suomalaisista aikuisista miehistä normaalipainon ylittää melkein kaksi kolmasosaa ja naisista selvästi yli puolet. Vähintään merkittävästi lihavia (vähintään 15 kilon ylipaino) on yli 30-vuotiaista sekä miehistä että naisista useampi kuin joka

Kun naisilla vyötärön ympärysmitta ylittää 90 cm ja miehillä 100 cm, kyseessä on vyötärölihavuus. Melkein puolet 30+ vuotiaista suomalaisista miehistä ja naisista on vyötärölihavia (m 45 %, n 46 %).

Noin 1,2 miljoonan aikuisen painoindeksi ylittää lihavuuden rajan. Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta. Lihavuus on yleisintä 40–64-vuotiailla, joista joka kolmannella on lihavuutta. Nämä tiedot käyvät ilmi THL:n Terve Suomi -tutkimuksesta .

Työikäisistä 20–54-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020. Vuonna 2018 ylipainoisia tai lihavia miehistä oli 59 prosenttia ja naisista 45 prosenttia. Ylipaino ja lihavuus oli yleisintä 55–74-vuotiailla, vaikka tässä ikäryhmässä ei havaittu muutosta ylipainoisten määrässä. Ikäryhmän miehistä 70 prosenttia ja naisista 63 prosenttia oli ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020.

THL viittaa FinTerveys 2017 -tutkimukseen, jonka mukaan yli 30-vuotiaista miehistä 72 prosenttia ja naisista 63 prosenttia oli vähintään ylipainoisia. Miehistä 26 prosenttia ja naisista 28 prosenttia oli lihavia.

--Kyllä se nykyään alkaa jo olemaan, kun 60% naisista on ylipainoisia.--

63 % naisista ylipainoisia, mutta miksi jätät sujuvasti kertomatta sen, että miehillä vastaava prosenttiosuus on 72? Ylipaino ja lihavuus on eri asia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   21.4.24 13:55:03

Minä olen M-kokoinen nainen. Pituutta 169, painoa 59. Olen mielestäni hoikka, mutta selvästi tiedetään paremmin täällä. 😄

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.4.24 16:52:54

"Ja olen huomannut saman kuin aloittaja, nykyään miehet ovat pääsääntöisesti sen näköisiä etten kiinnostu kuin ani harvoin."

Hassua, itse taas olen huomannut että mitä vanhemmaksi tulen niin sitä vähemmän ulkonäöllä on merkitystä ja vastaavasti sitä enemmän persoonalla. Ei se toki mikään ykkönen ollut koskaan nuorempanakaan, mutta nykyään tuntuu ettei sillä ole oikeastaan sitäkään vähää väliä enää. Kun on tottunut että kaikkihan me ollaan jo vanhoja ja elämää nähneitä niin näillä eväillä on mentävä mitä on annettu, ja oltava sekä itselleen että toisille armollinen. :D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Niin 
Päivämäärä:   21.4.24 16:57:34

Itse olen kolmekymppinen nainen ja sinkku. Nuoruudessa seurustelin kerran pidempään ja nyt jo noin kuusi vuotta yksin. Satunnaisia säätöjä ollut mutta ei mitään vakavaa. Opiskelut ja työt myös vienyt paljon aikaa. Itse olen tavannut paljon mielenkiintoisia ja myös hyvän näköisiä miehiä tässä matkan varrella mutta vielä en ole tavannut sitä kenen kanssa juttu lähtee pidemmälle. Toisaalta olen toivonutkin että elämäntilanne olisi sitten kummallakin sellainen että halutaan sitoutua ja nähdään maailmaa yhdessä, eli tässä iässä se olisi nyt tervetullutta. Ei kannata liikaa katsoa ulkonäköä, jää helmet löytämättä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Pai 
Päivämäärä:   21.4.24 17:12:34

Itse en vaan pysty sänkyhommiin sellaisen kanssa, joka ei miellytä silmää.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.24 17:35:50

Kuulostat itse oikealta helmeltä.

