Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: helpp 
Päivämäärä:   28.3.24 23:36:22

Elikkä.. Tilanne on seuraava: Tapasin viikonloppuna baarissa miehen. Vaihdeltiin katseita ja hymyiltiin, perus settiä, hän oli kahden miespuolisen kaverinsa kanssa siellä. Vaikutti ehkä vähän ujolta, ei tullut tekemään aloitetta. Reippaana menin siten itse vääntämään jotain keskustelua henkilön ystävälle, koska vaikutti helpommin lähestyttävämmältä. Kerroin, että olen kiinnostunut hänen ystävästään mutta vaikuttaa ujolta. Tämä kaveri sitten esitteli meidät toisillemme. Lyhyt ja vähän akward keskustelu, kysyin mieheltä onko hän ujo ja hän sanoi että luuli että olen kiinnostunut hänen ystävästään.. Kerroin että halusin puhua vain tälle miehelle. Vaihdettiin yhteystietoja, jonka jälkeen hän meni takaisin kavereidensa kanssa koska oli kuulemma "poikien ilta", ja minä lähdin ystäväni kanssa kotiin.

Matkalla mies tekstasi sanoen että anteeksi jos vaikutti kylmältä, mutta ei halunnut "heivata" kavereitaan ja kyseli pääsenkö turvallisesti kotiin.. Pari päivää meni ilman mitään yhteyttä tämän jälkeen, kunnes päätin tehdä aloitteen ja tekstasin hänelle. Juteltiin kaikennäköistä elämästämme ja tutustuttiin hieman. Keskustelu päättyi kun piti mennä nukkumaan, ja hän sanoi loppuun että jutellaan vaikka huomenna lisää. No.. Seuraavana päivänä hänestä ei kuulunut mitään, eikä myöskään tänään.

Kysymys kuuluukin, odottaako tämä ujo kaveri että mä teen TAAS aloitteen, vai eikö ole vaan kiinnostunut? Luuleeko että mä en ole kiinnostunut jos en ole se joka jatkaa keskustelua? Olen eronnut suht hiljattain pitemmästä suhteesta joten ei hajuakaan miten deittailu nykyään toimii, olenko minä ensimmäisen aloitteen tekijänä "velvollinen" jatkamaan kiinnostukseni osoitusta?

Tekee mieli laittaa viestiä, mutta en oikein tiedä mitä laittaisin ja toisaalta tuntuu ettei ylpeys anna periksi laittaa taas ekana viestiä..
Vinkkejä?

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   28.3.24 23:40:17

Mies ei ole kiinnostunut. Jutteli kyllä sinulle kun teit aloitteen, mutta siinä se. Keskusteluyhteys on nyt auki, joten hän jatkaisi juttelua aivan varmasti jos olisi riittävän kiinnostunut.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   28.3.24 23:45:35

Niin ja jatkan tuota edellistä viestiäni sen verran, että miehillä harvoin mitkään ”poikien illat” ovat oikeasti sellaisia, etteikö mies sieltä liukenisi kiinnostavan naisen matkaan jos näin tahtoisi tehdä.

Lisäksi tuo ujous vaikuttaa vain omalta keksinnöltäsi. En siis sano tätä pahalla, mutta olet selvästi olettanut aluksi miehen olevan ujo ja selität sillä hänen käytöstään.

Olen itse seurustellut todella ujon miehen kanssa. Tein itse aloitteen, mutta sen jälkeen mies osoitti kyllä kaikin tavoin kiinnostuksensa ja oli selvästi valmis menemään epämukavuusalueelleen.

