Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fb:ssä olijat. Onko sinulla julkisena tietona

Lähettäjä: oo sole mi oo 
Päivämäärä:   28.3.24 19:43:24

kavereillesi, että minä päivänä sulla syntymäpäivä? Miksi on tai miksi ei ole?

Itselläni oli 11 vuotta eli alusta alkaen, mutta eilen illalla poistin sen, jottei seinälle tule onnitteluita. En halua niitä enää puolituntemattomiltakin. :D

Tuli huomattua, että perhettä lukuunottamatta harva noista läheisistä sukulaisista ja ystävistä muistaa ilman Fb :tä. Tarkoitan siis näitä, jotka Fb :stä sen ennen luettuaan, laittoivat AINA yksityisviestillä Wa :ssa onnea.

Ei haittaa, ettei muista!! Kunhan totesin :D Muutama lähin muistin ja se riittää aikuiselle ihmiselle :D

Elämä on parempaa kun ei se seinä täyty niistä.

  Re: Fb:ssä olijat. Onko sinulla julkisena tietona

Lähettäjä: oo sole mi oo 
Päivämäärä:   28.3.24 19:44:01

Eli poistin ihan viime tingassa töiden jälkeen n. 23:40 XD

  Re: Fb:ssä olijat. Onko sinulla julkisena tietona

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.3.24 19:48:36

Ei ole ollut varmaan 15 vuoteen.

Pari kaveria muistaa, muut ei.

Itse en muista juuri kenenkään synttäreitä. Omat lapset ja oma mies, äiti, isä ja siskot. Nekin joskus unohtuu.

  Re: Fb:ssä olijat. Onko sinulla julkisena tietona

Lähettäjä: vinkki 
Päivämäärä:   28.3.24 19:59:17

Ei ole. Tuntuu ihan turhalta tiedolta, varsinkin kun suurin osa kavereista on nykyään sellaisia etten ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Yksi lapsuudenystävä kyllä joskus laittaa onnittelut seinälleni eli muistaa synttärini ilman facebookiakin.

  Re: Fb:ssä olijat. Onko sinulla julkisena tietona

Lähettäjä: eiu 
Päivämäärä:   28.3.24 20:03:24

Ei ole julkisena ollut enää 10 vuoteen. Mutta kyllä silti onnitteluja tulee, koska äitini onnittelee heti kun vuorokausi vaihuu, joten yhteisille kavereille tulee seinälle postaus jossa äitini onnittelee minua. Saman tekevät siskoni ja sitten yhteiset kaverit ja kyllä niitä onnitteluja sitten ripottelee muiltakin.

Pitäisi kai laittaa asetukset niin, että minun seinälle postatut asiat näkyvät vain minulle, ei muille. Mutta silloin seinälläni näkyvät vain minun postaamani asiat, joten mikään muu ei näkyisi muille. Tuotakaan en halua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.