LähettäjäMie
Päivämäärä20.4.24 21:26:41

Oisin tuuhee pitkäpartanen vahvahiuksinen mies, mahaa jonnin verran. Rauhallinen
Raitis, tupakoimaton mutta mielummin asun yksin ennen ku nykyajan eukkojen
Kanssa. Voisin muuttaa mieleni ku löytys semmonen työteliäs vanhan ajajan oikia nainen mut ku niitä ei ole, en ainakaan ole törmänny niihin.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Ällöpylly 
Päivämäärä:   21.4.24 17:57:05

"Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta"

Näin ja tämä!

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Naisen logiikka? 
Päivämäärä:   21.4.24 17:59:00

"63 % naisista ylipainoisia, mutta miksi jätät sujuvasti kertomatta sen, että miehillä vastaava prosenttiosuus on 72?"

Ja koska miehistä vielä useampi on ylipainoinen, naiset eivät enää olekaan ylipainoisia vaan heistä tuli kaikista hoikkia, niinkö? Vai mihin tuo liittyy? Ei naiset sen vähempää ylipainoisia ole, edelleen naisista 60% on ylipainoisia vaikka miehistä olisi 100%.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: daa 
Päivämäärä:   21.4.24 18:31:30

"Ylipaino ja lihavuus on eri asia."

No siinä mielessä on sama asia että kumpikaan ei ole normaalipainoinen saati hoikka.

Ihme jankutusta, jos ei halua olla ylipainoinen niin ryhtyy hoikaksi. Sen jälkeen on se ja sama koko lihavuus kun ei ole oma ongelma, on lihavia sitten kuinka monta prosenttia tahansa. Ihan kuin paino olisi jokin sellainen ominaisuus jolle ei vain voi mitään, kuten kaljuuntuminen on.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.24 21:30:10

Minä haluan olla normaalipainoinen, ei ole tarvetta olla erityisen hoikka. Jonkun mielestä M-koko on jo ylipainoa, ei ole. Se on normaali.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   21.4.24 22:08:51

"Jonkun mielestä M-koko on jo ylipainoa, ei ole. Se on normaali."

Ei kai kukaan väittänyt että se on ylipainoa. Eikö se ollut että ei ole hoikka? Ja sitähän se ei tosiaan ole. Ei-ylipainoinen ei tarkoita = hoikka.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Ällöpylly 
Päivämäärä:   21.4.24 22:12:45

Ylipäätänsä +30 naiset ovat perseläskejä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: muotia 
Päivämäärä:   21.4.24 22:17:31

"Ylipäätänsä +30 naiset ovat perseläskejä."

Nykyään on muotia olla perseläski.

Viime vuosituhannella farkkuostoksilla tärkein asia tarkistaa oli se, ettei perse vaan näytä isolta. Jos näytti, sellaisia farkkuja ei hankittu koska kukaan ei halunnut näyttää isoperseiseltä, varsinkaan jos ei ollut persevä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   21.4.24 22:24:46


"Minä olen M-kokoinen nainen. Pituutta 169, painoa 59. Olen mielestäni hoikka, mutta selvästi tiedetään paremmin täällä."

Mistä sä ostat sun vaatteet? :D
Oon 168/59, käytän (xs) s-kokoa eivätkä vaatteet todellakaan purista.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 07:25:43

Minulla taas ei ole ulkonäöllä väliä, mutta ei löydy sivistynyttä, koulutettuoa, hyväkäytöksistä, mieletään tervettä ja reipasta tavallista miestä. Kaikki jotain juntteja, moukkia, seköpäitä tai katkeroituneita oireilijoita..

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Tabletti 
Päivämäärä:   22.4.24 07:37:37

Olenko täälä ainoa nainen, jonka mielestä kalju on tosi hot?

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Jakaja 
Päivämäärä:   22.4.24 07:53:32

Minä pidän myös kaljuista ja siileistä miehistä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 08:59:17

Kaljua tai liian lyhyttä miestä en pystyisi ottamaan, sellaisten ulkonäkö ei todellakaan miellytä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Piparkakku 
Päivämäärä:   22.4.24 09:01:24

En minäkään viehäty kaljusta, mutta jos oma puoliso kaljuuntuu niin se ei ole ongelma. Ja jos mietin että pitäisi nyt etsiä uusi mies, niin kyllä tutustuisin kaljuunkin jos muuten natsaisi. Nuorena olin hyvin jyrkkä tässä asiassa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Tai 
Päivämäärä:   22.4.24 12:15:23

"Itse en vaan pysty sänkyhommiin sellaisen kanssa, joka ei miellytä silmää."