Ei muuta kuin kohti uusia tuulia, aloittaja. Kun löydät miehen, joka on sinusta kiinnostunut, se ei jää sinulle epäselväksi. Ihastunut mies tekee kaikkensa saadakseen olla kanssasi, etkä ansaitse yhtään vähempää kuin juuri sellaisen kumppanin :)

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.24 23:59:57

Reality check ja deluluuuu :D

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: se klassinen 
Päivämäärä:   29.3.24 00:15:18

He's just not that into you.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   29.3.24 07:01:57

Mies ei ole kiinnostunut. Jutteli, kun teit itseäsi tykö baarissa, mutta ei ole näkemänsä ja viestittelyjenne pohjalta kiinnostunut.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.24 07:22:27

Ihmiset on tosi erilaisia. Ensinnäkin se, että tuossa vaiheessa ei kukaan täysipäinen ole vielä niin intona kehenkään, koska te ette tunne toisianne. Toisekseen, hän saattaa olla introvertti ja sosiaalisesti taitamaton. Suosittelen laittamaan viestiä, missä ehdotat tapaamista. Sen perusteella sitten pystytte kumpikin tekemään ratkaisuja jatkosta.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: ä 
Päivämäärä:   29.3.24 07:41:29

Jos mies vaikuttaa kiinnostavalta, niin sinuna ehkä tekisin vielä yhden keskustelun avauksen. Jos hän ei vaikuta innostuneelta viestittelemään sen jälkeen, niin sitten ehkä antaisin olla. Et menetä siinä mitään jos kokeilet vielä jatkaa juttua :)

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.3.24 08:33:56

Mies on ollut vain kohtelias. Oma mieheni on juuri sellainen: ei halua loukata ketään tai olla epäkohtelias, ja vastaa kaikille hamaan tappiin saakka juuri esim. viesteillä.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   29.3.24 09:16:51

Mun kaksi miespuolista ystävää voisi toimia näin vaikka olisivatkin kiinnostuneita. Heillä on jotain ihmeellisiä harhakuvitelmia ettei voi viestitellä useana päivänä peräkkäin, ei voi vastata heti, jokainen viesti pitää luonnostella ensin harkiten yms. Tosi raskasta seurata sivusta kun sitten valittavat etteivät löydä ketään, huoh.

Eli kyseessä voi olla myös samanlainen tapaus. Kokeilisin vielä kerran aloitteen tekemistä, mutta jos ei tajua niin siirry seuraavaan. Ainakin tämä ystävieni touhu vaikuttaa niin raskaalta etten jaksaisi katsella kauaa :D

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   29.3.24 09:36:15

En tajua otsikosta mitään

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   29.3.24 10:23:41

” Niin ja jatkan tuota edellistä viestiäni sen verran, että miehillä harvoin mitkään ”poikien illat” ovat oikeasti sellaisia, etteikö mies sieltä liukenisi kiinnostavan naisen matkaan jos näin tahtoisi tehdä.”

No riippuu ihmisistä. Mun tutuissa ja kavereissa on kyllä niitä, jotka pysyy porukassa, koska porukalla on lähetty liikkeelle viettämään YHDESSÄ aikaa. Kyllä miehetkin sen osaa. Ja pari kaverimiestä on aidosti ujoja ja eivät oikein tiedä mitä sanoisi/viestittäisi, joten jäävät helposti omiin oloihinsa alussa.

Itse aloittajana laittaisin vaan reippaasti viestiä ja tapaisin miehen, jos mahdollista. Ja juttelisin ihan suoraan asiasta enkä alkaisi pelaamaan mitään typeriä pelejä tai häpeilemään omaa kiinnostusta toiseen.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   29.3.24 10:27:33

Deluluu. Anna mun kaikki kestää!

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: <33 
Päivämäärä:   29.3.24 10:35:14

Ja mua niin ärsyttää tuo ujo. En @!#$ ees puhu sulle jos tuut kysyy et olenko ujo. Ilmeisesti olen kun en jätä kavereita ja vonkaa.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Yty 
Päivämäärä:   29.3.24 10:40:21

"Ja mua niin ärsyttää tuo ujo. En @!#$ ees puhu sulle jos tuut kysyy et olenko ujo. Ilmeisesti olen kun en jätä kavereita ja vonkaa."

