Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Lia 
Päivämäärä:   20.4.24 00:33:19

Mies, jonka kanssa seurustelen, on elämäni suurin rakkaus. Olimme aluksi ystäviä kunnes tunteet syvenivät rakkaudeksi. Välillämme on yhteys ja kemia, jota en ole kokenut kenenkään kanssa. Jos eroaisimme, ikävöisin häntä kovasti, sydämeni murtuisi täysin.

Seksielämämme ei ole kuitenkaan ole kovinkaan tyydyttävää. Mies tulee nopeasti, eikä hän ole muussa seksissä niin estoton kuin toivoisin. Välillä tämä asia vaivaa kovasti. Rinnakkaissuhde ei ole vaihtoehto, sillä en halua loukata, seksiasia vaivaa miestänikin.

Elämämme on muuten oikein hyvää. Tiedän että mieheni löytäisi nopeasti uuden puolison, hän on hyvässä asemassa, tunneälykäs ja komea. Välillä minulla on ristiriitainen olo kun en seksissä saa sellaista mitä toivoisin, vaikka tunnetasolla meillä onkin niin paljon. Pohdin, kadunko jos eroan elämäni suurimmasta rakkaudesta, vai kadunko jos jään seksuaalisesti epätyydyttävään suhteeseen. Tiedän kuitenkin, ettei kukaan saa elämässään kaikkea.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   20.4.24 00:35:36

Minusta seksi on aika tärkeä osa parisuhdetta, jossain vaiheessa sitä voi sitten itse katkeroitua siihen että ei saa siitä itse ikinä mitään.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: realisti 
Päivämäärä:   20.4.24 00:37:14

Tiedän että mies tuntuu tässä kohtaa rakkaushuumaa kovin uniikilta ja ainutkertaiselta, mutta totuus on se että tuolla ulkona on runsaasti miehiä joilla on kaikki nämä hyvät ominaisuudet JA myöskin hyvä seksi. Sinun pitää vain löytää yksi sellainen.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Meh 
Päivämäärä:   20.4.24 00:49:06

Samankaltaisessa yli 10v suhteessa sanoisin että lähde vielä kun se ei hulluna satu ja onnistuu elämänkin puolesta suht helposti

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.4.24 00:53:54

Minä ravistan kaavoja ja totean että ei ole seksi mikään tärkein asia maailmassa, se on suhteessa merkittävä asia vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, jos se on se tärkein asia kummallekin. Silloin ero on ainut vaihtoehto.

Seksin ei pitäs ikinä olla toisiaan kiinni pitävä asia vaan aito rakkaus ja halu olla toisen kanssa.

Voi kumpa jokainen eläisi aikuisiällä vuosia yksin, niin tämän asian oivaltaisi kunnolla.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: eipäs 
Päivämäärä:   20.4.24 00:56:32

Mä olen elänyt aikuisiällä vuosia yksin, enkä todellakaan tyytyisi suhteeseen, jossa seksi olisi epätyydyttävää.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 01:22:26

Seksi on erittäin iso asia kun se ei toimi.
Lähde.

Huono seksi ei parane myöhemmin, ja minuuttimunan kanssa yrittäminen on tosi masentavaa.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ~ 
Päivämäärä:   20.4.24 01:30:01

Seksuaaliterapia.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   20.4.24 02:00:57

Aina haukutaan miestä nopeaksi eikä naista koskaan hitaaksi ?
Jos mies täydellinen muuten niin ehkä jotain kaalimatokikkoja yms löytyy avuksi hidastamaan ?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Kysymys 
Päivämäärä:   20.4.24 04:48:28

Haluatko siis ruoskaa?En nauti ruoskiessani mutta sinun halustasi sen voin tehdä. Sinun tähtesi. Jospa sitten saisit nopammin.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   20.4.24 04:54:43

Olettehan varmasti keskustelleet tuosta asiasta ihan suoraan?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   20.4.24 06:31:57

Uskon, että seksiä on mahdollista kehittää, jos molemmat niin haluaa. Se tosin vaatii avoimuutta ja rohkeutta puhua omista tarpeistaan, molemminpuolin.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   20.4.24 06:37:52