Itse taas en pysty sänkyhommiin sellaisen kanssa joka miellyttää vain silmää, mutta ei mieltä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   23.4.24 16:35:42

Poikani (30v) on mielestäni komea, urheilullinen, sympaattinen ja on hyvässä virassa. Asuu 500 km:n päässä meistä (vanhemmistaan). Hän ei käytä alkoholia juuri ollenkaan, on hyvin sosiaalinen, rehellisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut (ongelmana naivius eli uskoo ja luottaa ihmisiin. Se on näköjään niin, että kun on itse rehellinen, sitä uskoo toisista ihmisistä samaa), kiltti ja ei suvaitse väkivaltaa missään muodossa. Hän ei IKINÄ pettäisi kumppaniaan, uskollisempaa miestä tai naista saa hakea!

Sanoin hänelle, että etsii Filippiineiltä itselleen vaimon, koska nämä ovat uskonnollisia ja heillä on hyvät periaatteet elämässä eli kunnioittavat avioliittoja eivätkä mene vieraisiin.

Alussa poikani ei ollut kiinnostunut ehdotuksestani, mutta päätti sitten laittaa profiilinsa. Hän sai tuhansia yhteydenottoja ja valitsi yhden, jonka kanssa alkoi kirjoitella. Poikani huolehti hänestä tytön asuessa Filippiineillä eli lähetti rahaa, kävi häntä tapaamassa ja tyttö tuli Suomeen. He menivät naimisiin.

Sain juuri kuulla, että nainen jätti poikani. Syyksi keksi, että "olemme niin erilaisia". Tiedän, että se on täysin tekosyy, keksitty koska poikani mukautuu, ottaa aina huomioon toisen, osaa kuunnella ja antaa rakkautta, sillä tekee kaikkensa että olisi hyvä kumppani ja haluaa tehdä puolisonsa onnelliseksi. Nainen valehteli ettei hänellä ole toista. Kerran olin poikani luona kylässä, kävin kaupassa ja näin siellä tämän naisen - toisen miehen kanssa!

Nyt minulla on paha olo, kun esitin hänelle, että etsisi uskollisen vaimon Filippiineiltä. Miten väärässä olinkaan.

Joo, on yli 180 cm, käy salilla eli huolehtii kunnostaan eli on voimakas vartaloinen 86 kg paksut hiukset eikä ole vatsaa. Eläinrakas, osti koiran pennunkin ja tykkää eläimistä. Ne ei jätä!

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.4.24 16:39:16

Voi voi, kun edes ne filippiiniläiset naiset eivät ole mikään geneerinen joukko.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Op 
Päivämäärä:   23.4.24 16:46:03

Niin, ei se filippiiniläinenkään pysy ilman oikeaa rakkautta, oli poika miten helmi tahansa äidin mielestä. Kyllä ne komeat ja kunnolliset saa ihan muutenkin seuraa

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Nokkonen 
Päivämäärä:   23.4.24 16:48:05

Olen pahoillani poikasi puolesta, mutta niin se minunkin anoppini muka tiesi poikansa mieltymykset ja halut minua paremmin, vaikka minä olin pojaltaan niistä haluista kuullut.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.4.24 16:53:48

Tarinat paranee ”sait juuri kuulla” avioerosta, ja silti olet nähnyt ex-rouvan kaupassa 500 kilometrin päässä?

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.4.24 17:26:44

Mies,

joo ulkonäön merkitys on iän myötä pienempi, mutta ei kyllä silti pysty normaalipainoisena ja normaalihygieniaisena näihin ylipainoisiin jotka ei osaa edes partaa siistiä tai pestä hampaita. Sinkkumarkkinoilla on hämmentävän vähän edes ns. "normaaleja" miehiä 30+..

