Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkoholisti vanhemmat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.24 18:48:31

Oon huolissani, todella. Mun vanhemmat on aina käyttänyt alkoholia mutta nyt eläkkeelle jäätyä se on vain pahentunut. Se alkoholin kittaaminen alkaa aamulla ja loppuu siihen kun on illalla sammumis pisteessä. Joka päivä, mutta kykenee oleen huomattavin jos joku meno seuraavana päivänä. Oon puhunu veljieni kanssa asiasta ja niiden mielestä se on ihan ok että he "vähän rentoutuu" eläkepäivillä. Mutta hei ei taida tietää todellista laitaa, kun ei näe sitä niin usein kun minä.

Itse en käytä alkoholia ollenkaan, oon saanu niin hyvän kasvatuksen.. näkeen mitä se tekee ihmiselle. Aina kyllä muistutetaan että mun suvussa on alkoholisteja että kyllä minustakin tulee...

  Re: Alkoholisti vanhemmat

Lähettäjä: Pulu 
Päivämäärä:   19.4.24 18:53:27

Alkoholisti valitettavasti parantuu vain, jos itse sitä haluaa. Voit yrittää puhua heille, mutta voi olla ettei se auta. Veljien kannattaisi nähdä vanhempia useammin, että tajuaisivat asian laidan.

  Re: Alkoholisti vanhemmat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.24 11:40:00

Parantuneet alkoholistit on usein sanoneet, että läheisten ystävällinen "käskyttäminen" eli vaikka "voisitteko lopettaa juomisen tekisi teille hyvää" otetaan helposti vittuiluna. Ja moni ex alkoholisti sanoo että se usein jopa pahensi juomista koska "hän ei ole mikään käskytettävä lapsi".

Valitettavasti alkoholisti voi vaan parantaa itsensä. Vain hän voi hakea apua itselleen.

t. alkoholistin tytär ja nykyään myös alkoholistin kumppani

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.