Epäilen, että ei ole edes keskusteltu miehen kanssa. Hakekaa ensin ammattiapua yhdessä. Jos se ei auta, mieti sitten vasta mitä teet loppuelämälläsi.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 06:51:22

Olen ollut samassa tilanteessa, joskin en itse ollut vielä täysin rakastunut koska minua epäilytti kannattaako edes rakastua henkilöön jonka kanssa seksi ei toimi. Tunneyhteys meillä oli aivan täydellinen, mies oli mukava, luotettava, hauska, komea ja seksikäs mutta aina kun menimme sänkyyn, tunsin että jokin on vialla. Se ei vaan toiminut, enkä keksi edes kunnolla syytä. Se ei ollut luontevaa.

Ehkä 2-3kk yritettiin kunnes totesin että mennään kaverilinjalla, koska kumpikaan ei halunnut luopua toisesta. Ihan hetki sen jälkeen löysin ihan vahingossa omalta tuppukylältä ihan täydellisen miehen joka on kaikkea tuota + hänen kanssaan seksi toimii! Puolen vuoden sisällä tästä myös ystäväni löysi naisystävän, he menivät juuri naimisiin. Tästä on nyt 5 vuotta aikaa ja olemme kaikki onnellisia :D olemme erittäin läheisiä tämän miesystäväni kanssa, pidämme yhteyttä lähes päivittäin.

Eli pointti oli se, että eihän sinun välttämättä tarvitse luopua rakkaasta ihmisestä, vaikket olisi hänen kanssaan parisuhteessa. Toimisiko teillä (yhtään sitä vähättelemättä) "pelkkä" ystävyys?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 07:04:01

"Uskon, että seksiä on mahdollista kehittää, jos molemmat niin haluaa."

Ei siitä kaikkien kanssa kehity sen kummempaa. Kipinä on tai ei ole.

Itse olen luopunut seksistä kokonaan. Vaihtoehdot oli erota, muuttaa koppiin ja myydä hevoset tai jäädä yhteiseen taloon ja elää mukavasti yhdessä ilman seksiä. Valitsin jäädä. Ei se koskaan täysin toiminut ja sitten mies lopetti sen kokonaan kertomatta miksi. Elän silti mielummin itsetunto murskattuna tätä elämää kuin muutan ahtauteen. Ne on valintoja, mikä kenellekin on tärkeää.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Min.muna 
Päivämäärä:   20.4.24 08:35:37

Onneksi muija on minuuttipimppi, ei tarvi minuutti miehenä yrittää väkisten sinnitellä. Ei kestä sillä kauan

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   20.4.24 08:43:35

Voi kun olisitte pitäneet ystävyyden ystävyytenä. Takaisin on vaikeampi mennä. Jos suhteen alussa ei ole seksuaalinen puoli ollenkaan pinnalla, vaan toisen näkee kaverina, niin tuskin se seksuaalinen vetovoima koskaan tulee olemaan merkittävässä roolissa. Vaikka toimiessaan seksin merkitys suhteessa yleensä vähenee iän myötä, niin siihen alusta asti liittyvät ongelmat todennäköisesti vain kasvaa merkittävyydeltään, kun suhde muuten arkipäiväistyy ja tulee arkisia haasteita. Vastoinkäyminen tai kuormittava kausi on helpompi kestää yhdessä, jos taustalla ei ole mitään isoa ennestään mietityttävää haastetta. Tuollainen tilanne on hyvin herkkä päätymään eroon, kun jokainen vastaan tuleva haaste on vain lisäys jo olemassa olevaan "syitä erota"-listaan.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.4.24 08:59:57

No kyllä ne estot pikku hiljaa karisevat. Aloittakaa ihan vaikka vaan suuseksistä, ja tietysti suojan kanssa niin ei tule makuja tai hajuja sillä tavalla.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 09:01:55

"Onneksi muija on minuuttipimppi, ei tarvi minuutti miehenä yrittää väkisten sinnitellä. Ei kestä sillä kauan"

Se vaan feikkaa

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 09:10:54

Itse lähtisin miettimään mistä hyvä seksi teille rakentuu. Itselleni oleellista on läheisyys ja halu tuottaa toiselle nautintoa.