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   7.5.24 19:35:56

Näin poikani romanttisia kirjoituksia, mitä oli hänelle kirjoittanut. Poikani on hyvin tunteellinen, liiankin kiltti. Toki tunnen poikani ja tiedän että "luurankoja ei ole kaapissa".

Vaikeaa on löytää elämän kumppania, kun ei käy ravintolassa, tekee töitä ja harrastaa liikuntaa. Missäpä niitä naisia voisi löytää, kun ei ole luonteeltaan mikään "pelimies". Lisäksi asuu paikkakunnalla, jossa ei tunne ketään (paitsi työkaverit ja miehet, jotka ovat harrastuksessa mukana). Hän on hyvin tykätty kavereidensa keskuudessa, mitä jäi kouluajoilta ja entisestä kotikaupungistaan.

Minulla ei ole muuta selitystä, kun että filippiiniläinen löysi komeamman ja rikkaamman miehen, mutta ei taatusti löytänyt uskollisempaa ja kiltimpää sekä rakastavampaa miestä.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.5.24 19:56:00

Missä päin poikasi vaikuttaa :-(, kelppaisi uskollinen, kiltti ja rakastava mies. Ja voin tulla sitten tänne ilmoittamaan jos äidin markkinointipuheet ei olleetkaan totta niin saamme kaikki tietää miksi poikasi on sinkku.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   7.5.24 20:05:17

Ei uskoisi että 30-40 vuotiaille naisille miesten ulkonäkö on niin tärkeä.
Ettekö muka löydä normaalia miestä? - kyllä sitten pitää olla yksin, jos kriteerit ovat niin kovat.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   7.5.24 20:39:09

Menkää golfkentälle! Sieltä löytyy miestä, mutta taitavat ottaa alkoa, kun on varaa ja tylsää.Pukeutuvat siististi ja kivat autot. Kentän kierto kestää suunnilleen tallireissun ajan. Myös matkustelu onnistuu, eikä vaadi seuraa, kun ottaa pelipojat messii. Kävisivät siis heppanaiselle hyvin, buaahahaaa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: hehe 
Päivämäärä:   7.5.24 20:55:45

"Oletpa pinnallinen. Mies joka tekisi samanlaisen topan naisten ulkonäöstä, hirtettäisiin munistaan kellotapuliin."

Hehe, jäikö yritys heikoksi kun kukaan ei komppaa :D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   8.5.24 01:30:54

Enpä sitä odottanutkaan, minähän olen se pikkupoika joka huutaa, että eihän keisarilla ole vaatteita ollenkaan.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Lyhyt Äijä 
Päivämäärä:   8.5.24 04:39:10

"Huonot elämäntavat todella alkaa näkyä miehistä siinä 30 - 40v täyttyessä."

Hih(!) Tänkö takia on vanhalla ukolla ruvennu flaksi käymään ku 45+ tuli joskus vuosia sit täyteen. Tukassa on vasta vähän harmaata, parrasta sen saa ajettua vielä pois. Ehkä iso osa kilpakosijoista on vaan nyt veks pelistä. Pahimmista pidetään kiinni, muista osa jo kelvottomia ja jokunen mullan alla(?)

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   8.5.24 08:33:13

Olisiko parempi sellainen sisäkumi/päälakikalju? Tai kaljun yli kammattu sivuliuhu?

- sori mutta repesin tälle! :D

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   8.5.24 23:12:51

"Missä päin poikasi vaikuttaa :-(, kelppaisi uskollinen, kiltti ja rakastava mies. Ja voin tulla sitten tänne ilmoittamaan jos äidin markkinointipuheet ei olleetkaan totta niin saamme kaikki tietää miksi poikasi on sinkku."

Tarkoitukseni ei ollut pitää mitään markkinointi puhetta vaan kuvailin mielestäni 100% rehellisesti, millainen poikani oikeasti on. Kuka muuten sanoi, että olen pojan äiti :-D

Minulla sekä vaimollani on takana 42 vuoden onnellinen parisuhde takana joka tulee aika varmasti kestämään jomman kumman kuolemaan saakka. Syrjähypyt eivät koskaan ole edes käyneet mielessäni enkä usko että vaimonikaan on ikinä sitä ajatellut. Poikamme haluaisi luultavasti samanlaisen suhteen myös itselleen kuin meillä on eli parisuhteemme on ollut hänelle ehkä esimerkkinäkin. Tosin HÄN on antanut meille neuvoja ja elämän ohjeita, sillä hän on hyvin älykäs henkisesti (jonkin sorttinen keittiöpsykologi?).

