Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: Keski-ikä 
Päivämäärä:   29.3.24 21:58:41

Oon niin kyllästynyt tähän jatkuvaan värjäykseen, ja harmaita koko ajan enemmän. Mutta kuinka kasvattaa oma väri siististi? Olen siis värjännyt tummaksi iät ja ajat, oma väri tyvikasvun perusteella maantien vaalean harmaa + nyt ihan vitivalkoisen harmaat.
Oisko vinkkejä mitä tehä? Siistiä ilmettä kuitenkin työt vaatii.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.3.24 22:00:11

Meet osaavalla kampaajalle ja sanot et aiot palata omaan väriin ja sen mukaan laitetaan nyt päälle raidat/ väri.

Vaatii varmaan pari kertaa.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: AK 
Päivämäärä:   29.3.24 22:40:39

Mie annoin kasvaa reilun juurikasvun ja marssin kampaajalle että värjää juurukasvun mukaan. Kerta riitti ja hyvä tuli, oma väri oli paljon parempi mitä luulinkaan!

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.3.24 00:11:26

Itse olen nyt antanut juurikasvun kasvaa ja käyttänyt niitä hiuksiin suihkutettavia tyvivärejä silloin kun pitää näyttää siistiltä töissä. Hiukset kiinni ja eteen suihkin väriä.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: MJ 
Päivämäärä:   30.3.24 00:35:17

Mulla meni reilu vuosi, homma suunnitteltiin luottokampaajan kanssa. Raidat auttoivat, lisäksi kerta kerralta värjättiin vaaleammalla ruskealla, ja välillä tehtiin värin poisto. Operaatio kannatti, inhottaa ajatella että värjäsin hiuksiani jopa vuosikymmeniä tumman ruskealla joka kuukausi. Nyt kun kuvia katsoo värjäysajoilta, niin tunkkaiselta näyttää.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: Goldilocks 
Päivämäärä:   30.3.24 07:17:33

Mulla lähtökohta oli erilainen eli vaaleat hiukset ja harmaa juurikasvu.
Laitettiin muistaakseni raitoja pahimpaan vaiheeseen ja leikkautin ihan lyhyeksi. Sitten tuli vielä korona-aika niin sai rauhassa kotona kasvattaa pitkää hiusta jota pidin ranskalaisella letillä.
Nyt kyllä värjään itse kotona kestosävyllä koska minulle harmaat hiukset eivät sovellu. Lämmin sävy paras, ei kylmä.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   30.3.24 07:19:25

Ensin kampaajalta mahdollisimman lähellä omaa väriä oleva sävy hiuksiin ja sitten juurikasvun edetessä pariin otteeseen raitoja häivyttämään katkoskohtaa.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: Kai 
Päivämäärä:   30.3.24 08:22:04

Eikö siisteys ole katsojan silmässä? En tekis töitä paikassa, jossa hiusten värjäämisen lopettaminen olis jollekin ongelma.

Ite vaan lopetin. Juurikasvu nyt oli hetken, ei ollut mikään byhyyjuttu kuin ehkä ulkopuolisten rajoittuneiden ihmisten mielestä, jos mun henkkoht ulkonäköä koskevat päätökset heitä jotenkin hiersi.

Nyt seitsemän vuotta myöhemmin hiukset parhaassa kunnossa ever. Paras päätös jättää turhat kemikaalit käyttämättä.

  Re: Hiusten värjäyksen lopettaminen. Miten oma väri?

Lähettäjä: Kupari 
Päivämäärä:   30.3.24 08:35:04

Jos väri tumma niin ensiksi kannattaa vaalentaa lähemmäksi omaa sävyä jonka jälkeen raidoittamalla oma väri takaisin tai sitten suoraa raidoittamalla, jos ei halua tuota yhtä välivaihetta.

Moni unohtaa, että se juuri kasvu ei kerro minkä väriset hiukset todella tulevat olemaan. Vaikka juurikasvu näyttää harmaalta niin varsinkin pidemmissä hiuksissa se oikea väri harvoin tulee olemaan saman näköinen, sillä aurinko vaikuttaa hiusten sävyyn ja pitkissä hiuksissa joissa valo on saanut niihin vuosien saatossa vaikuttaa niin sävyjä on hiuksissa todella rikkaasti verrattuna juuri kasvuun. Itsellä värjäämiseen lopettamisesta nyt joku 5 vuotta ja ovat tässä vuosien saatossa muuttuneet siitä harmaasta vaalean kuparin sävysiksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.