Itseäni ei haittaisi minuuttimuna, jos esim. ennen sitä olisi motivoitunut tyydyttämään minua. On siis vaikea edes kuvitella huonoa seksiä hyvässä suhteessa. Mulle huonoa seksiä on itsekkyys ja tunteen puuttuminen.

Pystytteko miten avoimesti puhumaan asioista? Kykenettekö kertomaan epävarmuuksianne ja mieltymyksiänne.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.24 09:47:28

Omasta näkökulmasta taas oikeasti hyviä kumppaneita ja aitoa tunne-elämää ei kasva puissa. Arvostan niitä niin paljon, että istuisin tällaisen miehen kanssa alas keskustelemaan oikein kunnolla (kahden kesken tai ammattilaisen kanssa - ihan miltä teistä tuntuu): Miksi seksi ei toimi? Mitä siitä mielestäsi puuttuu? Kokeeko mies samoin? Mitä hän ajattelee esilletuomistasi asioista? Mitä hän toivoo seksielämältänne? Onko kyse ehkä alkukankeudesta?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Lia 
Päivämäärä:   20.4.24 10:11:04

Eron myötä jatkaisimme varmasti ystävinä, mutta pelkään ettei miehen uusi nainen hyväksyisikään ystävyyttämme, ja voisin tulla hylätyksi. Jos meillä olisikin vahvempi tunneyhteys eikä se mieheni uudelle naiselle kävisi. Mies on luonteeltaan aivan ihana, naisia olisi tarjolla aivan varmasti.

Kävimme suhteen alkuaikoina muutaman kerran seksuaaliterapeutilla, pari vuotta sitten. Siitä ei ollut kuitenkaan suurta apua tilanteeseemme. Asia on myös miehelle kiusallinen, joten yritän nykyisin vältellä tätä seksiaihetta, vaikka kaikesta muusta puhummekin avoimesti.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.4.24 10:17:21

Mikä siinä sitten on ongelma ? Eihän nopea laukeaminen itsessään niinkään ole, naista voi tyydyttää muilla tavoin vaikka tunnin ennen ja jälkeen -tai joskus, varsinkin nopeat, pystyvät ottamaan uusinnan aika pian ja se vähän kestääkin jo.. Seksilelut, penisrenkaat yms tietenkin mukana jo ?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 10:20:24

"Kävimme suhteen alkuaikoina muutaman kerran seksuaaliterapeutilla, pari vuotta sitten. Siitä ei ollut kuitenkaan suurta apua tilanteeseemme. Asia on myös miehelle kiusallinen, joten yritän nykyisin vältellä tätä seksiaihetta, vaikka kaikesta muusta puhummekin avoimesti."

No tämä ei lupaa hyvää.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 10:28:42

Miten se voi olla elämäsi rakkaus, jos keskusteluyhteys on niin huono, ettei näin tärkeästä asiasta voi puhua avoimesti? Vai oletko tosiaankin kertonut miehelle, että haluaisit kokeilla asioita X, Y ja Z, ja mies kieltäytynyt? Tai toistuvasti pyytänyt orgasmia itsellesikin ja mies jättänyt tämän huomiotta? Jos jälkimmäinen vaihtoehto niin eipä tuota kovin upeaksi mieheksi voi sanoa.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 10:38:49

Ei lupaa hyvää, jos asia on kiusallinen mörkö, joka herättää häpeää ja suorituspaineita ja josta ei avoimesti voi puhua. Vaikka olisi ongelmana, että tulee liian pian tulisi asiasta voida puhua avoimesti, niin että seksiin ei liity mitään mörköä ja häpeää.