Tuemme toisiamme, pystymme luottamaan toisiimme täysin ja olemme tavallaan kasvaneet yhteen vuosien kuluessa. Tunnemme toisemme, sanoisin jopa TÄYSIN koska olemme avoimia ja uskallamme olla omia itsejämme, koska tiedämme, että me hyväksymme toisemme sellaisina kuin olemme, "vikoineen" ja hyvine puolineen eli hyväksymme toistemme persoonat.

Meille filippiiniläisen lähtö tuli shokkina ja on todella vaikeaa ymmärtää syitä, miksi lähti. Minulle hän sanoi että "olemme niin erilaisia". OK, mutta näin hänet vieraan miehen seurassa eli suhde toiseen on täytynyt alkaa jo aiemmin. Hän halusi bilettää, poikamme mielestä bilettäminen ei ole enää elämän tärkein asia eikä ole ikinä erityisemmin tykännytkään siitä. Mieluummin käy elokuvissa, teattereissa, tykkää matkustella ja seikkailla sekä tykkää harrastaa kuntosalia ja pallopelejä. Viihtyy myös kotonaan. Koirat ovat aina olleet lähellä sydäntä - varsinkin nyt kun jäi yksin. Koirat ovat aina tykänneet hänestä eli koirat kyllä vaistoavat vahvasti, kuka heistä oikeasti tykkää.

Kirjoitin tänne siksi, koska minulla on paha olo . Oli minun ideani, että hän kirjoitti Filippiiniläiseen Match sivustoon. Tämä vaivaa minua niin paljon. Hän on luonteeltaan hyvin epäitsekäs ja hyväksyi tilanteen heti, kun nainen lähti. Poikamme ajattelee todennäköisesti, että "jos en onnistunut tekemään filippiiniläistä onnelliseksi, toivottavasti joku muu sen tekee. Panin oman persoonani ja kaiken peliin, mutta nähtävästi en sitten riittänyt hänelle."
Silti se on niin väärin, poikamme maksoi paljon rahaa hänen puolestaan, osti auton ja lähetti rahaa Filippiineihin, maksoi kaiken ja elätti hänet, että sai ammatin ja oleskeluluvan. Todennäköisesti hänellä on ollut koko ajan toinen...:-(

Hän asuu etelä Suomessa ja luultavasti laittaa profiilinsa jossain vaiheessa jollekin sivustolle, koska haluaa elämän kumppanin, jonka kanssa saisi jakaa elämänsä. En kuitenkaan enää puutu hänen elämäänsä, yksi iso virhe riitti ja hartain toiveeni nyt elämässäni on, että löytäisi kunnollisen EPÄITSEKKÄÄN naisen elämäänsä ja että nämä molemmat saisivat onnellisen elämän. Yksin ei ole hyvä elää, jokainen ihminen tarvitsee rakkautta.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.5.24 07:26:54

"Meille filippiiniläisen lähtö tuli shokkina ja on todella vaikeaa ymmärtää syitä, miksi lähti. Minulle hän sanoi että "olemme niin erilaisia"."

Ehkä he oikeasti ovat vaan niin erilaisia? Ehkä tämä ei ollutkaan valhe? Se on ihan täysin hyvä syy eroon. Suhde on alkanut myös sellaisesta tilanteesta, jossa nainen on ollut riippuvainen poikasi taloudellisesta avusta (ja varmasti avusta Suomeen muutossa), joten tuossakin on aina vaikeaa sanoa, onko missään vaiheessa ollut oikeat tunteet pelissä. Suhdetta ei kannata aloittaa maksamalla toiselle koko tämän elämää - mikä on tietysti jälkiviisaasti sanottu eikä auta enää, mutta on hyvä pitää mielessä.