Sama! Olisin poistunut paikalta tuon keskustelunavauksen jälkeen. Kaipa tämä ujoksi nimittely on joku suojauskeino, kun ego ei kestä sitä että toinen ei vaan ole kiinnostunut sinusta.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: 4i4i 
Päivämäärä:   29.3.24 15:06:59

Minullakin putoaa kiinnostus heti nollaan, jos joku alkaa kysellä "ootko ujo?" tai jankuttaa "Miksi et hymyile? Hymyilisit enemmän. Miks oot noin vakava?".

Todennäkösiesti mies ei ole aloittajasta kiinnostunut monestakin syystä. Isoin ehkä tuo, että meni miehen kaverille selittämään olevansa tosta kiinnostunut ja sitten alkaa vinkua "ootko ujo". Mies vastailee varmaankin kohteliaisuuttaan, mutta kiinnostus on pyöreä nolla.

Voithan toki laittaa viestin jossa kysyt että onko hän ujo kun ei ota sinuun itse yhteyttä.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Noh 
Päivämäärä:   29.3.24 15:13:08

Miksi pitää tukea englanninkielisiä sanoja tekstiin kun selkeästi olet suomenkielinen? Tekeekö se sinusta jotenkin ihailtavan että osaat käyttää englanninkielisiä sanoja?
Todella ärsyttävää ja rasittavaa ja lapsellista.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: uusi rap-hitti! 
Päivämäärä:   29.3.24 16:02:22

'Mä voin ruokkii sun delululuu'

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Rallietana 
Päivämäärä:   29.3.24 16:04:59

Mikä on deluluu?

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   29.3.24 16:06:46

Jos joku tulee minulle juttelemaan ja aloittaa sen sillä että taidat olla ujo niin saa kyllä se sankari jatkaa matkaa. Saatika kun olet sen jo hänen kaverilleen myös sanonut. Ei ole yhtään mikään keskustelun avaus.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   29.3.24 16:31:08

Tää on tätä nuorison TikTok kieltä :D mut mä en ainakaan itse enää ikinä lähde jahtaamaan mitään miehiä. Jos niitä oikeasti kiinnostaa niin ne näkee itse sen vaivan. Ei ne naaraspuoliset luonnossakin uroksia jahtaa vaan toistepäon.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: muhvi 
Päivämäärä:   29.3.24 16:43:37

Kannattaa aloittaja sitten muutenkin hioa keskustelutaitoja. Miksi menet sanomaan jollekin miehen kaverille, että olet kaverista kiinnostunut? Tuohan on ihan kuin yläkouluikäisten touhuja, mennään sanomaan Liisalle että kun mä oon tosta sun kaverista Lotasta kiinnostunut niin voisitko sanoo sen sille.

Toisekseen sitten kun sinä aloit jutella miehelle etkä hänen kaverilleen, kysyit heti ensimmäiseksi, onko mies ujo kun vaikuttaa siltä. Luuletko, että tuo on se, mitä mies haluaisi kuulla naiselta, josta hän on kiinnostunut? Sinähän et hivellyt miehen miehistä itsetuntoa yhtään vaan latistit sitä: sinun silmissäsi hän oli ujo pikkupoika. Ei sellainen herätä kiinnostusta. Ujoutta ei yleisesti pidetä positiivisena ominaisuutena eikä miehekkäänä. Ei ihme, ettei mies kiinnostunut - olipa ujo tai ei.

Sitä paitsi mies tai ihmiset ylipäätään eivät ole ujoja vain siksi, että eivät tee aloitetta. Hän ei ollut sinusta kovin kiinnostunut, minkä näkee jo siitä, että häntä ei kiinnosta viestitellä kanssasi ja yrittää ylläpitää ja lisätä kiinnostustasi.

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   30.3.24 18:15:34

Delulu= kuvaa ihnkstä joka on delusional eli vainoharhainen.
En jaksanut lukea aloitusta, vain osan kommenteista:D

  Re: Antakaa reality check TAI ruokkikaa mun deluluu

Lähettäjä: rr 
Päivämäärä:   3.4.24 12:28:11

Mikä tilanne?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.