Miten teillä nykyään seksi menee? Hoiteleeko mies sinut ensin? Jos ei, miksi ei. Olisitko tyytyväinen seksielämään, jonka keskiössä ei ole yhdyntä? Puhutteko seksistä jälkikäteen?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: aikuinen 
Päivämäärä:   20.4.24 10:46:51

Aloittaja hoitaa häpeän tunteensa ja alkaa vaan vapautumaan estoistaan ja antaa sen O:n tulla ihan vaan tulla tuntematta häpeää niin kyllä tuntipimpistäkin vielä minuuttipimppi saadaan.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   20.4.24 10:58:56


Jos se seksi ei ole sinulle tärkein asia elämässä, älä eroa jos muutoin hän on elämäsi Rakkaus,
Jos seksi on sinulle tärkein asia elämässäsi, eroa mahdollisimman pian.
Jos luulet, että asioilla on pelkästään yksi puoli, huomaat kun tulet vanhemmaksi, ettei niin ole.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 11:01:00

Oletteko puhuneet toisillenne toiveistanne seksin suhteen? Mihin olette tyytyväisiä, mitä haluaisitte kokeilla, mikä on ongelma?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Emmi 
Päivämäärä:   20.4.24 11:13:33

Olen tuoreessa suhteessa ja mies on ns. minuuttimuna. Mutta saa minut niin kiimaiseksi ja/tai hoitelee muulla tavoin ennen yhdyntää, että yhdyntä on orgasmin jatkoa. Exä oli kestävä, ja itse tulin muutamassa minuutissa niin jaksoi sen jälkeen ikuisuuden, mieluummin otan minuuttimunan.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 11:19:20

Kyllä ne turhat kauan jyystäjätkin on rasittavia. Oletteko yrittäneet hetken päästä uusiksi? Usein onnistuu sit vähän pidemmän aikaa.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Helga 
Päivämäärä:   20.4.24 11:19:55

Eipä niitä hyviä miehiä puussa kasva. Mitä enemmän tulee ikää, niin sitä vaikeampaa on ketään tarpeeksi tunneälykästä löytää. Joten ei sitä rakkautta kannata seksin vuoksi hylätä.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 11:42:15

Hyvä seksi parisuhteessa on 10% suhteesta, huono seksi parisuhteessa on 90% suhteesta

Noita täykkyjä miehiä löytyy myös joilla kans seksi toimii vaikka se tuntuukin mahdottomalta.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Kylläoikyllä 
Päivämäärä:   20.4.24 14:43:56

"Itse olen luopunut seksistä kokonaan. Vaihtoehdot oli erota, muuttaa koppiin ja myydä hevoset tai jäädä yhteiseen taloon ja elää mukavasti yhdessä ilman seksiä. Valitsin jäädä. Ei se koskaan täysin toiminut ja sitten mies lopetti sen kokonaan kertomatta miksi. Elän silti mielummin itsetunto murskattuna tätä elämää kuin muutan ahtauteen. Ne on valintoja, mikä kenellekin on tärkeää."

Mies lopetti seksin keskustelematta, niin hae ihmeessä sinä se muualta kysymättä =)

Aloittajalle sanoisin että hyviä miehiä on harvassa. Itse miettisin todella kannattaako erota.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.4.24 14:48:12

Hyviä miehiä oikeasti on todella harvassa. Seksi ei ole tärkein asia, vaan luotettavuus, arvojen ja huumorintajun kohtaaminen.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   20.4.24 14:56:49

Ihmisiä on niin erilaisia että typerää moralisoida miten seksin takia ei kannata mukavaa miestä hylätä. Jos itsellä sattuu olemaan heikko libido niin fine, kaverisuhde on sitten varmaan ihan kiva. Toisille se ei riitä. Minä jätin kivanmukavantunneälykkäänhuolehtivan miehen koska huono seksi otti päähän, ja kannatti tehdä niin, löytyi mies jonka kanssa sovitaan ihan kaikin tavoin paremmin yhteen. Ei tarvitse ponnistella tahtoakseen rakastaa, kun parisuhteen kaikki osa-alueet toimii.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.24 15:39:53

"Ihmisiä on niin erilaisia että typerää moralisoida miten seksin takia ei kannata mukavaa miestä hylätä. Jos itsellä sattuu olemaan heikko libido niin fine, kaverisuhde on sitten varmaan ihan kiva. Toisille se ei riitä. Minä jätin kivanmukavantunneälykkäänhuolehtivan miehen koska huono seksi otti päähän, ja kannatti tehdä niin, löytyi mies jonka kanssa sovitaan ihan kaikin tavoin paremmin yhteen. Ei tarvitse ponnistella tahtoakseen rakastaa, kun parisuhteen kaikki osa-alueet toimii."