Toivottavasti poikasi toipuu vielä erosta hyvin ja löytää itselleen sopivan kumppanin. Kiltit ihmiset vähän liian usein päätyy yhteen niiden kanssa, jotka on valmiita polkemaan toisia alleen. Sen henkisen yhteyden tulee olla kunnossa, jos haluaa kestävää parisuhdetta.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   9.5.24 08:09:41

"
Ei, mutta välttämättä et saa. Joten joudut mahdollisesti olemaan sinkkuna. Mutta tavallaan se on oma valinta, koska haluat sellaista mitä et saa etkä kelpuuta sellaista mitä saisit. Kaikki ei koskaan löydä ketään , mutta on myös niitä jotka ei "löydä" ketään."

-Mikä on tämä vähän joka asiassa ilmi tuleva paine tyytyä mihin ihan mihin tahansa pskaan? Elät jotenkin väärin, jos...
...et huoli mitä tahansa kumppania joka sinut huolii
...osta kelvotonta heikkolaatuista krääsää, jota kaikilla muillakin on
...osta rumaa autoa
...valitse jotain suolle kyhättyä hometaloa niistä, jotka just nyt sattui olemaan nykyisessä kotikaupungissa myynnissä
...tavoittele korkeasti koulutettua kokoaikatyötä, vaikka miten vihaisit sitä

Ei elämässä saavuta koskaan mitään kivaa, jos tyytyy mihin tahansa välttävään. Asunnon ja työn suhteen on toki pakko tyytyä kulloinkin vähiten huonoon mitä löytää, mutta vaihtaminen helppoa paremman löytyessä. Parisuhde ei ole mikään välttämättömyys, sinkkuna elämisessä ei ole mitään vikaa ja parisuhteet toimii paljon paremmin jos molemmat osapuolet pitää toisiaan kaikin tavoin viehättävänä. Välttäväkin parisuhde on kuitenkin raskas projekti vaihtaa parempaan, varsinkin jos siihen menee vielä hankkimaan lapsia.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Jämä 
Päivämäärä:   9.5.24 09:12:20

Kumppani pitää katsella ja kiinnittää hyvissä ajoin. kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen tarjolla olevien taso alkaa laskea jyrkästi. Sen jälkeen on parisuhdemarkkinoilla tarjolla lähinnä jäännöspaloja; niitä jotka eivät ole kelvanneet kenellekään.

-tämä on muuten totta!

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   9.5.24 09:28:19

... paitsi on niitä, jotka ovat kelvanneet mutta ovat ns. toisella kierroksella. Mielestäni miesten ulkonäössä on kamalinta juuri tuo edellä mainittu naamakarvoitus tyyliin räme :D Ja tietty ihan hirvee määrä läskiä. Nykyään yhä nuoremmilla miehillä pömpöttää maha. Kun olin itse naimaiässä 80- ja 90-luvuilla :D, en tuntenut kuin yhden läskimahan.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   9.5.24 22:35:02

... Luulen että olet oikeassa! Itsekin ymmärrän paremmin nyt kokonaistilanteen kun luin kommenttisi.

Kulttuuriero on tosiaan niin suuri, että yhteiselo ei onnistu ilman suuriakin kompromisseja - varsinkin jos ei ymmärrä toista ihmistä ja tämän ajattelutapaa ja opittuja tottumuksia. Luultavasti kumpikaan ei ollut valmis tekemään suuria muutoksia elämäänsä? En viitsi kysellä tästä häneltä, kun asia on arka vielä.

Se on varmaa, että filippiiniläinen oli täysin riippuvainen poikani rahoista.
Hän (minä ja vaimoni myös) kuviteltiin, että nainen oppisi Suomen kulttuurin, elämän tavat ja sopeutuisi elämään maassa maan tavalla, oppisi syömään suomalaista ruokaa - mutta nähtävästi EI. Ajateltiin, että hän olisi kiitollinen pojalleni huolenpidosta ja kaikesta mitä on tehnyt hänen eteensä. Hänellä ei ilmeisestikään olleet aidot tunteet poikaani kohtaan. Tämä selittäisi kaiken.
Fyysisesti tiedän, että hän halusi miehen olevan pienikokoinen ja laiha kuten itsekin on. Tämä lienee tärkein syy, miksi lähti. Kuulin jatkuvaa naljailua kun haukkui poikaani lihavaksi - vaikka ei ole! Poikani on jykevä, mieluummin vantteran oloinen mutta ei lihava missään tapauksessa. 185 cm pitkä ja 87 kg painava kun nainen oli 150 cm pitkä ja 45 kg. Filippiiniläisen mittapuun mukaan hän on jättiläinen :-D
Tottakai poikani naisihanne on isompi nainen, mutta kuitenkin ulkonäkö ei ole niin merkitsevä hänelle kuin LUONNE joten hän hyväksyi naisen sellaisena kuin hän on.

Poikani ei ole kranttu naisen ulkonäön suhteen, kumppanin luonne merkitsee siis hänelle eniten jotta parisuhde onnistuisi.
Nyt tuli ainakin todistetuksi se, että myös naisille merkitsee miehen ulkonäkö ja VARTALO paljon.

Mietin, että mies ajattelee enemmän järjellä eli mies haluaa pysyvyyttä parisuhteeseen ettei tulisi riitoja ja elämä olisi rauhaisempaa, siksi luonne on tärkein. Seksikkyyttä myös, koska mies kiihottuu visuaalisesti ja näin rakastelu olisi nautinnollisempaa molemmille. Nainen ajattelee enemmän tunteella eli etsii miestä enemmän ulkonäön perusteella, sopivan lihaksikasta komeaa miestä. Miehellä pitää olla lisäksi hyvät puhelahjat, saada nainen nauramaan koska nainen uskoo, että tällaiseen miehen on helpompi rakastua.

Aika on paras lääkäri eli poikani tulee pääsemään ohi tästä. Toki se harmittaa mutta elämässä on edettävä niin, ettei muistele vanhoja vaan suunta on aina eteenpäin. Toivon totisesti, että poikani löytäisi itselleen kumppanin tulevaisuudessa.

  Re: Miesten ulkonäkö ei miellytä

Lähettäjä: :-( 
Päivämäärä:   16.7.24 22:57:09

- : Hän asuu Porvoossa

"Kumppani pitää katsella ja kiinnittää hyvissä ajoin. kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen tarjolla olevien taso alkaa laskea jyrkästi. Sen jälkeen on parisuhdemarkkinoilla tarjolla lähinnä jäännöspaloja; niitä jotka eivät ole kelvanneet kenellekään."

En kyllä itse allekirjoita tuota. Vanhetessaan ihminen viisastuu, elämänarvot muuttuvat kun ihminen kypsyy. Ulkonäkö rypistyy mutta henkisesti ihminen kehittyy. Toisaalta epäonnistunut liitto ja muuttunut elämäntilanne voivat olla syynä että on sinkkuna. Poikani kohdalla hän on oppinut elämästään paljon kun ikävuosia on tullut lisää ja on kehittynyt ihmisenä.
Ulkonäöstä: Eiköhän kyse ole yksilöstä? Kuluttava elämäntapa, ehkä ruokavaliokin jollain tapaa ja tietenkin alkoholin käyttö ja tupakan poltto vanhentavat, myös perimä eli geenit. Pojastani voi sanoa, että ei ole muuttunut juurikaan siitä kun oli 22v.

Olin luokkakokouksessa keväällä ja USKOMATONTA! Pari luokkakaveriani ei ollut muuttunut juuri yhtään 40 vuodessa. Muutaman kohdalla aluksi en edes tunnistanut henkilöä - vasta kun äänestä.

Oikeastaan huvitti koko tilanne, muistoissani on luokkakaverit 1984 vuodelta miltä näyttivät silloin ja kun nyt näin heidät, ensimmäiseksi tuli mieleeni, että kaikki on maskeerattu vanhoiksi. Ehkä osa ihmetteli, miksi minua nauratti - mutta oli aivan mielettömän kiva tavata piiiitkästä aikaa. Samat personat olivat kyseessä!

   Ylös ⇑   


Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.