En näe, että tässä olisi kukaan moralisoinut, vaan on kerrottu erilaisia näkökulmia asiaan. Itse ennemminkin hämmästelin ketjua ensi kertaa lukiessani, että kylläpä moni keskustelijoista suosittaa kevyin perustein eroa ilman, että kehottaisi edes työstämään ongelmaa ensin. :D Mutta näin meitä on tosiaan erilaisia.

Aloittajasta ja mielestäni myös hänen miehestään riippuu, että mitkä asiat heidän parisuhteessaan nostetaan keskeisimmiksi. Mielestäni olisi todella tärkeää yhdessä keskustella tästä asiasta. Onko tätä äärettömän mukavaa miestäkään kohtaan reilua, että hän elää parisuhteessa, jossa kokee ehkä riittämättömyyttä?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.4.24 16:59:11

Tärkeää olisi ainakin keskustella onko asialle tehtävissä mitään ja miettiä mitä seksuaalisuus on itselle. Hyvä on myös pohtia, miten suhteessa toimisi, jos toinen ei esim. saurauden tai vamman takia pystyisikään enää seksiin. Tai mitä se seksi on.

Minulle seksi on ensisijaisesti henkistä ja siksi esimerkiksi fyysinen vammautuminen ei estä seksiä (joka voi olla vaikka pelkkää puhumista) kun taas heikko libido on eri asia, silloin seksuaalisuus ei oikeasti kohtaa ja tuntisin jatkuvasti itseni torjutuksi ja jääväni paitsi.

Aloittajan tapauksessa kyseessä on ilmeisen fyysinen ongelma (joka ehkä myös kasvanut henkiseksi), joka voi jopa olla ratkaistavissa. Siksi minusta olisi typerää suinpäin erota pyrkimättä aidosti ratkaisemaan tilannetta.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Eiainavaihtoon 
Päivämäärä:   20.4.24 17:34:47

Oman miehen kanssa oltu 20v. Kaikenlaista kautta on ehtinyt olla. Alku haparointia, kuivia kausia, ei seiso yms, 3 lasta, eri tahtisuutta haluissa ja mieltymyksiä. Rakastettu ollaan aina vaikka välillä eri aikaan jolloin toinen on kantanut. Ollaan kasvettu, muututtu ja edelleen meillä on kivaa yhdessä. Voidaan luottaa toisiimme ja rentoutua ilman jännitystä tekemään toisillemme hyvää. Se on vaatinut, että ollaan sitouduttu, annettu toisillemme aikaa, halua oppia tuntemaan toinen ja halua tulla tunnetuksi, halua luottaa ja olla luottamuksen arvoinen.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   20.4.24 19:12:03

Jokainenhan on vastuussa omista orgasmeistaan. Eli alahan selata lelukaupan valikoimaa! Jos parisuhde on hyvä, niin pystyttekö harkitsemaan seksuaaliterapeutin tai muun asiantuntijan tapaamista, ja keskustelemaan aiheesta avoimesti?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   20.4.24 19:15:29

Voi, nyt vasta huomasin että olitkin jo vastannut kysymykseen tuosta seksuaaliterapiasta.

En minäkään lähtisi tuon perusteella eroamaan. Kauanko olette olleet yhdessä?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: No se 
Päivämäärä:   20.4.24 19:19:43

"Aina haukutaan miestä nopeaksi eikä naista koskaan hitaaksi ?"

Tämä. Jos 3 minuutin mies on "huono" niin ei sen parempi ole 30 minuutin nainenkaan. Toinen ei pysty pitempään ja toinen ei saa nopeammin, ei mitään perfectoja vaihtoehtoja kumpikaan.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   20.4.24 19:24:24

Mutta aloittaja ei vastaa mikä siinä seksissä tökkää ? Tehdäänkö muuta kuin se minuuttihomma vai mikä se ongelma on. Tyydyttää ja harrastaakin kun voi monella eri tavalla ja aika moni tekee siinä tilanteessa paljon muutakin kuin ne työnnöt, kestää sitten työntely sitten minuutin tai tunnin.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Lia 
Päivämäärä:   21.4.24 01:32:55

Lelukaupan tarjonta on tuttua ja saan toki orgasmin itse. Kuitenkaan yhdynnässä sen saaminen ei miehen nopeuden vuoksi onnistu. Mies kyllä yrittää käsiseksiä, mutta hänelle se selvästi on väkinäistä.

Tiedän kuitenkin että hyvän miehen, jota tällä tavalla rakastaisin, löytäminen on äärimmäisen vaikeaa. Menettäisin vieläpä ystävyydenkin nykyisen mieheni kanssa, jollei ystävyytemme olisikaan ok mieheni uudelle naiselle. Kamala tunnustaa, mutta olisin ehkä mustasukkainen jos mieheni löytäisi uuden puolison. Meillä on kuitenkin suhteessamme toimiva tunneyhteys, keskustelut, äly, huumori. Sellainen kemia, jonka voi kokea vain ainutkertaisena.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   21.4.24 09:11:17

Eli siis mies ei edes yritä tyydyttää sinua kun harrastatte seksiä. Mitä se mielestäsi kertoo siitä, kuinka tärkeä suhteenne, ja sinun tyytyväisyytesi, on hänelle?!

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.24 10:11:55

Minulle kyllä tuollainen seksi lopulta tappaisi tunteet, kokeiltu on. Kun seksissä tuntuu, että miehelle oma muna on ainoa millä on väliä ja minun kokeminen on vähän kurjaa, väkinäistä ja ällöä, niin ei se pitemmän päälle toimi.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Kaisa ja Matti 
Päivämäärä:   21.4.24 10:16:05

Nimimerkkien :) ja *
Kanssa samaa mieltä.
Minusta tänä päivänä seksi saa ylikorostuneen merkityksen.
Miettikää, jos suhteessa olisi vain seksiä - olisi sekin ihan kamalaa.
Eiköhän se kokonaisuus ole tärkeintä, jos mies on muuten ok.
Niin ja todellakaan niitä luotettavia ja hyviä miehiä ei ole joka oksalla.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.24 22:31:27

Edelleen, kenenkään ei tarvitse tehdä seksistä itselleen isompaa numeroa kuin se on, mutta jos asialla on itselle merkitystä niin sitten on. Jokainen voi hakeutua sopivaan seuraan, missä mätsää myös libido.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.4.24 23:27:25

Itsellä mies joka tulee todella nopeasti. En ole itse saanut ikinä orgasmia yhdynnässä joten se ei ole minulle tärkein osa. Mies antaa taivaallista suuseksiä, joten koen että seksielämämme on hyvää. Voisitteko saada kehitettyä seksiä myös sinua tyydyttäväksi?

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: öh 
Päivämäärä:   22.4.24 03:33:28

Älkää ajatelko toisen nautintoa vaan yrittäkää saada ennen kuin toinen saa.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   22.4.24 08:49:17

Kyllä nainenkin nopeutuu jos voi luottaa että mies kestää ja huomioi. Sehän on paljolti korvien välissä koko juttu ja mikään ei tapa himoja kuten kyvytön ja laimea mies.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.24 10:25:37

On minullakin nopea mies, mutta en ole sen takia koskaan itse kuiville jäänyt. Ongelma on nopea mies, jonka mielestä seksi alkaa kun hänellä seisoo ja loppuu kun hän tulee.

  Re: Elämäni rakkaus mutta seksi ei toimi

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   23.4.24 11:41:02

Eli onko mies sellainen että kun tulee, se on siinä?
Täällä vähän sama tilanne ja mies myös hyvin estynyt, mulla ei tee seksiä siksi oikein enää lainkaan mieli

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.